چگونه به استفاده از محل هوش به غنی سازی تجربه مشتری

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

ارائه یک تجربه مشتری خوب در عصر دیجیتال است که اولویت برای مارک های امروز است. مارک در حال حاضر با استفاده از موقعیت اطلاعاتی برای مقابله با بسیاری از چالش های مربوط به کشف جذاب و فعال کردن مشتریان در زمان مناسب و مکان است. اما این داده ها می تواند طاقت فرسا و درک زمانی که به استفاده از اطلاعات دشوار است.

این است که چرا نقشه و محل بینش دهنده در اینجا, در همکاری با, درام, اتحاد گردد ‘با استفاده از داده های مکان برای غنی سازی تجربه مشتری’ whitepaper به کشف که در آن فرصت های جدید دروغ است. نقشه کشی در بینش با رهبران صنعت را در بر داشت که محل هوش بسیار مهم برای موفق تعامل مشتری استراتژی.

به عنوان Jason Bettinger اینجا سر مصرف کننده فن آوری های آمریکا می گوید: “محل هوش هنگامی که در ترکیب با مقادیر زیادی از عملیاتی و داده های مشتری متعلق به اکثر خرده فروشان ارائه بازده بیشتر و سطح تجربه مشتری که قبلا دست نیافتنی.”

در اینجا کلید موضوعات مطرح شده در کتاب:

غلبه بر عدم صحت اطلاعات محل سکونت

با وجود رشد آن و سودمندی اطلاعات محل را می توان گاهی نادرست به همین دلیل است که برخی از بازاریابان مردد به تکیه بر آن به اندازه یک تبلیغ عملکرد و تعیین بازاریابی خود را صرف. کتاب نشان می دهد بازاریابان باید بررسی کیفیت داده ها با بررسی منبع آن چگونه اغلب به روز شده است عمق داده و به خصوص برای خرده فروشان که می خواهید به استفاده از geofences – آیا این شامل اطلاعات در مورد اشکال از ساختمان ها است.

اطلاعات چالش ها و فرصت ها

اطلاعات محل سکونت در حال حاضر می تواند تمام انواع از فرصت های جدید برای برندها – اما تنها اگر یک محل واحد پلت فرم می توانید کراوات داده ها با هم در سراسر سوله برای ایجاد دقیق از مخاطبان و بازار.

کتاب همچنین باعث می شود یک مورد برای بیشتر آموزش و پرورش در هر دو چالش ها و قابلیت های محل, فن آوری و لیست فرصت های موجود برای برندها به دنبال درک مخاطبان جدید بخش, بهبود, کمپین با هدف قرار دادن و اسناد و یا برای بهبود تجربه خرید.

بهتر تجربه مشتری

محل هوش نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بهبود تجربه مشتری در افزایش وفاداری و تعمیق تعامل کاربر با نام تجاری خاص. کتاب به بررسی چگونه است که منجر به بدون درز خرید تجربه و سفارشی تبلیغات.

بازار و مخاطبان بینش

داده های مکان باعث می شود این امکان را برای بازاریابان به طور موثر به مشتریان هدف در سراسر دیجیتال و کانال های فیزیکی و اندازه گیری اثربخشی این omnichannel مبارزات.

یک چشم انداز از آنچه در آینده

در سال 2019 و فراتر از توانایی درک و نه فقط آنچه را تداعی مشتری احساسات بلکه زمینه را برای کسانی که احساسات ممکن است از طریق محل هوش. به عنوان کارل Spangenberg معاون اجرایی رئیس جمهور از MediaLink توضیح می دهد: “هوشمند مبتنی بر مکان بازاریابی است که در حال حاضر در حال تحول فراتر از یک جای مسطح مورد استفاده از مجاورت راه اندازی. این می تواند یک اشتباه به استنباط که صرفا چون من نزدیک به یک محل فروشگاه بدان معنی است که تبلیغات مربوط به من است. در واقع اگر این پیام نیست مربوط به آن می تواند تولید یک واکنش منفی – و آن را در بهترین منافع کسب و کار برای تولید احساسات مثبت است.

“با استفاده از موقعیت در یک راه است که همواره احساسات مثبت نشان دهنده نسل جدیدی از پیشرفت در تبلیغات فکر و هدف قرار دادن. دانستن است که می تواند احساسات و عواطف درایو بیشتر ارتباط که به تولید بهتر تبلیغات متنی می توانید درایو نتایج بیشتر برای تبلیغ دلار است.”

فرم زیر را پر کنید برای دانلود کامل whitepaper به صورت رایگان و کشف بیشتر در مورد محل هوش و چگونه آن را اجازه خواهد داد که بازاریابان به سرانجام رساندن واقعا متنی مبارزات به مخاطبان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>