IAB گزارش پروژه های دیجیتال افزایش خواهد یافت 6٪ در میان 8٪ کاهش در هزینه های آگهی ایالات متحده در سال جاری

اکنون انتظار می رود هزینه های آگهی آمریکا 8 درصد کاهش یابد
در مقابل 2019, با توجه به یک نظرسنجی از “خرید سمت” مدیران اجرایی در تبلیغ کنندگان و آژانس های بررسی شده توسط اداره تبلیغات تعاملی در هفته های اخیر. این مطالعه همچنین نشان می دهد که “دیجیتال” هزینه های آگهی
در واقع 6٪ در سال جاری گسترش, در حالی که “سنتی” تبلیغات رسانه ای کاهش خواهد یافت 30%, نشان می دهد سهم بازار دیجیتال در حال رشد است به عنوان یک نتیجه از همه گیر.

“2020-21 تاثیر Covid در
تبلیغات” گزارش که صبح امروز توسط IAB منتشر شد، بر اساس ششمین نظرسنجی اداره تبلیغات تجاری از خرید و فروش طرف کسب و کار است.

تجزیه و تحلیل IAB نشان می دهد
مهاجرت بودجه آگهی از “سنتی” به “دیجیتال” فرمت در سراسر انواع رسانه ها، از جمله تلویزیون، رادیو، “چاپ”، و رسانه های خارج از خانه، بیش از حد (نگاه کنید به زیر).

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im