اگر ما می تواند زمان را به عقب: 2020 از طریق لنز قبل از همه گیر تبلیغات

آن را عادلانه می گویند که در سال 2020 را روشن نمی کردن به عنوان برنامه ریزی شده. در حالی که آن را سخت به تصور کنید که یک سال 2020 بدون Covid-19 اولین ماه از سال را دیدم بازاریابان بازتاب روح زمانه از دهه جدید. با هیچ پایانی در چشم برای همه گیر درام به نظر می رسد و شگفتی چگونه همه چیز می شده اند.

آن را 30 ژوئیه سال 2020 و بازی های المپیک در توکیو آغاز کرده اند. این Cannes Lions خماری کاسته top-secret تولید برای کریسمس تبلیغات در حال انجام و خیابان بالا است که هنوز هم فقط در مورد زنده است. خوب است که ما چگونه تصویر چیزهایی را که ما فکر تابستان در ژانویه.

به عنوان اروپا هایش با موج دوم این بیماری همه گیر نرمال هنوز هم احساس می کند یک راه طولانی ، بیایید تغییر روایت و رفتن به یک زمان ساده تر به مختصر پنجره زمانی که Covid-19 تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است وارد شده و بهترین برنامه گذاشته از برندها و آژانس های خود را هنوز هم به جلو نگاه.

پنج ماه و آن را عادلانه می گویند که شیوع دارای ریشه دوانده خود را در رفتارها طوری که تعدادی از این تبلیغات در حال حاضر به طور کامل نشان معانی جدید برای اواسط همه گیر چشم یا شیشه با ما تازه کشف شده خود نیاز به جدا. در راه آنها یک کپسول زمان از دوران های مختلف.

نیسان: فضای شخصی توسط TBWA

این است و نه تبلیغ برای تشویق سفر ایمن در حمل و نقل عمومی در طول بیماری همه گیر. در واقع وقتی این اصطلاح “اجتماعی فاصله’ نبود بخشی o اکثر مردم واژگان. این در واقع یک نور humoured, آگهی نیسان, فنلاند, اذیت کردن این واقعیت است که فنلاندیها معروف علاقه شخصی خود را در فضای. همه برای نشان دادن نیسان اتوماتیک کنترل از راه دور که تنظیم فاصله ایمنی در جاده ها است.

بازدید نروژ: اسلو حرکت توسط Mr. h

‘این است که در اسلو که در آن همه فرهنگ حرکت می کند,’ muses صدای خارج از قاب در پایان دیدار نروژ تلاش برای جلب بینندگان به پایتخت شمالی. کمی آن را می دانم که در یک فضای کوتاه از زمان آن خواهد بود به امید دقیق مخالف است. 2020 قرار بود به طور قابل توجهی در سال برای شهر اسلو با تعداد بسیار پیش بینی موسسات فرهنگی باز کردن درهای خود را برای اولین بار جدید از جمله موزه مونک در اسلو در اسکله.

با دهانه به تعویق افتاد به عنوان موج دوم بافندگی بیش اروپا, اسلو بزرگ سال ممکن است باید صبر کنید تا 2021.

Procter & Gamble: زمانی که ما با هم آمده توسط خاکستری

وجود دارد یک لحظه کوتاه در سال 2020 که در آن چه تجاری چه’ در Superbowl آگهی شکستن بود داغترین بحث است. P&>’s پیشنهاد ویژه بود” زمانی که ما با هم می آیند’ بازیگران, مدرن, خانواده بازیگر, Sofía Vergara, میان, نام تجاری, آیکون, از جمله ادویه قدیمی سوار آسان.

در انعکاس این شعار مایه تاسف انتخاب عبارت داده شده که تجمع جرم تقریبا لغو شده در حال حاضر.

KFC: انگشت Lickin’ خوب با مادر لندن

درس اول از coronavirus پیشگیری است نمی قرار دادن انگشتان خود را در هر نقطه در نزدیکی دهان خود را. بنابراین KFC را انگشت Lickin’ نقطه در حال حاضر کاملا نگران کننده. قرار دادن شعار معروف پشت در قلب آن, خلاق, آگهی دیدم KFC devourers بدون شرمندگی slurping چرب از انگشتان یکپارچه در هماهنگی با شوپن را Nocturne op. 9 شماره 2.

در شرایط فعلی ما تبلیغ تلقی می شد بیش از حد خطرناک برای ما sanitised جهان با 163 نفر شکایت به تبلیغات استانداردهای قدرت. آن متوقف شده است ،

فقط خوردن: ‘گیر’ عشق جزیره حمایت McCann لندن

پس از ITV تولید تصمیم گرفت که یک عشق جزیره یک سال کافی نبود فوریه شاهد اولین نسخه زمستان از بحث نشان می دهد. به عنوان رسمی حامی JustEat ایجاد یک سری از تورفتگی که ستاره دار ‘درک’ فقط خوردن تحویل راننده ورود به ویلا.

خوشبختانه زمستان سری به پایان رسید در زمان به صورت مستند و برای کسانی که کمتر شاد در مورد چشم انداز یکی دیگر از سری در چنین نزدیک جانشینی وجود دارد آه امداد.

اگر چه Covid-19 نمی خواهد در اطراف برای همیشه لطفا برای ما مانده است و شاید اگر ما همیشه قادر خواهید بود برای دیدن یک تصویر از کسی لیس KFC کردن انگشتان دست خود را بدون مرتعش. در اینجا به دنبال به جلو به 2021.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de