چگونه به استفاده از تجربی برای قراردادن خاطرات غنی

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

برای ما تجربی متمرکز whitepaper – زنده تقویت شده – ما با همکاری تعدادی از کارشناسان صنعت به کشف این که چرا تجربی ضروری است به یک نام تجاری است و اصالت و چگونه به آن را دریافت. قدرت تجربی برای قراردادن خاطرات غنی و اهمیت گفتن یک داستان قدرتمند دو از عوامل ما شناسایی شده به عنوان مهم به واقعا تاثیرگذار تجربی.

بگویید یک داستان قدرتمند

اطلاعات سوء استفاده و دیگر اشکال دیجیتال قصور پنهان در سایه; مصرف کنندگان می خواهند مارک های خود را به روز روشن. تجربی نشان می دهد که شما مشتاق به مردم اجازه نزدیک شدن به کشف داستان خود را از همه طرف و تست آن را به سوراخ.

به این دلیل که کانال است که ذاتا انسانی و تعاملی آن را به پلت فرم کامل برای برقراری ارتباط پیام خود را با قدرت و اعتقاد. داستان ها بخشی جدایی ناپذیر از چگونگی تعریف ما از خودمان و دیگران است. چگونه می توان داستان سرایی در تجربی تیز کردن نام تجاری شما هویت و آن را بیشتر عاطفی بلند?

  • استخدام بهترین در کلاس تکنیک های. ایجاد تجربه که واقعا دو طرفه: از هر فرصتی برای به دست آوردن مخاطب درگیر و آنها را احساس آنها شرکت ایجاد داستان. مخلوط قصه گویی با storydoing: پیدا کردن راه اصلی خود را با نام تجاری باورها و رفتارها به زندگی است.
  • نارضايتى در زمان در دسترس. در حالی که فعالیت هایی مانند نمونه تقاضا سریع اصطکاک تعاملات تجربی اغلب به مارک های لوکس, تمدید زمان با مخاطبان خود است. بهره برداری از این ساختمان پویا روایت است که دهانه کهن الگویی داستان arc: پیش بینی (تماس به ماجراجویی); اکتشاف (سفر اکتشافی) و وضوح تصویر (چالش با موفقیت انجام شده).
  • ایستادن و شمارش. را قوی عقیده و بیان آن را به وضوح. به عنوان مثال: نیوزیلند شراب سیب, نام تجاری, پیر Mout ثابت می کند شور و شوق خود را برای پایداری از طریق کیوی اردوگاه گسسته مناطق در جشنواره ساخته شده با مواد سازگار با محیط زیست. اردوگاه اجرا می شود upcycling دوره و بازیافت طرح کمک به صندوق گونه های در معرض خطر…از جمله البته کیوی خود را.

یکی از همکاران ما, جو بنت از اردوگاه Bestival/زندگی ملت تاکید کرد این آخرین نقطه: “مصرف کنندگان اتصال با مارک های که آنها را “احساس” چیزی که در مورد مراقبت از مسائل مشابه – بنابراین ما شروع به دیدن بیشتر تجربی با معنی به این نگرانی ها قطره ای از آگاهی عمومی به چه مارک های بیان خود را”.

تجربی اجازه می دهد علامت های تجاری بگویید معتبر داستان خود را از طریق صدای چندگانه. سفیران در این مراسم ضروری است برای اطمینان از پیام خود را قوی باقی می ماند و شامل. همکاران می توانید اضافه کردن ابعاد و عمق. بنابراین بیش از حد می تواند اثرگذارندهها تا زمانی که آنها احساس واقعی به نام تجاری و یک بازی مربوط به نقش است.

قراردادن غنی خاطرات

استفاده تجربی برای قراردادن خاطرات غنی می تواند فوق العاده موثر. به عنوان یکی از ما دیگر همکاران هدر اندرو مدیر عامل مغز و اعصاب-بینش (انگلستان) محدود آن را قرار می دهد: “مغز ما تکامل یافته اند به یاد داشته باشید رویدادهای دنیای واقعی که تاثیر ما شخصا و با قدرت. به همین دلیل تجربی می تواند در ایجاد چنین شدید با نام تجاری خاطرات.”

مغز انسان نشانی از یک کار بزرگ از ساخت بیشتر از آن ظرفیت ذخیره سازی. آنچه که ما در واقع به یاد داشته باشید بیشتر شبیه “گزارشهای ویژه” از فیلم ها. خاطرات ما تشکیل شده از یک تعداد متناهی از تک تک لحظات در زمان; مغز و سپس اصل باعث می شود تا آنچه که اتفاق افتاده است در میان در جهت ساخت تصویر بزرگتر.

حوادث بالا شدت عاطفی ایجاد قدرتمند ترین “گزارشهای ویژه”. چون دست اول و اغلب شامل یک برخورد جدید و غیر منتظره تجربی می تواند دستیابی به این شدت موثر تر از هر کانال.

چگونه می تواند مارک های حداکثر رساندن این احساسی قله?

  • تحریک تمام حواس پنج گانه است. بسیاری از کانال های ارتباطی هستند سمعی و بصری اما فقط تجربی اجازه می دهد تا شما را به تعامل با تمام حواس پنج گانه به طور همزمان. را با نام تجاری خود را به زندگی از طریق لمس و طعم و مزه. توجه خاص به بو: آن را به طور مستقیم متصل به بخشی از مغز که مسئول احساسات و حافظه و بنابراین می تواند بسیار خاطره انگیز.
  • چالش مردم منطقه راحتی. همه ما فراموش روزمره…اما همه ما به یاد داشته باشید اولین بار ما سعی کردیم چیزی متفاوت است. به مردم این فرصت را به گام به ناشناخته; به درستی به کار گرفته شده وجود دارد می تواند منافع واقعی در مصرف مردم خارج از منطقه راحتی خود را.
  • ساخت به اوج. قانع کننده چند مرحله ای داستان بسیار بیشتر احتمال دارد به کد گذاری شده توسط مغز است. ایجاد عاطفی قله در کلید مقاطع در طول روایت اما بهترین خود را ذخیره کنید تا آخرین. چه اوجی تجربه است که بهترین خلاصه پیام با نام تجاری شما?

با ایجاد لحظات اوج شدت شما نه تنها افزایش تعامل شما با قراردادن قدرتمند خاطرات است که می توان با دنبال کردن فعالیت های که به یاد می آورد تجربه اصلی.

هدر از مغز و اعصاب-بینش با استفاده از این قیاس از یک نام تجاری اتاق’ به توضیح راه مغز جمع آوری و فروشگاه های تجاری اطلاعات آن را دریافت.

“در سر ما ما در شبکه های حمل از انجمن برای چیزهایی که ما روبرو می شوند در زندگی ما است. همانطور که ما در جمع آوری اطلاعات جدید در مورد مارک های ما حافظه انجمنی لینک آن را برای ما دانش موجود و ما با نام تجاری شبکه رشد. ما می توانیم فکر می کنم در مورد این شبکه ها به عنوان “اتاق” در سر ما با یکی برای هر نام تجاری ما در سراسر آمده است. برخی از این اتاق آشنا و دوست داشتنی مارک خوب خواهد بود-تزئین و مبله با بسیاری از انجمن ها و احساس از اتاق منعکس خواهد شد همه ما تجربیات و برداشت در مورد نام تجاری. اتاق برای مارک های که ما می دانیم کمتر نیز خواهد شد بیشتر کم مبله.”

تجربی بودن چنین متوسط قوی برای داستان سرایی نقش مهمی در کمک به ارائه و یا re-تزئین تجاری اتاق. ارائه با نام تجاری است که به وضوح در ارتباط با تجربه این انجمن باعث خواهد شد توسط هر آینده برخورد با آن نام تجاری در خدمت به ‘نور تا اتاق’.

مغز ما سخت سیمی به یاد داشته باشید در دنیای واقعی وقایع شدت بالا. طراحی تجربه خود را به ارائه یک سری از احساسی قله که ساخت به اوج و ایجاد خاطرات ماندگار از طریق تجربه است که لمس تمام حواس پنجگانه تشویق بازیگوش رفتار و مردم را از منطقه راحتی خود را. انجام تمام کارهایی که و شما به یک برنده.

ریچارد بارت مدیر عامل در حروف.

// در این مقاله برجسته

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>