چگونه انگلستان رسانههای تطبیق در حال حاضر است که در آگهی های تلویزیونی قیمت ها کاهش یافته است از طریق کف’

تلویزیون بریتانیا پخش در حال جذب مخاطبان رکورد جلسه عمومی خود را در سرویس حواله و نگه داشتن چراغ در حالی که کار از خانه. در عوض, آنها نیروبخش برای بی مهابا رها در درآمد تبلیغات این چند ماه آینده.

اول ITV گفت: این انتظار از 10% درآمد تبلیغات کاهش در ماه آوریل است. فقط هفته بعد کانال 4 اعلام کرد کسب و کار کاهش و کارکنان furloughs مسبب این بیماری همه گیر را “شدید اثر” در تقاضا و پیش بینی که از وضعیت فعلی خواهد سوزاند 50% سوراخ در بازار تلویزیون در آوریل و مه. ITV همچنین گفت که “اقدامات برای کاهش هزینه ها و مدیریت جریان وجوه نقد”.

در هر زمان دیگر این مخاطبان خواهد بود دلیلی برای جشن برای صنعت تلویزیون (ThinkBox می گوید: آخر هفته عید پاک مشاهده در بریتانیا شد و تا 29 درصد در سال در سال). وجود دارد یک مشکل چند ماه پیش رو که رسانههای نگاه برای اطمینان از جریان محتوا را نگه می دارد و مردم آگاه و سرگرم کننده در خانه که موازنه کتاب.

بارنی کشاورز خرید و فروش و مدیر بازاریابی در نیلسن آنلاین می گوید: داده های خود را نشان می دهد که انگلستان آگهی صرف کاهش یافته و 27% در سال در سال در سراسر همه کانال های رسانه ای در ماه مارس است. پول در آینده از از, سفر, حمل و نقل و کسب و کار آب و برق نصف شده در حالی که خرده فروشی سرمایه گذاری کاهش یک پنجم. برخی از بخش ها شاهد معکوس. در میان آنها بود که دولت تبلیغات بود تا 38 درصد مواد غذایی شد تا 16 درصد و فن آوری/رایانه رز عظیم 60 درصد از یک در حال حاضر پایه بالا.

کشاورز توضیح می دهد: “داده های اولیه برای تبلیغات تلویزیونی در مارس نیست رنگ یک تصویر زیبا و انتظار می رود که این اعداد را به طور قابل توجهی کاهش کلی در ماه است.”

بسیاری از تلویزیون های بودجه شده اند frozenbroadcasters قادر به تکیه بر tentpole حوادث برای سرپا نگه داشتن آنها را. برندها به دنبال فعال کردن در اطراف در حال حاضر با تاخیر یورو 2020 (که ITV انتظار داشتم خصوص عملکرد قوی از) مجبور به کنار گذاشتن بهترین برنامه گذاشته. دیگر کسب و کار در حال تبدیل کردن شیر به علت کاهش سهام یا تقاضا است.

“پخش خواهد شد به دنبال در تمام راه های درآمد این که آیا آن است که از طریق بخش های مختلف تبلیغاتی و یا راه برای اطمینان از پول باقی می ماند در کسب و کار خود را از طریق های مختلف کانال های دیجیتال” می افزاید: کشاورز. “از یک بحران اغلب می آید ایده های جدید, بنابراین ما می تواند به طور بالقوه انتظار چیزی در حال ظهور نیست که امروز وجود دارد.”

انگلستان رسانههای عمده همه متکی بر تبلیغ درآمد اگر چه به درجه متفاوت. ITV است که کمتر در معرض تبلیغ یخ از امثال کانال 4 با توجه به تنوع و تلاش در تولید و تجارت الکترونیکی و سهام خود در جریان خدمات BritBox. آسمان در ضمن کاربر-تولید درآمد برای لاغر — اگر چه بدون قرعه کشی از آن ورزش خواص آن می تواند خونریزی های سفارشی.

مارک های که هنوز هم در تلویزیون ؟

در میان این تلخ چشم انداز, انگلیسی, رسانههای تشکیل طرح های نبرد.

برخی از تبلیغ کنندگان هنوز هم هزینه های بسیاری با تکیه بر تلویزیون برای برقراری ارتباط چگونه آنها تطبیق با این بیماری همه گیر و یا رانندگی صفحه اصلی پیام برای بینندگان به ماندن در خانه’. هر چند آن را به ارمغان آورد و اقتصاد برای توقف سنگ زنی وجود دارد یک فرصت برای سودمندی و طولانی مدت حسن نیت از برندهای حاضر به پذیرش یک هدف بالاتر. دیگران تلویزیون spenders هنوز هم ممکن است به دنبال آن خرده فروشان هدایت خریداران از توقیف به فروشگاه آنلاین و یا بازی و برنامه ها به دنبال به گرفتن توجه از حوصله قفل-کردن مردم — همچنین قیمت حق بیمه آگهی های حافظه را به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

“آن را به دنبال مانند ارزان ترین تلویزیون های, قیمت گذاری من تا کنون دیده ام من در رسانه های حرفه ای” ادعا میکند Mihir Haria-شاه سر از پخش در کل رسانه است. برخی از مخاطبان در حال پایین 50% در سال در سال در شرایط قیمت گذاری شده است. “من کار نمی کند پس از آن, اما از آن است که قابل مقایسه با سال 2008 رکود”.

ترکیبی از بزرگتر مخاطبان تنظیم به تلویزیون در خانه و کاهش تقاضا برای موجودی است که به سرزنش و استدلال می کند Haria-شاه. “تلویزیون واقعا تورم در لحظه ای قیمت ها واقعا کاهش یافته نوع از طریق طبقه.”

Haria-شاه نیز اشاره می کند برخی از بیم و هراس در میان مارک های که شده است وجود ندارد و از تلویزیون در حالی که برای بازگشت سریع ممکن است نگاه “فرصت طلب”.

“با توجه به شرایط فعلی وجود دارد کاملا یک تعادل خوب بین انجام کار درست برای کسب و کار خود و همچنین حفظ دراز مدت خود را با نام تجاری و شهرت” او همچنان ادامه دارد.

او می افزاید: مهم آن را به یاد داشته باشید که نه هر نام تجاری را به طور کامل صالح توسط pandemic: “برخی از برندها که در واقع گزارش خود را به بهترین فروش در سال یا جوانتر مارک بهترین ها را در وجود خود.” FMCGs در میان کسانی که با دیدن یک دست انداز از برخی از اوایل وحشت-خرید اقلام ضروری که برای کاغذ توالت را یک استعاره بصری برای.

در حال حاضر یکی از بزرگترین موانع ورود در تلویزیون فراتر از سقوط آگهی, بودجه, عدم توانایی تولید بزرگ-بلیط حساس خلاق است. با بسیاری از آگهی زمین تحت مستند اصلاحات را به توان موجود در فیلم. عکس از دوستان و خانواده در جهان با داشتن سرگرم کننده و یا حتی در تماس نزدیک در حال حاضر حمل معانی منفی است. تن به حق است. پیام نمی تواند انحراف بیش از حد دور از خانه بمانند. و این کار نمی تواند احساس بدبینانه دیگری آسیب دراز مدت انجام خواهد شد به نام منافع کوتاه مدت.

برخی از مارک های سریع بوده به انطباق هر چند. اپل به ما گفتن که مستند به این معنا نیست پایان از خلاقیت است. Nike شده است در نشان دادن صفحه اصلی آموزش امور روزمره از ورزشکاران است. تویوتا جدید, خلاق, کارگردانی شد بیش از زوم. موبایل-فیلم و جارو تصویر نمایش اسلاید رانده شده توسط صدای خارج از قاب در حال طعم روز برای مارک های محدود در آنچه در آنها می تواند تولید کند.

دسترسی

برای خواستگاری مارک در میان این همه رسانههای به دنبال حذف آنجا که اصطکاک از خرید و تولید به عنوان امکان پذیر است. هزینه های خاصی هستند که چشم پوشی و بهترین نقاط بیشتر به راحتی در دسترس از آنها بوده است.

در تولید کنار ITV تیم در خانه در حال حاضر anniversary برای کمک به مشتریان که در آن می توانید. وجود دارد تلاش زیادی برای کار بر روی خط مد در آن مشتاق برای کمک به دیگران انجام همان.

خانه تیم خلاق واقع شده است بیش از حد شلوغ, Channel 4 و BBC PSA تلاش های هر دو فرود آمد در اوایل این هفته کاملا با زنگ های مختلف اما همان پیام – ‘در خانه بماند (و به تماشای تلویزیون)’.

بیشتر پایین زنجیره ای با توجه به Haria-شاه, تلویزیون آگهی ترخیص کالا از گمرک خانه Clearcast گزارش شده است که در میزان چشمگیر آن اولویت های جدید برای اطمینان از بدون تبلیغات تلویزیون بهره برداری از این بیماری همه گیر گسترش اطلاعات غلط و یا ارائه مشاوره خلاف است که دولت هدایت: “این [ترخیص دوره] به نظر می رسد را از پنج به سه روز کاری است.”

او معتقد است که تقاضا در تبلیغات تلویزیون طلوع خواهد کرد این هفته های آینده.

“تلویزیون همیشه دیده شده است به عنوان بهترین نام تجاری سازنده. و در حال حاضر مصرف است که از طریق سقف شما می توانید نشستن در کنار رکورد مخاطبان در خبری مورد اعتماد و یا در کنار فرار از واقعیات از کمدی صابون و درام. وجود دارد بسیاری از دیگر مدت مثبت انجمن که مارک های که تبلیغ صحیح می تواند ساخت در حال حاضر.”

فوق گوینده کاهش بودجه این تهدید پویا. بسیاری از محصولات منجمد شده چند که بود تخته سنگ را می توان تحت مستند. به عنوان جایگزین پخش تحت اللفظی انبار بایگانی محتوای آنها می توانید به.

ITV نقل مکان کرد و به سرعت در آزاد یورو 96 فیلم به آن بر روی تقاضا Hub عنوان شد درخواست شده توسط طرفداران. بزرگ سیاه و سفید دیک امور جاری پانل نشان می دهد که پیش رفتن با تلفن-در شناور سر در یک استودیوی مجازی. Netflix منتشر شد یک سری از تماس های بین Joel McHale به عنوان یک جایزه ببر پادشاه قسمت. یک هواشناس به سرقت برده عناوین با وارد کردن یک دیوانه وار پوشش اخبار تم خود را پس از ارائه خود را پیش بینی.

این پررنگ موقت productions ادامه به منظور جلب توجه بالا این چند ماه ؟ خواهد شد و یا مخاطبان دریافت سر خود را تبدیل به یک ثروت از محتوای سرگرمی در بسیاری از ad-free اشتراک ویدئو بر روی تقاضا خدمات.

دیزنی+ به تازگی راه اندازی Netflix بکشد و نخست و رفتن در هر نقطه. و برای برخی از Quibi ممکن است ارزش یک نگاه.

عقد Haria-شاه می گوید: “شما همیشه بر این باور بودند که صابون مانند تاجگذاری خیابان همیشه خواهد بود در تلویزیون. آن توقف یک نماد واقعی از چگونه جدی تاثیر این است که با داشتن تلویزیون چشم انداز است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im