iHeartMedia, پشتیبان گیری آن
مجموعه ای از پادکست ارائه شده با یک مجموعه جدید از شاخص های عملکرد از طریق آن iHeartPodcast AdSuite. این مجموعه رونمایی شد در Podfront لا 2020.

یکی از نگرانی در هنگام مخلوط کردن تبلیغات با
پادکست بالقوه به تداخل با شنونده تجربه. تحقیقات اما نشان داده است که افرادی که گوش دادن به بیش از پنج پادکست یک هفته تمایل به درک
پشتیبانی ارائه شده توسط تبلیغات در طول های مورد علاقه خود را نشان می دهد.

تبلیغات

تبلیغات

این AdSuite جمع آوری مجموعه ای از فرمت های آگهی و سفارشی سازی ابزار برای کمک به تبلیغ رسیدن به مخاطبان هدفمند و
مقیاس پذیر راه های, در حالی که حفظ کیفیت تجربه گوش دادن.

این مجموعه شامل شش محصولات جدید است.

بازاریابان می توانند اینسو انسو جمع کردن یک تصویر لحظهای از شنونده تجزیه و تحلیل مانند مخاطبان بینش
و پروفیل های مصرفی و تعامل متریک و تحویل گزارش از سیستم عامل در سراسر iHeartPodcast شبکه از طریق AdSuite بینش ابزار. تبلیغ می تواند به دست آوردن اضافه شده از طریق کشش
این DSAI+لای محصول است که اجازه می دهد تا تبلیغ خود را به مخاطبان و خدمت به سفارشی زمان واقعی در سراسر نقاط محلی پادکست شبکه.

این iHeartPodcast تقویت اجازه می دهد تا برای رسیدن به podcasters
قرار گرفتن در معرض حداکثر در سراسر iHeartMedia, شبکه پخش ایستگاه های رادیویی در قالب قسمت کامل سفارشی-تولید عکس های شرح داری مارک میزبان-خواندن لکه ها و تبلیغات.

تبلیغ
می توانید قفل در قرار دادن آگهی در سراسر هر iHeartPodcast برای یک روز از طریق آن iHeartPodcast تصاحب. این قصه گوهای ابزار ایجاد تبلیغات شخصی شده برای اجرا در سراسر تمدید midrolls سفارشی
قسمت و یا به طور کامل مارک سری.

در نهایت تبلیغ می توانید با شریک محبوب پادکست استعداد برای ترویج یک نام تجاری در سراسر نشان می دهد, اجتماعی, رسانه های تصویری و زنده تور برای اتصال بهتر با طرفداران
و شنوندگان.

این iHeartPodcast شبکه ادعا می کند بیش از 750 اصلی پادکست و بیش از 150 میلیون بار دانلود در هر ماه.

“به عنوان پادکست صنعت همچنان به تکامل و
ضبط عظیم مصرف کننده توجه تبلیغ کنندگان و برندها به دنبال ابزار و محصولات خود را به ضبط و اندازه گیری تاثیر. آنها اغلب در سمت چپ بدون یک سیستم کمی برای نظارت بر
موفقیت تاثیر و رسیدن به پادکست تبلیغات” اظهار داشت Conal Byrne, رئيس جمهور از iHeartPodcast شبکه.

“ما در مواجهه با این چالش سر در ارائه یک مجموعه جدیدی از
برش لبه پادکست آگهی های محصولات – بهتر از هدف قرار دادن برای رسیدن به افزایش در سراسر پخش رادیو – و همچنین کشیدن هم عملکرد و بینش در سراسر سیستم عامل های مختلف که در آن
ما رسیدن به مخاطبان است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im