ایان Mulgrew: خطوط هوایی مبارزه با ویروس ها و مصرف کنندگان

از او پرسید: هواپیمایی کارمند در گوشی, در صورتی که یک شوخی بود.

“او به من گفت:” من تنها به تکرار آنچه که سیاست آقای گیج. من با شما موافقم اما هیچ چیز وجود دارد من می توانم به شما کمک کند.’

“کاملا قابل درک” گیج اضافه شده است. “او فقط پرداخت کمک به پاسخ دادن به تلفن.”

در یک ایمیل هوایی کانادا روابط رسانه ای گفت: جزئیات این سیاست ها ارسال شده در وب سایت این شرکت. آن را ارائه مسافران اعتبار خوبی برای آینده سفر معتبر برای 24 ماه از تاریخ پرواز آنها لغو شد.

اما اگر یک مشتری در حال تغییر بود یک موجود رزرو (به عنوان مخالف به خرید یک بلیط جدید) سپس وضعیت متفاوت بود, رسانه ها در ایمیل اشاره کرد. آن گفت: این شرکت بود waiving برخی از هزینه ها به طور معمول شارژ در پایین قیمت بلیط برای تغییرات. اما …

“در آن موارد مشتریان می تواند متحمل هزینه اضافی از آنجا که ما هنوز هم با استفاده عادی ما کرایه قوانین” ایر کانادا گفت. “ما توصیه می کنیم که مشتریان نگرانی برای نوشتن مشتری ما روابط و درخواست برای بررسی.”

گیج خندید.

“بحث در مورد بهره گیری و پاره کردن مردم در زمان بحران. من مطمئن هستم که وجود دارد هزاران نفر مثل من,” او گفت:.

این کلاس اقدام نشده است تایید شده و هیچ یک از ادعاهای ثابت شده در دادگاه.

[email protected]

twitter.com/ianmulgrew

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de