چگونه برای بهینه سازی گوگل خود را کسب و کار صفحه

گوگل کسب و کار است که یک پلت فرم رایگان است که نمایش اطلاعات کسب و کار در جستجوی گوگل و نقشه های گوگل. این پلت فرم اجازه می دهد تا صاحبان کسب و کار و بازاریابان برای کنترل اطلاعاتی که نمایش داده شده در مورد کسب و کار خود و تغذیه این به گوگل دانش پایگاه داده برای افزایش درک در مورد نام تجاری خود را آنلاین.

ادعا و یا ایجاد خود را از گوگل کسب و کار صفحه

بنابراین در حال حاضر ما می دانیم آنچه که ما در برابر ما چگونه شروع ادعا برخی از محلی دید?

اولین گام این است که ایجاد کسب و کار گوگل صفحات برای هر یک از مکان فیزیکی شما خود را. شایان ذکر است که در اینجا اگر شما با استفاده از یک دفتر کار مجازی شما نمی توانید ادعا می کنند این را به عنوان خود را – شما باید کارکنان واقع در آدرس فیزیکی.

راه اندازی یک لیست جدید ساده است.

  1. ایجاد یا ورود به حساب کاربری گوگل خود را
  2. حرکت به google.com/business کلیک کنید و شروع به در حال حاضر در بالا سمت راست گوشه
  3. مراحل را دنبال کنید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه در مورد کسب و کار خود و شروع با نام و آدرس خود را. نام شما باید همان است که چگونه کسب و کار شما ارائه شده است در جای دیگر – به عنوان مثال شما می توانید عبارتند از “حیوان خانگی بهشت بهترین فروشگاه حیوان خانگی در بردستیرس” اگر کسب و کار شما است که به نام “حیوان خانگی بهشت”.
  4. انتخاب دقیق دسته بندی برای کسب و کار شما. گاهی اوقات می توان آن را سخت برای پیدا کردن یک بازی دقیق بنابراین می توان آن را مفید به نگاهی به آنچه رقبا در حال استفاده است. اگر شما جستجو برای یک رقیب محل, شما باید قادر به دیدن انتخاب شده خود را دسته زیر نام. گرفتن این حق مهم است به عنوان آن می تواند تحت تاثیر قرار چگونه شما نشان می دهد به صورت generic جستجوی محلی. برای مثال, شما می توانید به نظر می رسد برای “حیوان خانگی مغازه در بردستیرس” اگر شما را انتخاب کنید فروشگاه حیوان خانگی و یا مراقبت از حیوان خانگی فروشگاه به عنوان یک دسته در کنار مارک جستجوها برای یکی از فروشگاه های خود را به عنوان مثال “حیوانات خانگی در خانه بردستیرس”. این نیز کار می کند برای اصطلاحات مرتبط مانند سگ فروشگاه های مواد غذایی و یا گربه, اسباب بازی.
  5. اضافه کردن کسب و کار خود و وب سایت و شماره تلفن. در حال حاضر زمان مناسبی برای استفاده از یک کمپین URL برای کمک به پیگیری که چگونه بسیاری از کاربران از طریق کلیک کردن به وب سایت خود را. اطمینان حاصل شود شما در حال سازگار با مبارزات انتخاباتی خود را آدرس ها برای همه مکان های خود را.
  6. در نهایت انتخاب کنید که چگونه شما می خواهم به لیست خود اضافه کنید – وجود دارد چند گزینه را انتخاب کنید, اما همه آنها توضیحی است.

اگر شما پیدا کردن کسی که در حال حاضر ادعا لیست خود را, شما می توانید این مراحل را دنبال کنید به درخواست مالکیت.

بهینه سازی گوگل خود را کسب و کار صفحه محلی برای دید

هنگامی که شما یک تایید لیست یا لیست های متعدد شما می توانید شروع به نگاه در بهینه سازی کسب و کار خود و صفحات به شما بهترین شانس را از ظاهر شدن در جستجوی محلی.

  • اطمینان حاصل شود که شما را وارد کنید داده ها تا آنجا که ممکن است ساده به نظر میرسد اما اطمینان کامل به شما به عنوان بسیاری از زمینه های که ممکن است کمک خواهد کرد که به طور طبیعی ساخت کلمات کلیدی مرتبط و مطالب خود را در گوگل صفحه کسب و کار. همچنین کمک می کند تا کاربران با دریافت اطلاعات دقیق در مورد کسب و کار خود را و آنها را صاف سفر مشتری. به یاد داشته باشید که شما می تواند شامل جزئیات مانند خدمات شما ارائه یک 750-شخصیت توضیحات در مورد نام تجاری خود را ویژه ساعت خدمات خود را در مناطق هنگامی که کسب و کار باز شد, و بیشتر.
  • نگه داشتن اطلاعات دقیق و در خط با دیگر اشخاص آنلاین: کلید های محلی رشد آلی است که اطمینان حاصل کرد که اطلاعات شما نشان می دهد – اسامی و شماره تلفن و آدرس – است که سازگار در سراسر اینترنت. این شامل وب سایت های رسانه های اجتماعی پروفایل پوشه های محلی و بیشتر. نگه داشتن یک صفحه گسترده و یا استفاده از یک استناد ابزار برای کمک به نگه داشتن همه چیز به روز و بهبود قدرت خود را به عنوان یک آنلاین نهاد. گوگل به طور خودکار لینک خود را در پروفایل های رسانه های اجتماعی به صفحه کسب و کار شما اگر شما در حال سازگار با کسب و کار خود و نام و اطلاعات دقت خود را در سراسر پروفایل های رسانه های اجتماعی. این دلیل دیگری که چرا شما باید به طور فعال خود را به مدیریت سایت حضور دیجیتال.
  • اضافه کردن عکس: Google صفحه کسب و کار است یک راه عالی برای جلب توجه در نتایج جستجو به عنوان آن را به شما ارائه می دهد فرصت برای اضافه کردن بصری جذاب عکس را به نتایج جستجو می باشد. مطمئن شوید که شما با استفاده از چیزی چشم نواز است و همچنین مبالغ تا نام تجاری خود را. شما می خواهید به حداقل نشان می دهد تصاویر خود را از تیم دفاتر/فروشگاه, فضا, نمای خارجی ساختمان خود را و تصاویر از خدمات و یا محصولات شما ارائه دهد. این کمک خواهد کرد که برای تشویق کلیک کنید throughs و بهبود شانس خود را از ظاهر شدن در آن رقابتی محلی بسته و به زودی به شما اجازه اضافه کردن نوشتن شرح تصاویر و به تصاویر.
  • تشویق مثبت بررسی و به آنها پاسخ دهند: هیچ چیز بزرگتر به نوبه خود به یک مشتری بالقوه از دیدن هر گونه نظرات و یا به همان اندازه از دیدن بررسی بد در گوگل فهرست کسب و کار. ما می دانیم که تعداد زیادی محل و تنوع نظرات خود را در گوگل کسب و کار صفحه تمام شمارش به عنوان یک فاکتور رتبه بندی در آن محلی بسته به نتایج ذکر شده در بالا.

برای کمک به در بررسی شما می توانید یک کسب و کار نام کوتاه است که به شما می دهد دسترسی به یک کوتاه URL برای ارائه به کاربران است. این کمک می کند تا به دور از توضیح به مشتری چگونه به ترک گوگل نقد و بررسی.

برای دریافت مشخصات یک نام کوتاه سادگی با کلیک بر روی نام کوتاه بخش در “اطلاعات” در صفحه گوگل خود را کسب و کار صفحه حساب.

هنگامی که نام کوتاه تایید شده است شما می توانید با استفاده از لینک کوتاه شده برای اتصال کاربران به طور مستقیم به بخش نظرات از صفحه خود را. آنها را به طور مستقیم برای اضافه کردن یک بررسی با استفاده از خود را کوتاه نام در آدرس زیر با فرمت:

https://g.page/your-shortened-name/review?rc

بنابراین برای مثال اگر شما می خواهید به ترک یک بررسی مثبت در خیابان های دیجیتال را در صفحه کسب و کار شما می تواند بازدید از این آدرس:

https://g.page/avenue-digital/review?rc

این کوتاه URL است که یک راه فوق العاده برای اضافه کردن یک بررسی تماس به عمل به ایمیل و یا دیگر ارتباطات مشتری.

هنگامی که شما شروع به گرفتن بیشتر نظرات شما همچنین باید در نظر بگیرید در پاسخ به گفت: بررسی صفحات کسب و کار است که به طور منظم پاسخ به بررسی تمایل به دید بهتر.

ما توصیه می کنیم دانلود گوگل برنامه کسب و کار برای پاسخ به بررسی, به روز رسانی داده های کسب و کار در پرواز و همچنین فعال کردن live سیستم پیام اگر شما فکر می کنم آن را به کمک به مشتریان خود را.

استفاده از گوگل کسب و کار پست:

Google برای کسب وکار من اجازه می دهد تا شما را به اضافه کردن پست به صفحه کسب و کار شما. این یک راه عالی برای به اشتراک گذاری ارائه می دهد و حوادث, شخصیت نام تجاری و رویداد, مطالب مرتبط برای کاربران که خود را با نام تجاری صفحه در نقشه و نتایج جستجو.

ارائه سبک نوشته های بسیار برجسته در نتایج جستجو, بنابراین ما نشان می دهد که شما را بیشتر از این از ویژگی های. شما می توانید اضافه کنید تا 1500 ارزش از شخصیت ها و ها مربوطه تصویر یا ویدئو در هر پست. برنامه ریزی در بعد از آپلود در کنار خود را به طور کلی بازاریابی و یا محتوای برنامه یک راه آسان برای نگه داشتن جستجوی محلی در ذهن داشته باشیم هنگامی که برنامه ریزی استراتژی بازاریابی خود را.

استفاده از GMB Q&A قابلیت:

صفحات کسب و کار و همچنین ارائه فرصت برای کاربران برای پاسخ به سئوالات و دریافت پاسخ از هر دو صاحب کسب و کار صفحه و عموم مردم.

خبر خوب این است که به عنوان یک صاحب کسب و کار شما می توانید بپرسید و پاسخ به سوالات در صفحه خود را به این معنی که شما می توانید آدرس سوالاتی که به طور منظم آمده تا بدون کاربر نیاز به ترک صفحه نتایج جستجوی خود را.

در نظر بینگ (بله!):

بینگ مکان در حال حاضر اجازه می دهد تا شما به طور خودکار وارد گوگل خود اطلاعات کسب و کار خود را به پلت فرم. این به معنی آن است که بسیار آسان برای افزایش مارک های خود را رسیدن به سراسر یکی دیگر از موتور جستجو و همچنین ایجاد یک لایه آبدار کردن سایت با نام تجاری سیگنال با داشتن بینگ اماکن صفحه در محل.

امیدوارم از این به بعد در عمق راهنمای شما باید یک ایده بهتر از چقدر فرصت وجود دارد که در جستجوی محلی و ارزش خود گوگل صفحه کسب و کار تاسیس و پر رونق است. آشنایی با نحوه بهینه سازی گوگل خود را کسب و کار صفحه است که فقط در آغاز چگونه به درو پاداش در این بخش در حال رشد آلی بازاریابی است.

جنی سیمز ارشد SEO استراتژیست در خیابان های دیجیتال.

// در این مقاله برجسته

خیابان دیجیتال

ما کارشناسان ارشد و تکنولوژی انحصاری نه تنها کمک به مشتریان تجسم و کار ما در حال انجام جلوتر از زمان, اما برجسته است که در آن عملکرد های اضافی بهره وری را می توان به دست آورد به افزایش…

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر