من در حال اجرا یک آژانس در 24. در اینجا آنچه که من باید انجام دهید متفاوت

من دهکده من بازاریابی محتوا استودیو زمانی که من در 22. من می خواهم در حال حاضر شده است تمام وقت در رسانه های اجتماعی مترجم آزاد برای حدود سه سال و من فکر کردم من می خواهم از طریق آن تمام شده – بالا و پایین با مشتریان بزرگ و کوچک, نانامی به بازی در آژانس های تبلیغاتی جلسات و خسته کننده admin.

در اوایل سال 2018 پروژه ها فقط در آینده نگه داشته و من تصمیم گرفتم آن زمان برای گسترش دهد. من فکر کردم آن را نمی خواهد هر گونه متفاوت واقعا (تصور غلط بزرگ) و من می توانید آن را بدون توجه به آنچه (قابل بحث).

همانطور که من نوشتن این, من 24 و آژانس است نزدیک شدن به تولد دوم. ما در حال حاضر یک تیم از پنج ساکن در یک دفتر کوچک در شرق لندن – نه بزرگترین شرکت های جهان دیده می شود اما من نمی توانست تصور آن ممکن است دو سال پیش.

من همیشه ترجیح به ماندن آرام در مورد سن و سال من. من معتقدم که ما باید در نظر گرفته شود با کیفیت کار ما و من گمان می کنم بسیاری از مردم خواهد برابر من سن با کمبود تجربه است. و یا بدتر از آن را به عنوان نشانه ای من می تواند استفاده از گرفته شده است, ارائه شده پرداخت نشده – یا underpaid – گیگابایت است.

فراتر از سن گرایی

سن گرایی در بازاریابی صنعت زنده و سالم است. این امر منجر به آمار کسانی که در طرف دیگر این طیف از من بیشتر است ، صنعت است که در آن ایده های تازه به ارزش بالاتر از همه و ایده های تازه اغلب ناعادلانه در ارتباط با جوانان است. من نمی خواهم به شرکت در پخش که طرز فکر.

بنابراین من نگه داشته و سن من برای خودم با توجه به آن چیزی جز یک مسئولیت. اما همه ما رشد می کنند تا در زمان های مختلف و شرایط و به عنوان نتیجه را تا پایان با جهان بینی متفاوت است. همه آنها به همان اندازه با ارزش است.

یک روز بود که من از صحبت دوستان متوجه شدم که چگونه شگفت زده کرد او برای پیدا کردن من تکمیل درآمد من در روزهای اولیه زندگی حرفه ای من با ساختن وب سایت و طراحی آگهی ها و ایجاد تصاویر.

در واقع من صرف زمان زیادی را بر روی لپ تاپ من در من که در آن زمان من 19 بود من یک کاربر رسانه های اجتماعی, مدیر junior copywriter junior توسعه دهنده وب در تاریخ طراح گرافیک و کاربر illustrator نورد را به یکی. که چون من در متزلزل بار در بد اقتصادی با چشم انداز تاریک و دلگیر. من می دانستم که من تا به حال برای تنوع بخشیدن به من skillset از سن بسیار جوان است.

معلوم است در حال رشد در 2000s و اوایل 2010s به ارمغان آورد بسیاری از درس های ارزشمند.

دیدن بالقوه در دیگران

من هنوز یک نوجوان وقتی که من فرود آمد اولین فرفره آزاد.

من نمی خواهد که در آن من در حال حاضر بدون مشتریان که در زمان یک فرصت به من (درست مثل آبا). من اولین مشتری که تا به حال 19 سال اروپا, من در حال اجرا خود را اجتماعی و کسی که توصیه من به سایر مشتریان. روابط عمومی مشاور که به من آموخت برای جلوگیری از استفاده از emojis در ایمیل (بله, من نیاز به توان گفت). یک سازمان است که نگه داشته به من دادن مسئولیت بیشتر به این دلیل آنها اعتقاد من می تواند آن را اداره کند. یکی دیگر از آژانس بود که من نشستن در تمام بزرگ ترسناک جلسات بنابراین من تا به حال یک فرصت برای یادگیری است. یک مشتری که فکر کردم من تا به حال بالقوه و به من اجازه داد به بالهای من — همان مشتری که به اعتقاد من حتی اگر من messed تا.

من می خواهم به گسترش همه از محبت من به بازاریابی juniors. زمانی که من نیاز به کمک در پروژه من مشرف مردم با کمی به هیچ تجربه مرتبط بدون توجه به سن خود — من به دنبال کسی که من می تواند باور.

کار انعطاف پذیر

صنعت بازاریابی است که هیچ غریبه ای به کار انعطاف پذیر. من اعتقاد ندارم که در آینده از کار خلاق متکی بر سفت و سخت هشت ساعت کار در روز.

اگر 9 تا 5 چیزی که شما نمی من اعتماد شما قادر به ارائه آنچه از شما خواسته در یک جدول زمانی معقول. من کار با بزرگسالان, من در حال اجرا یک مهدکودک — من نمی نیاز به دانستن که در آن شما هستند تا زمانی که کار انجام شده است.

آماده برای همه چیز

شما می خواهم به می دانم که چگونه به مجموعه Gen Z و millennials از هم جدا ؟ پس هیچ کس موافق چه دقیق برش سال بین این دو است به دنبال این راهنمای دستی به جای:

آنها رشد در دوران رونق اقتصادی و وارد نیروی کار فقط قبل و یا در طول فروپاشی مالی از اواخر 2000s? آنها شگفت زده شده برای تحقق بخشیدن به آنها به احتمال زیاد خواهد شد از لحاظ مالی بدتر از پدر و مادر خود را? آنها یک هزاره.

اتحاد بحران 2008 مشخص شده خود در دوران کودکی و یا سال های? آنها رشد در یک اقتصاد متزلزل و وارد نیروی کار به طور کامل آگاه است که آنها ممکن است هرگز خرید یک خانه و یا انتظار سنتی, مسیر شغلی? آنها Gen Z.

من 12/13 زمانی که بازار سقوط کرد. حتی اگر آن را نمی گذارد من به طور مستقیم در آن زمان من آگاه بود چیزی تغییر کرده است ، من یک نوجوان که تحول سیاسی در اروپا آغاز شده و من در اواخر نوجوانی زمانی که مسائل زیست محیطی تبدیل به یک جریان اصلی موضوع است. هر توهمی از دنیای امن من به عنوان یک بچه بودند به سرعت پراکنده. آن آشکار شد که اگر من دنبال مادرم را (معلم ادبیات) و یا پدر من (رادیو روزنامه نگار تبدیل نویسنده) مسیر من هرگز خرید یک خانه. جهنم من احتمالا هرگز خرید یک خانه به هر حال. و من ممکن است قادر به بازنشسته برای یک زمان بسیار بسیار طولانی.

اگر من زندگی می کنند به اندازه کافی بلند برای دوران بازنشستگی است که – با توجه به این که آب و هوا ترین اضطراری پیش بینی رنگ فاجعه بار مشاهده 2050s. من اولین بازنشستگی سال 2063.

بنابراین من نیاز مداوم برای بهبود بسیار زیادی در سوخت اضطراب وجودی. نمی تواند فکر می کنم بهتر انگیزه!

هر زمان ارزشمند است

من کد وب سایت برای زندگی, بنابراین هنگامی که زمان آمد به اجازه دهید شخص دیگری کد من نیست کاهش هزینه ها. من می دانم که چقدر از زمان خود و به قلب می رود به ساخت یک وب سایت.

من استفاده می شود برای ایجاد تصاویر برای مشتریان, بنابراین من نمی خواهد ارائه تصویرگران من کمیسیون ناعادلانه برخورد. من به یاد داشته باشید که چگونه روح و خرد کردن آن برای دریافت بازخورد منفی در خود هنر است.

من اوایل مستقل تجربه در نقش های مختلف به من کمک کرد همدردی با ارزش همه زمان است. من ملاقات مترجمان آزاد-تبدیل-آژانس-صاحبان که به اتهام مشتریان دو روز رای آنها پرداخت مترجم آزاد است. من ملاقات افرادی که هرگز freelanced و شارژ مشتری سه برابر نرخ روز در حالی که کاهش هزینه ها تا آنجا که آنها می تواند.

اگر من اعتقاد دارم که یک freelancer کار به ارزش 500 پوند در روز و مشتری موافق من قصد ندارم به آنها پرداخت £250 و جیب بقیه. آنها همه چیز.

قدرت باور

که من به ارمغان می آورد به نقطه بعدی – من به نظرات من احساس می کنم به شدت در مورد. من نه فقط در مورد بحث اخلاق چون من شنیده ام که آنچه را که بچه ها در حال حاضر مانند: من بچه ها در سوال. اگر من نمی اجرای کسب و کار اخلاقی من نمی قادر خواهد بود برای نگاهی به خودم در آینه. من واقعا بر این باورند که همه ما می توانید انجام بخشی از ما در ساختن جهان به مکانی بهتر.

این ترجمه خود به کار من به عنوان به خوبی. من می خواهم آن را به معنی دار است. من می خواهم آن را به صورت فراگیر است.

محمدجواد Widomska بنیانگذار و مدیر خلاق سال واقعا

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im