IAB استرالیا خواست سازمان آگهی تایید شرکت و دیگر ad tech سیستم عامل در صنعت برای جلوگیری از کلمه کلیدی مسدود کردن موضوعات از جمله ‘بحران’, ‘Covid-19″ و “کوروناویروس” در اخبار در طول coronavirus (Covid-19) بیماری همه گیر.

صنعت بدن اشاره کرد بسیاری از نام تجاری و تیم آژانس باید به اشتباه خود را به روز رسانی برنامه ریزی شده و تمام رسانه های دیگر خرید برای جلوگیری از هر گونه تبلیغات در اطراف Covid-19 موضوعات.

IAB نیز تشویق علامت های تجاری که در حال حاضر ممکن است بررسی خود را خلاق و پیام قبل از راهاندازی کمپین های تبلیغاتی خود را به در نظر گرفتن سیاست های خود را در اطراف محیط های که آنها پشتیبانی برای اطمینان از آنها نمی سهوا بلوک مطالب برتر سایت.

آن را با اشاره به این که تولید دقیق و مفید و در دسترس اطلاعات توسط روزنامه نگاران کار برای معتبر خبری, سازمان نیاز به تمویل از طریق تبلیغات است.

علاوه بر این, اخبار سازمان سرمایه گذاری به شدت به حفظ عمومی و اطلاع کلمه “کوروناویروس” و “Covid’ هستند سریع شتاب تا تبلیغ blocklists ترک اخبار موجودی برکنار شده از مقدار مورد نیاز آگهی درآمد.

“معتبر اخبار و رسانه ها, سازمان ها شاهد جهش بزرگ در ترافیک آنلاین اما بسیاری از مارک های در حال مسدود کردن تبلیغات از ظاهر شدن در نزدیکی محتوای ذکر coronavirus. آن را ضروری است که مارک های پشتیبانی اخبار و روزنامه نگاری چون با این محتوا در حال حاضر پس همه جا بدون تبلیغات پشتیبانی از آن خواهد شد به سادگی بیاستفاده و غیر قابل تحمل برای تولید محتوای اخبار” گفت: Gai Le Roy, مدیر اجرایی IAB استرالیا.

“برندها و سازمان ها باید توانایی تصمیم گیری برای خود را, اخبار سازمان های آنها خیال مشروع و انتقادی به استرالیا و عمومی اقتصاد است. برای کسانی که مارک قادر به تبلیغ در لحظه داشتن پیام های تبلیغاتی در این مورد اعتماد محیط های با مخاطبان درگیر است سرمایه گذاری مهم است.”

Tereza Alexandratos مدیر تجاری و تحویل در گاردین استرالیا افزود: “در این نگران زمان تحویل با کیفیت بالا و گسترده رسیدن اخبار خدمات ضروری است. Coronavirus یکی از مهم ترین داستان های دهه – تبلیغ باید به اندازه کافی شجاع به پیام خود را به نظر می رسد در کنار داستانهایی که استرالیا در حال خواندن. این رویکرد ارائه می دهد تبلیغات موثر برای مارک و برای Guardian Australia, ما نیاز به تبلیغ برای حمایت بیشتر از همیشه برای اطمینان از بقای ما و در ادامه گزارش سلامت این بحران است.”

در انگلستان Newsworks بدن, نمایندگی روزنامه انگلیسی ناشران است برآورد که بیش از متعصب دیجیتال نام تجاری اقدامات ایمنی در اطراف کلیدی “کوروناویروس” است رفتن به هزینه های صنعت £50 متر در از دست تبلیغات درآمد در سه ماه آینده در زمانی که پوشش آن است مسلما بیشتر مورد نیاز.

خارج از coronavirus همجنسگرایان+ عناوین نیز ضربه سخت شده با کلید واژه مسدود کردن بسیاری از موضوعات در دستور کار خود ماهیت خود را جرقه دفاع از blocklists.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im