در بزرگترین مطالعه در عین حال همه گیر سوخت واتساپ, رسانه های اجتماعی, تلویزیون

احساس مانند همه گیر است راندند
شما به یک جعبه ساخته شده تقریبا به طور کامل از Netflix, Instagram و بی وقفه ارسال پیامک به دوستان و خانواده ؟ شما به تنهایی نیست. Kantar به تازگی منتشر یافته از آنچه در آن می گوید که
بزرگترین-تا کنون نظرسنجی از مصرف کنندگان در مورد حرکت سریع همه گیر چک کردن در با 25,000 مصرف کنندگان در 30 بازارهای سراسر جهان است.

در میان یافته ها: افراد انجام می دهند 70 درصد بیشتر
مرور وب 63 درصد بیشتر از تماشای تلویزیون و صرف 61 درصد زمان بیشتری در رسانه های اجتماعی. WhatsApp تبدیل شده است به طور فزاینده مهم تر با کلی 40 درصد افزایش در استفاده از.

Kantar
همچنین تشخیص واقعی بحران اعتماد است. در حالی که سنتی از سراسر کشور اخبار کانال ها (هر دو پخش و چاپ) هنوز هم قابل اعتماد ترین منابع اطلاعات تنها 52 درصد می گویند که آنها قابل اعتماد هستند. تنها
48 درصد بر این باورند که آنها می توانید تکیه بر روی وب سایت سازمان های دولتی و تنها 11 درصد می گویند که آنها اعتماد به آنچه آنها به عنوان خوانده شده در رسانه اجتماعی سیستم عامل است.

تبلیغات

تبلیغات

بزرگترین تغییرات در میان افراد 35
و جوان. “Whatsapp, Facebook و Instagram را همه تجربه 40%+ افزایش در استفاده از زیر 35-ساله” مطالعه می گوید.

این یافته ها همچنین در حال حاضر
یک تصویر کلی از چگونگی استفاده مردم از رسانه های متفاوتی به عنوان آنها هضم شدت ویروس. واتساپ برای مثال دیدم استفاده صعود 27 درصد در مراحل اولیه این بیماری همه گیر 41 درصد اواسط فاز و 51% در
اواخر فاز. در اسپانیا مردم صرف 71 درصد زمان بیشتری در WhatsApp.

و نگرانی های مالی واقعی هستند با هفت نفر از 10 گفت: درآمد خود را یا بوده یا خواهد بود
آسیب دیده توسط ویروس. در ایالات متحده افزایش می یابد که به 74 درصد. در آلمان آن می افتد به 56 درصد.

و اکثریت مردم بر این باورند یک شرکت نگرانی اول باید حفاظت از
کارمند بهداشتی و مطابق با اصول بهداشتی محل در حدود 80 درصد است. که از نزدیک دنبال انعطاف پذیر تر کار موقعیت (62%) و کمک های مالی به تیم پزشکی چه آنها نیاز به مراقبت از
بیمار (41%).

اما تنها 8 درصد می گویند برندها باید توقف تبلیغات. بر اساس تجزیه و تحلیل خود را از شرکت هایی که به عقب کشیده تبلیغات در طول بحران مالی سال 2008 Kantar
تخمین می زند که “در شش ماه غیبت از تلویزیون خواهد شد در نتیجه 39% کاهش در کل برند ارتباطات آگاهی بالقوه تاخیر در بهبودی پس از بیماری همه گیر جهانی است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im