چگونه به توضیح دادن کوکی به خانواده و دوستان خود را (و چرا شما باید)

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

از آنجا که گوگل اعلام ماه گذشته که با شروع در اوایل 2022, کوکی های شخص ثالث دیگر اجازه خواهد داشت در کروم این صنعت شده است تا در آغوش. در حالی که کوکی های شخص ثالث قانونى در فایرفاکس و سافاری برای برخی از زمان در حال حاضر 30 درصد از بازار را به اندازه کافی برای ما به اخم در مورد – آن را فقط در حال حاضر که کروم دارای تنظیم زمان برای زندگی ” است که هیستری است در مجموعه.

ترین تفسیر تا کنون با تمرکز بر آنچه در آن معنی خواهد بود که برای صنعت ما – اما همه ما دوستان و خانواده و آشنایان در خارج از ما کمی رسانه های حباب و زیر ممکن است به شما کمک کند به آنها توضیح دهید که چرا شما ممکن است احساس وجد آمدیم/آسیب پذیر در حال حاضر.

قبل از اینکه شروع کنم شایان ذکر است که این بدترین سناریو که در آن کوکی های شخص ثالث به طور کامل از بین برود و هیچ چیز جایگزین آنها. وجود دارد بسیاری از افراد باهوش کار بر روی آنچه که ممکن است جایگزین مناسب اما هر چه اتفاق می افتد در جهان به عنوان ما آن را می دانم در حال تغییر است.

فرکانس دربندی

بیشترین تبلیغ را یک طرح برای آنها که می خواهید به هدف قرار دادن تبلیغات خود را و چگونه بسیاری از آنها می خواهند که مخاطبان به هر برای دیدن آگهی خود را. این شمارش انجام شده است با استفاده از کوکی های شخص ثالث که پینگ پشت یک سیگنال در هر زمان آگهی خود را بازی می کند به شما و کسانی که سیگنال های جلوگیری از کمپین تبلیغاتی برای شما پس از آن می رسد هدف خود را در سطح قرار گرفتن در معرض.

بنابراین در یک جهان بدون کوکی های شخص ثالث ممکن است شما با دیدن همان آزار دهنده آگهی یک هزار بار در حالی که شخص دیگری در هدف خود را دسته بندی نمی بینم که تبلیغ در همه.

این صدا نیست که بد نیست تا زمانی که شما متوجه چقدر بد تبلیغات هستند. برای هر آگهی بزرگ وجود دارد 1000 در حد متوسط هستند. و شما فقط ممکن است کسی که تنها می بیند که متوسط آگهی. بارها و بارها. تا زمانی که شما در حال آواز صدای جرنگ جرنگ برای شما عزیزان و بیش از بیش.

آژانس های خلاق و نیاز به آماده شدن و تبلیغات کمتر آزار دهنده است.

دوباره هدف قرار دادن از بین می رود

کسانی که تبلیغات است که شما به دنبال در سراسر اینترنت ؟ شما می دانید آنهایی که. شما نگاه کنید در یک ژاکت در فروشگاه سایت و به طور ناگهانی شما تنها تا به حال دیدن تبلیغات که کت. شما با کلیک بر روی یکی از این تبلیغات و زل زل نگاه کردن سکس در ژاکت. شما سعی می کنید به نگه داشتن شرکت شما ترک محل و رفتن به یک وب سایت جدی به خواندن برخی از اخبار در مورد چگونه بد سریع-مد است که برای محیط زیست و سپس… Bam! وجود دارد یکی دیگر از تبلیغ که کت سمت راست وجود دارد. این یک نشانه! آن را به معنای! به طوری… شما خرید که خونین قنتد, ژاکت!

به نظر می رسد تقریبا غیر ممکن است که دوباره هدف را در یک پست-شخص ثالث-کوکی جهان است. در حال حاضر تبلیغ با این نسخهها کار با یک شریک که قطره کوکی را در مرورگر خود را هنگامی که شما برای اولین بار دیدار که در صفحه محصول می باشد. که شریک سپس می توانید با استفاده از این سیگنال برای دانستن آن باید سعی کنید برای خدمت به شما یک تبلیغ که شما بازدید وب سایت های دیگر. این متکی به آنها را قادر به دیدن کوکی خود را در سایت های دیگر مردم.

هر کسی که از دست این تبلیغات ؟ تنها مرگ-hards که نگه کردن به صورت رایگان-پستی پس از هزارم آگهی. شرکت کنندگان در کنفرانس قطعا می تواند شادی در فقدان افراد و ناله در مورد re-هدف قرار دادن.

خروج از مبدل

به طوری که در آخرین سناریو شما می دانید زمانی که شما در نهایت خرید چیزی است که شما به طور ناگهانی متوقف دیدن تبلیغات برای آن چیزی است ؟ که همچنین کوکی های شخص ثالث. اکثر کمپین های تبلیغاتی در حال حاضر تکیه بر کوکی های شخص ثالث نه تنها به آنها کمک کند تا بهتر هدف که در خدمت تبلیغات – اما همچنین که نه در خدمت تبلیغات به. بنابراین اگر شما به تازگی امضا شده تا خدمات خود را و یا خرید محصول خود را, و آنها اغلب مطمئن شوید که آنها هنوز هم با پرداخت پول به شما خدمت تبلیغات است. با این حال همانطور که در مثال بالا در حال حاضر وجود خواهد داشت هیچ توانایی به هدف نیز وجود خواهد داشت هیچ توانایی نه هدف. این بدان معناست که هیچ امکان خاموش کردن مبارزات انتخاباتی برای مردمی که خریداری کرده ام.

آیا تا به حال که خود بانک/صحاف/گل می دهد معاملات بهتر به مشتریان جدید نسبت به آنهایی که موجود? در سال های اخیر احتمالا شما فقط کشف این اگر شما خواندن چاپ کوچک شرایط و ضوابط.

مارک لطفا چطور به ارائه مشوق های فریبنده به مشتریان موجود به عنوان به خوبی به عنوان جدید و یا شاید فقط Ts و Cs دیگر.

پس از مشاهده و ردیابی تبدیل

وارد شدن به علف های هرز از چیزهایی که تبلیغ تنظیم عملکرد کمپین تبلیغاتی بهینه سازی نسبت به آنلاین تبدیل, تجارت میز عامل این مبارزات اغلب کار بر روی یک پست کلیک کنید و پس از مشاهده و تبدیل پنجره. هنگامی که شما مشاهده, آگهی, آگهی قطره کوکی را در مرورگر خود را به شما می گویند آن را دیده اند. اگر شما پس از آن رفتن به یک تبدیل (خرید, دانلود, و غیره) و سپس شما ‘با تشکر از شما صفحه آن نیز قطره کوکی را در مرورگر خود را. این شرکت که در خدمت شما تبلیغ شما بیشترین بازدید را موجب می شود و اعتباری برای فروش, حتی اگر شما با کلیک بر روی آگهی (هیچ یک کلیک تبلیغات).

بدون کوکی های شخص ثالث از آن خواهد شد غیر ممکن است به تعداد این پست-نظر تبدیل کنید.

عملکرد متمرکز برندها – شما بهتر است با مگس کش زدن در این – شما نیاز به توضیح به رئیس اجرائیه چرا بودجه خود را باید بالا برود.

علاقه و هدف قرار جمعیتی

بسیاری از شرکت های تجارت اطلاعات اطراف خود را با سن و منافع. نظر شما در جستجوی وب سایت ها و زیر مجموعه هایی که بازدید می کنید و کلمات کلیدی هستند که در این صفحات است. این شرکت ها پس از آن می تواند کمک به تبلیغ برای خدمت بیشتر تبلیغات مرتبط بر اساس چیزهایی که شما علاقه مند در. می گویند شما در حال تحقیق در مورد تعطیلات و خواندن تعدادی از مقالات سفر در وب سایت های مختلف. هنگامی که شما ایمیل خود را چک کنید / خواندن اخبار / سفر و غیر سفر مربوط به وب سایت شما بیشتر احتمال دارد برای دیدن یک سفر آگهی خود را بر اساس فعالیت های اخیر.

به طور مشابه سایت های که شما به اشتراک گذاشته اند سن و جنس خود را با ممکن است بسته بندی این اطلاعات در مورد شما هم با همان اطلاعات برای بسیاری از مردم دیگر و شامل شما را در یک بخش است که تبلیغ کنندگان قادر به استفاده از به هدف قرار دادن تبلیغات.

با مرگ کوکی های شخص ثالث این را دیگر نمی توان یک احتمال است. وجود دارد بسیاری از صحبت در مورد تبلیغ در حال حرکت به هدف قرار دادن متنی (دیدن یک سفر میلادی هنگامی که شما در حال خواندن یک مقاله سفر). اما موضعی محتوای محدود است و مقدار قابل توجهی از محتوا است که شما مصرف می کند بر روی اینترنت است که به راحتی طبقه بندی شده (ایمیل اخبار و غیره) و پس از آن دشوار است به دانستن آنچه اتفاق می افتد در این محیط است. من حدس می زنم ممکن است تبلیغات بیشتر در موضوع-محتوای خاص و کمتر کیفیت تبلیغات در سخت تر برای دسته بندی محیط.

من مطمئن نیستم که واقعی مردم در مورد مراقبت از سطح ارتباط از تبلیغ آنها مراقبت بیشتر در مورد چگونه سرزده است. متنی با هدف قرار دادن شرکت ها نیاز به تیز کردن خود زمین عرشه مخصوص ماشینها ممنوع و دور آن دسته از سازمان های رسانه ای!

آنچه باقی می ماند همان است ؟

اولین حزب کوکی ها! اولین حزب کوکی ها را فعال کنید وب سایت هایی که بازدید می کنید به یاد داشته باشید که شما زمانی که شما رفتن به آنها را. بنابراین اگر شما همیشه بر روی دکمه برای ذخیره رمز عبور خود را و یا وب سایت بهینه سازی مطالب خود را به مطمئن شوید که شما نگاه کنید به بیشتر مربوط به مواردی است که باید بماند.

در راه همان, این به این معنی است که اگر یک نام تجاری است که با استفاده از نرم افزار Google (DV360) به خرید تبلیغات در گوگل متعلق به یوتیوب – آنها باید قادر به کلاه فراوانی از تبلیغات است که شما در حال دیدن. اگر شما خود در خدمت تبلیغات در Facebook از طریق سلف سرویس پلت فرم.

اگر شما یک رسانه خریدار مبارک برای بازگشت به یک IO و سپس خرید تبلیغات متنی در سایت ناشر به طور مستقیم از آن ناشر را هنوز هم خوب است.

ما شاهد برخی از هوشمند صاحبان رسانه هستند که جلوتر از منحنی بررسی و حتی در حال اجرا آزمون به داد و ستد خود را بر اساس اول داده است. ناشران است که ما با کار در حال حاضر در حال بررسی ارائه خود را در زمان ارائه به صورت کامل و بدون استفاده از کوکی ها. این دو سال به سرعت منتقل می کند.

اما در واقع بسیار کمی وجود دارد که همان خواهد ماند. این است که چرا بسیاری از مردم در آغوش. تعداد بسیار کمی از برنامه ریزی سیستم عامل آماده برای کوکی-کمتر خرید – اینکه که رانده شده توسط GDPR اجرای و یا حذف کوکی های شخص ثالث از کروم برنامه ریزی شده برای اوایل سال 2022. ترین سیستم عامل در سراسر هر دو خرید-و-فروش ساخته شد 10-15 سال پیش که در آن تنها راه ممکن و قابل تصور برای آگهی برای کار با کوکی ها به عنوان سنگ بنای فن آوری است.

جدیدتر تقاضا-جانبی-سیستم عامل (DSPs) مانند موم زنبور عسل ساخته شده بود در یک مستاجر زیرساخت و در یک هویت (‘ID’) agnostic راه است که تکیه بر میراث کوکی فن آوری را قادر می سازد تا خریداران به خرید خود را بر اساس شناسه و یا خود را در برابر اهداف از طریق الگوریتم های سفارشی با استفاده از سیگنال بر اساس موجودی در دست بررسی است. دیگر DSPs ممکن است قادر به رفتن به عقب و دوباره از عوامل این کار, اما آن را اساسی معماری تغییر است. من خوشحالم که ما در حال مسابقه در برابر ساعت برای انجام در اینجا.

Cadi جونز مدیر تجاری EMEA در موم.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>