IAB می یابد خریداران کوتاه تر از فروشندگان برای کوتاه مدت بازار آگهی تجدید نظر

COVID-19 همچنان به ضربه زدن به صنعت تبلیغات
سخت است. هفت نفر از 10 ناشران می گویند آنها در روند re-پیش بینی درآمد با 98% انتظار درآمد به کاهش این سال است.

مطالعه — Coronavirus: درآمد تبلیغات تاثیر بر
ناشران و فروشندگان دیگر — منتشر شد صبح روز چهارشنبه توسط اداره تبلیغات تعاملی و سابقه بین آوریل 1 و 7 آوریل. این نشان می دهد که دیجیتال آگهی برای درآمد کوتاه مدت — مارس
از طریق ژوئن — پیش بینی به سقوط بین 19 ٪ و 25 ٪ کانال در مقابل برنامه های اصلی خود را. خطی تلویزیون درآمد است که در حال حاضر پیش بینی می شود پایین 27% و چاپ آگهی درآمد پایین است 32 درصد از
برنامه های اصلی خود را.

داده ها نشان می دهد که اختلاف بین خبری و غیر خبری مخاطبان است. بازدید کنندگان سایت به سایت های خبری در ادامه به افزایش — بیش از 30 درصد به کام اسکور, اما آن را نمی
ترجمه به درآمد برای ناشران. درآمد است که به طور نامتناسبی تحت تاثیر کمپین مکث, لغو, برنامه های جدید و لیست سیاه.

تبلیغات

تبلیغات

“زانو حرکت تند و سریع
واکنش صنعت به درخواست ترمز دسترسی به وضعیت و طرح مجدد” به گفته دیوید کوهن IAB جمهور. “آنها نمی باید درست چیزهایی می گویند. این است که یک
خرید در حال حاضر پیام در زمان.”

خارج از بورس مورد نیز به نظر می رسید به موقع مکث در مبارزات. Anecdotally, IAB معاونت پژوهش سو هوگان گفت: تحقیقات انجام شده با سازمان ها و علامت های تجاری نشان می دهد
شرکت های تولید محصولات ضروری مکث مبارزات هنگامی که آنها کم در موجودی.

برنامهای متخصصان — آن است که انعطاف پذیر و آماده برای بهینه سازی پیام های رسانه ای — به نظر می رسد
مراتب بهتر از کلی ناشران.

هنگامی که در مورد خواسته های خود را در کوتاه مدت درآمد حاصل از تغییرات 77 درصد از ناشران خواسته شد به انصراف از مبارزات در مقایسه با 49 درصد از برنامه ریزی متخصصان است.
ناشران نیز نشان می دهد که 81 درصد از تبلیغ’ خرید تنظیم شد و در مقابل 83 درصد از برنامه ریزی متخصصان است. برخی از 82 درصد از ناشران نیز نشان می دهد خریداران خواسته اند به توقف کمپین های تبلیغاتی در مقابل
60 درصد از برنامه ریزی متخصصان است.

ناشران به میزان قابل توجهی خوش بینانه تر از سازمان ها و مارک های مورد میزان دیجیتال آگهی کاهش در صرف. در میان سازمان ها و برندها
تنظیم صرف است که در حدود 70% دیجیتال, صفحه نمایش, دیدن است 34 درصد کاهش همراه دیجیتال تصویری در 32%; صوتی دیجیتال و 35%; رسانه های اجتماعی 28% و جستجو پرداخت 25%.

در میان ناشران 69%
می گویند آنها re-پیش بینی درآمد. کسانی که دوباره پیش بینی برآورد 25% کاهش در درآمد برای صفحه نمایش دیجیتال; 20% دیجیتال تصویری; 21% دیجیتال صوتی; 20% رسانه های اجتماعی; و 19 درصد
جستجو پرداخت.

ناشران در حال تلاش برای کار با سازمان ها و مارک های انعطاف پذیر. برخی از 67 درصد از اخبار ناشران می گویند که آنها در حال کمک به هل دادن از کمپین شروع خرما در مقایسه با 58% از
غیر-اخبار ناشران.

برخی از 52 درصد از ناشران می گویند که آنها در حال ایجاد محتوای مختلف و فرصت های حمایت است که خریداران می توانند اهرم در مقایسه با غیر-اخبار ناشران. و 48 درصد در حال
ایجاد به طور کامل مطالب جدید و فرصت های حمایت در مقایسه با 36 درصد بود.

دیگران در حال کار با سازمان ها و برندها برای ایجاد پیام های جدید ارائه ارزش بیشتر پایین
نرخ و خدمات خلاق.

کوهن همچنین معتقد است بسیاری از شرکت ها در حال صرفه جویی در بودجه خود را برای بازگشت نیمی از سال است.

“من فکر می کنم ما در حال رفتن به دیدن محوری در پشت
نیمی از این سال باعث هجوم فعالیت دوست دارد که ما را دیده اند و نه در مدتی” کوهن گفت. “این مقید کردن تقاضا است.”

او تنها نیست. با وجود همه
عذاب و دل تنگی و برخی از ناشران دیدن یک پوشش نقره ای در طول نیمه دوم سال 2020 است. در حالی که برخی نمی باید خوب دید به نیمه دوم سال, کسانی که فکر می کنند بر این باورند که
cancelations و مکث کمتر خواهد بود پس از سانحه در نیمه دوم.

“عرضه و تقاضا دینامیک احتمال تغییر قابل توجهی در نیمه دوم سال و مانند آن نیست
عجیب و غریب به فکر می کنم که افزایش قیمت در مقایسه با Q1 و Q2,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de