IAB: مخاطبان هزینه داده تا 6 درصد در سال 2019 اما ممکن است به کاهش این سال

نام تجاری بازاریابان هزینه های داده ها صعود 6 درصد در 2019,
بر اساس یک IAB-حمایت مطالعه-با قوی تر سود برای رسانه های دیجیتال. اما همه که می تواند غرق در این زمان سه ماهه سوم دوره با توجه به COVID-19 مسائل.

این نظرسنجی گفت:
پاسخ دهندگان انتظار فشارهای اقتصادی باعث کاهش شدید در داده های مربوط به بودجه بازاریابی-در هر نقطه از 10 ٪ تا 20 ٪ — برای جولای تا سپتامبر دوره است.

این
پس از بازاریابان هزینه های شخص ثالث مخاطبان داده ها در سال 2019 را دیدم 6.1% افزایش به $11.9 میلیارد دلار بیش از سال 2020 به عنوان به خوبی به عنوان یک 8.1% افزایش به $7.8 میلیارد دلار برای فعال سازی راه حل های/سیستم عامل که
داده ها.

هزینه داده برای زمینی کانال های رسانه ای — آفلاین رسانه ها از جمله پست الکترونیکی مستقیم بر اساس محل سکونت رسانه های تلفنی و حوادث — پایین بود 0.8% از سال 2018 به $6.1
میلیارد دلار است.

در مقابل رسانه های دیجیتال کانال های رشد 13.8 درصد به $5.1 میلیارد دلار در سال 2019. با پیشرفته تلویزیون هزینه داده تا 19.5 درصد به $700 میلیون.

تبلیغات

تبلیغات

سال
قبل از اینکه در سال 2018 کل هزینه داده بود 15.7% بالاتر در مقابل 2017.

IAB نظرسنجی می گوید: رکود آمد و در بخش های بزرگ به علامت های تجاری به طور فزاینده تغییر هزینه های جدید اول
داده ها از تلاش های شخص ثالث و پایگاه داده. این حرکت بود که در پاسخ به کاهش اتکا به کوکی ها.

اخیرا این بررسی می گوید: 57.1% از پاسخ دهندگان افزایش استفاده از
اول دیتا برای هدف قرار دادن بیش از 18 ماه گذشته.

این نظرسنجی آمد از 104 اطلاعات مدیران — کاربران و عرضه کنندگان و همکاران سازمان — بین آوریل و مه سال 2020 است.

 

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de