برنامه ریزی رسانه ها اقدام به خرید در حال حاضر حساب برای 85 درصد از تمام دیجیتال آگهی هزینه
با توجه به برآوردهای منتشر شده در یک گزارش جدید از اداره تبلیغات تعاملی.
این یافته مهم است چرا که IAB به تاریخ است اجتناب برآوردهای رسمی برای
برنامه ریزی در آن به طور منظم و مداوم پیگیری از تبلیغات دیجیتال هزینه های سه ماهه خود را در اینترنت تبلیغ گزارش درآمد.
تخمین می زند که در حال موجود در IAB را “با نام تجاری اختلال 2020” گزارش منتشر شده این بعد از ظهر قرار داده و ایالات متحده برنامه ریزی هزینه تبلیغات
در حدود 79 میلیارد دلار افزایش 87 درصد از سال 2017, سال اول محک در گزارش.
IAB پروژه های ایالات متحده برنامه ریزی تبلیغ صرف خواهد شد افزایش به 15 ٪ به $میلیارد دلار در 90.1
2021.
این گزارش تمرکز نمی کند در برنامه ریزی تبلیغات نفسه اما می گوید رشد آن رانده شده توسط یک مسئول افزایش داده و امکان برنامه ریزی اقدام به خرید (دیدن
زیر).

تبلیغات
تبلیغات
Leave a reply