چگونه ما علوفه برای اخبار ما می خواهیم

رویترز موسسه در خارج از انگلستان فقط منتشر شد یک مطالعه جامع به دنبال در چگونه مردم
در سراسر جهان در حال پیدا کردن اخبار خود را. وجود دارد مقدار زیادی در اینجا برای باز کردن, بنابراین من آن را شکستن به قطعات بیش از چند ستون است.

امروز من نگاه 50,000-پا که
بهترین را می توان به عنوان خلاصه ناکارآمد رابطه بین منابع خبری و خودمان. و مانند بسیاری از روابط ناکارآمد مقصر در اینجا این است که یک عدم اعتماد.

قبل از اینکه وارد این بحث شویم ما باید صرف برخی از زمان به دنبال در چگونه راه ما دسترسی به اخبار اتحادش را تغییر طول چند سال گذشته.

بیش از عمر ما trended در دو
به طور کلی جهت نسبت کمتر شناختی خواستار کانال های خبری و مقصد خاص منابع خبری.

واضح ترین تغییر شده است به دور از چاپ. با توجه به Journalism.org و مرکز تحقیقات پیو به گردش ایالات متحده در روزنامه ها به اوج خود رسید و در سراسر دهه 1990 در حدود 62 و یک
نیم میلیون نفر است. که یک اشتراک برای هر چهار نفر در این کشور در آن زمان.

تبلیغات

تبلیغات

در سال 2018 آن پیش بینی شده بود که گردش خون کاهش یافته و بیش از 50 درصد به کمتر
بیش از 30 میلیون. که می شده اند یک اشتراک برای هر 10 نفر است.

ما دیگر خواندن اخبار ما در یک non-فرمت دیجیتال است که ممکن است تاثیر قابل توجهی
در درک ما از اخبار است. من بازگشت به این در ستون دیگر اما در حال حاضر, اجازه دهید فقط می دانند که مغز ما در عمل در راه قابل توجهی متفاوت هنگامی که آن را
خواندن به جای تماشای و یا گوش دادن.

تا پایان قرن گذشته ما به طور کلی قابل اعتماد اخبار مقصد. که آیا آن را یک روزنامه مانند نیویورک
بار
یک مجله خبری مانند زمان و یا یک شبانه شبکه خبر هر ارائه یک چیز بالاتر از همه دیگران: اخبار. و اینکه آیا شما موافق با این منابع خبری و یا نه در هر حال یک
سرمقاله فرایند است که حکومت چه اخبار به اشتراک گذاشته شده بود. ما تا به حال وفاداری به انتخاب ما, اخبار مقصد ساخته شده بر روی اعتماد.

بیش از دو دهه گذشته این اعتماد شکسته است با توجه به
یک عامل اصلی: ما در ادامه با استفاده از رسانه های اجتماعی. و است که به طور چشمگیری تغییر چگونه ما دریافت اخبار ما.

در آمریکا سه نفر از هر چهار نفر با استفاده از منابع آنلاین به
اخبار خود را دریافت کنید. یکی دو استفاده از رسانه های اجتماعی. کسانی که در سنین 18 تا 24 ساله هستند و بیش از دو بار به عنوان به احتمال زیاد به تکیه بر رسانه های اجتماعی. در انگلستان تحت-35-ساله بیشتر از اخبار خود را از رسانه های اجتماعی
بیش از هر منبع دیگر.

همچنین اثرگذارندهها را تبدیل به یک منبع خبری به خصوص در میان افراد جوان است. در آمریکا یک چهارم از کسانی که 18 تا 24 استفاده Instagram به عنوان یک منبع
از اخبار در مورد COVID-19.

این به این معنی است که بسیاری از مواقع ما در حال گرفتن ما اخبار را از طریق رسانه های اجتماعی لنز. بیایید کنار برای یک لحظه فیلترینگ و اطلاعات
صحت مشکلات این معرفی. اجازه دهید بحث در مورد قصد برای یک لحظه.

من صحبت گسترده در گذشته در مورد اطلاعات جستجوگری وقتی که می آید به جستجو. وقتی که اطلاعات “تکه تکه” و گسترش متنوع مغز را به سرعت محاسبه و حدس می زنم در مورد پچ که در آن به احتمال زیاد برای پیدا کردن اطلاعات در آن را به دنبال. با
اطلاعات جستجوگری که قصد داریم فریم همه چیز می آید که پس از.

در دنیای دیجیتال امروز, اطلاعات, منابع disaggregated به شدت تکه تکه
محیط های. ما هنوز به اخبار-اولین مقصد مانند سی ان ان یا فاکس نیوز, اما ما همچنین بسیاری از اطلاعات ما درباره جهان از طریق رسانه های اجتماعی خوردها.

چه شد
جالب در مورد گزارش رویترز بود که از آن آغاز شده بود قبل از همه گیر اما بخش دوم این مطالعه در طول آن است. مطالعه برجسته حقیقت جذاب درباره ما
در رابطه با این خبر وقتی که می آید به اعتماد.

این گزارش نشان می دهد که اکثریت ما اعتماد ندارند اخبار ما را از طریق رسانه های اجتماعی — اما بیشتر بار
ما با آن خوب. کمتر از 40 درصد از اعتماد مردم به اخبار به طور کلی و حتی زمانی که ما را انتخاب کنید یک منبع کمتر از نیمی از ما اعتماد خاص که کانال.

تنها 22 درصد
نشان داد آنها اعتماد به اخبار آنها در رسانه های اجتماعی. در عین حال نیمی از ما اعتراف ما با استفاده از رسانه های اجتماعی برای دریافت اخبار ما. جوان ما بیشتر متکی ما در رسانه های اجتماعی برای اخبار. سریعترین
رشد منابع خبری در میان تمام گروه های سنی — اما به خصوص کسانی که زیر 30 — در حال Instagram, SnapChat و واتساپ.

در اینجا یکی دیگر نگران واقعیت است که سقوط از
مطالعه. سیستم عامل های اجتماعی به خصوص Instagram and SnapChat تحت سلطه اثرگذارندهها. که بدان معنی است که خیلی از ما خبر می آید به ما از طریق افراد مشهور اثرگذارندهها ترجمه آن را در خوراک خود را.
این گریه به دور از سرمقاله, بررسی فرایند استفاده می شود که به عنوان یک دروازه بان در مورد اعتماد ما منابع خبری.

پس چرا ما همچنان به استفاده از منابع خبری ما قبول نمی کنیم
اعتماد کرد ؟ من گمان می کنم ممکن است آن را با چیزی به نام معنای نگهداری ، ارائه شده در سال 2006 توسط Heine Proulx و
هواشناسی vohs
مدل که حدس اولیه راننده برای ما است که برای حفظ اعتقادات ما در جهان چگونه کار می کند. این مربوط است به حس-ساخت حلقه من هم در مورد صحبت در گذشته است. ما را حس دنیا
اول, شروع با موجود قاب از آنچه که ما باور درست باشد. اگر چه ما در حال تجربه است و به طور قابل توجهی متفاوت از آنچه ما اعتقاد داریم ما خواهد شد به روز رسانی ما قاب به چین با جدید
شواهد.

چه معنی نگهداری مدل نشان می دهد این است که ما را به رفتن به طول های بزرگ برای جلوگیری از به روز رسانی ما قاب. آن را بسیار آسان تر فقط برای پیدا کردن قرار شواهدی وجود دارد که
پشتیبانی از ما باورهای فعلی.

بنابراین اگر قصد ما این است که برای دریافت اخبار است که پشتیبانی از ما موجود جهان, رسانه های اجتماعی کامل است منبع. این algorithmically فیلتر شده
به ما مطابقت فریم فعلی. حتی اگر ما اعتقاد داریم که این اطلاعات مشکوک و آن را هنوز هم تسلی ما به اعتقادات ما را تایید کرد. این نسخهها کار خوبی برای اخبار در مورد سیاست, نگرانی های اجتماعی و دیگر
ایدئولوژیک قطبی موضوعات.

ما نمی خواهم به اعتراف این مورد است. با توجه به رویترز مطالعه 60% از ما نشان می دهد ما می خواهیم منابع خبری هستند که هدف و
نه مغرضانه به هر نقطه خاص از نظر.

اما این نمی jive با واقعیت در همه. همانطور که من در نوشته های قبلی ستونتقریبا تمام جریان اصلی منابع خبری در آمریکا به نظر می رسد که قابل توجه
تعصب به سمت راست یا چپ. اگر ما در حال صحبت کردن در مورد خبری که می آید از طریق کانال های رسانه های اجتماعی که تعصب دو برابر شده است در پایین. در عمل ما بسیار خوشحال جستجوگری از منابع خبری است که
مغرضانه تا زمانی که تعصب مسابقات خود ما.

اما پس از آن چیزی شبیه به COVID-19 می آید همراه است. ناگهان همه ما باید پوست در این بازی بسیار واقعی و فوری راه است. ما
اطلاعات جستجوگری قصد تغییرات و ما در آستانه حداقل برای اطمینان از ما منابع خبری راه می رود. رویترز مطالعه نشان داد که وقتی که می آید به منابع COVID اطلاعات بیشتر
منابع قابل اعتماد هستند, سایت رسمی بهداشت و سازمان های علمی. حداقل منابع قابل اعتماد هستند تصادفی با غریبه, رسانه های اجتماعی و برنامه های پیام رسانی.

آن نیاز به برخی از
خواندن بین خطوط اما رویترز مطالعه رنگ یک مشکل تصویر از وضعیت روزنامه نگاری و روابط ما با آن است. که در آن ما اطلاعات به طور مستقیم اثرات چه چیزی اعتقاد داریم. و
چیزی که ما باور تعیین آنچه که ما انجام دهد.

این مخاطرات بالا در یک بازی زنده ماندن است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net