چگونه به طور موثر تبلیغات در کانال های اجتماعی در طول زمان آشفته

وجود دارد هیچ انکار که ما وارد یک بی سابقه ای دوره عدم قطعیت تاثیر می گذارد که تمام صنایع. اما اگر تاریخ به ما میآموزد این است که هنگامی که زمان نامشخص پایان کسب و کار است که پس از آن رستگار تمایل به کسانی که در آینده ماکرو اس دی خود را به طور موثر در طول آشوب.

ما در حال کار سخت در فضا و زمان به اطمینان حاصل شود که اجتناب ناپذیر تاثیر احساس مشتریان ما کاهش موثر استراتژی است که ما در محل قرار داده برای آنها. در بسیاری از موارد موجود تاکتیک ها دیگر کافی است به این معنی که ما باید سریع و فرز در تصمیم گیری ما.

است سرمایه گذاری های بزرگ در پایین قیف فعالیت هنوز هم بیشترین استفاده موثر از بودجه بازاریابی? چه موفقیت در واقع در این زمان آب و هوا? آیا ما نیاز به تغییر kpi ها به دور از بلند و مستقیم تبدیل به آگاهی در محل تعامل و سرب ژنرال?

تفکر بلند مدت

امیدوارم در حال حاضر بسیاری از مردم آگاه هستند از مطالعه 2013 توسط Les بینه و پیتر زمینه تحت عنوان بلند و کوتاه از آن است. آنها سودمند بوده است نشان می دهد که “با نام تجاری ساختمان راننده اصلی رشد بلندمدت و شامل ایجاد حافظه سازه که نخست به مصرف کنندگان می خواهید برای انتخاب نام تجاری.”

دوم آن نیز در حال حاضر به طور گسترده ای به توافق رسیدند که رشد می آید از طریق نفوذ و توانایی رسیدن به عنوان بسیاری از مشتریان بالقوه در رده خود به عنوان امکان پذیر است (با توجه به بایرون شارپ کتاب چگونه مارک های رشد). در نهایت ما باید به گسترش ما افق و قبول است که اگر چه ممکن است ما را ببینید اولیه پایین تر از نرخ تبدیل با کمتر واجد شرایط مخاطبان حجم از مردم است که ما به طور موثر تاثیر خواهد بود به مراتب بیشتر و در نهایت موفق تر در دراز مدت.

آنچه که برای اجتماعی ؟

ما در حال حاضر شاهد است که رسانه های اجتماعی و ویدئویی مصرف در حال افزایش است در حالی که بیشتر و بیشتر مردم در خانه – که چیزی است که برندها می توانید استفاده کنید را به نفع خود. این استراتژی های طولانی مدت هستند و هیچ چیز جدید در اجتماعی در واقع 2016 Facebook مطالعه نشان داد که رسیدن به بهینه سازی مبارزات انتخاباتی شد و 1.8 x بیشتر مقرون به صرفه و سوار بیشتری مجموع تاثیر از عمل-بهینه سازی مبارزات انتخاباتی.

اما روشن است که این روش را تبدیل به هنجار جدید در حال حاضر.

اقدامات ما به طور خاص با در نظر گرفتن مشتریان ما

به عنوان پیشنهاد ما در ادامه به تبلیغات بالا و وسط قیف فعالیت است. در حالی که کمتر از مردم ممکن است در حال حاضر در بازار با داشتن یک خط لوله قوی منجر ضروری است به استفاده از تقاضا نهفته است که به ناچار به دنبال این رکود. از نظر کانال های درون فضای اجتماعی Facebook هنوز هم پادشاه است اما کمتر مورد استفاده سیستم عامل های مانند پینترست و اسنپ چت در حال دیدن یک تجدید حیات. همچنین ما در حال تعویض CTAs از بیشتر فوری “درخواست تعیین وقت ملاقات” و یا “ترجمه” به کمی بلندمدت “ثبت نام علاقه” و یا “بیشتر بدانید” (به عنوان نمونه).

آنچه که ما به شما پیشنهاد می دهیم

شما می توانید با استفاده از خود را در صفحات اجتماعی به عنوان یک سلاح اضافی در خدمات به مشتریان و زره و تمرکز بر اقدامات احتیاطی اضافی در محل که در حال کمک به نگه داشتن کسب و کار زنده است. به عنوان مثال که در آن تماس های تلفنی و چهره به چهره جلسات ممکن است عملی خدمات مسنجر در حال پر کردن شکاف در روابط مشتری پرورش.

Ramping تا مدیریت جامعه که در آن ممکن است کمک خواهد کرد که مصرف کنندگان را در سهولت احساس. در همین راستا مجازی Q&A جلسات همچنین می توانید اطمینان مشتریان به خوبی مطلع و درگیر.

Facebook Live, IGTV و داستان تمام توابع است که می تواند به زندگی مجازی محصولات و خدمات برای کسانی که قادر به بازدید و یا خرید در فرد است.

در نتیجه

ما شاهد یک کاهش در CPM در سراسر ما حساب مشتری به عنوان دراز مدت استراتژی های در حال اجرا به این معنی است که تبلیغ کنندگان در واقع رسیدن به بیشتر از مخاطبان هدف خود را برای همان صرف (با توجه به مشتری ما اطلاعات وارد شده بین 11-19 مارس سال 2020).

ما نمی توانیم برای برخی می گویند چگونه دیگر رسانه های بازاریابی ممکن است نهفته باشد اما روشن است که دیجیتال و بیشتر به طور خاص اجتماعی ادامه خواهد داد تا همیشه حاضر در زندگی مردم است. به این ترتیب, آن ضروری است که ما نیز باقی می ماند در آماده به پرورش آن دسته از مشتریان بالقوه برای زمانی که این آشفته زمان پایان. در اینجا به آن!

استیو کانوی, اجتماعی, مدیر تیم در فضا و زمان است.

// در این مقاله برجسته

فضا و زمان رسانه ها

فضا و زمان مستقل سازمان رسانه ای. و خیلی بیشتر. در یک گیج کننده هم ریخته, داده محور, جهان, شما نیاز به بیشتر از رسانه های خود آژانس است. شما نیاز به بینش استراتژیک. شما نیاز به خلاقیت است. …

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im