در سال 2025 خواهد چشمگیر هنوز هم با ما ؟ آنچه در مورد COVID-24?

آه خوب, پیر
جو. Mandese آغاز شده روز دوشنبه “در صف مقابل 2025 – 2026” با برخی “خبر خوبی است.” او گفت که پنج سال از در حال حاضر ما به دنبال بازگشت در ایجاد بریستول مایرز’ تسلا-ایجاد COVID-19 واکسن که
کمک به ما در به دست آوردن ایمنی. اما COVID-24 “مجبور است با ما در MediaPost دوباره به تعویق انداختن یک رویداد فیزیکی.” در واقع: Pandemic دوم وارد شده بود. در سال 2025 گفت: Mandese ما یک رئیس جمهور هریس Facebook
را در هم ادغام شده و با مغلوب ساختن پیشی جستن ملت و آن را باید فقط یک تبلیغ کننده: بالش من ،

Swipes را Mandese شده است که پوشش upfronts پس از رونالد ریگان دوره اول
خواسته خود را جمع آوری پانل “وجود خواهد داشت یک صف مقابل در سال 2025?”

کری Drinkwater سر از سرمایه گذاری در Mediahub, هشدار داد که وجود دارد باید متنوع تر گروه از مردم
نمایندگی upfronts اما تأیید کرد که “تقاضا از حق بیمه تبلیغ به دنبال آگاهی نام تجاری هنوز هم وجود خواهد داشت. مشتریان و بازاریابان خواهد بود تعقیب کیفیت فرهنگی مربوطه
محتوا است.”

“اگر قصد چشمگیر پیشرفته خرید برای دریافت سود گفت: کاترین Warburton, Chief Investment Officer در 360i, “در صف مقابل با ما خواهد بود. من امیدوار هستم
آینده خواهد بود و بیشتر تمرکز بر روی مشتریان از بازار و سازمان.”

Tim Hill EVP یکپارچه سرمایه گذاری در UM, توافق, اما گیراندم کوچکتر ، “انعطاف پذیری
تولید خواهد شد و با مذاکرات اما برخی از مشتریان می خواهید بیشتر از صف مقابل ارائه می کنند و ممکن است تصمیم به انتخاب کردن.”

“قفل کردن در یک قیمت با ارزش است و برای تبلیغ به طوری که آنها می دانم
چه هزینه های ثابت است که در طول سال گفت:” دیوید Campanelli معاون اجرایی رئیس جمهور-رئیس سرمایه گذاری افسر در افق رسانه افزود که وجود خواهد داشت انواع مختلف رسانه ها با کمتر از
تمرکز بر روی تلویزیون به عنوان راننده اصلی.

Mandese می خواستم به دانم که چرا سازمان های در حال ثبت نام بودجه خود را با شبکه های.

“با هر نوع پیشرفت شما
باید به اجازه شخص شما در حال مذاکره با یک ایده از آنچه تقاضا است” گفت: Warburton. “اما تفاوت بین آن و چه در صف مقابل بوده است قبل از این است که شبکه های
شمارش خانه که قرار ما به عنوان سازمان در یک نقطه ضعف.” رفتن به جلو, او پیش بینی کرد آنها قادر نخواهد بود برای شمارش خانه و همه چیز خواهد شد بیشتر به چالش کشیدن برای فروشنده.

دهه پیش به یاد Campanelli وجود دارد که بیشتر سازمان ها در اطراف. اما با تحکیم این سازمان ها “مذاکره آنچه که ما در حال خرید و چقدر ما هزینه های است که اجازه می دهد تا ما را به
ارز این عناصر برای قیمت ،

“در این سال مجبور به راه های مختلف به روش های چشمگیر و بازاریابی بهره مند خواهد شد خرید و مشتری فردی پایگاه بیش از
و مدت زمان طولانی است.”

در مورد حرکت به biddable رسانه های مربوط به OTT و تلویزیون متصل اندرو Sandoval, مدیر Biddable رسانه ای در رسانه های آشپزخانه گفت که به عنوان
برنامه ریزی خرید را افزایش می دهد بیش از پنج سال آینده سازمان و مشتریان خواهد بود خرید بیشتر تصویری بر روی صفحه نمایش تلویزیون با تلویزیون یکی دیگر از صفحه نمایش برای حراج مبتنی بر رسانه های خرید. در صف مقابل او
گفت: هرگز از بین برود چرا که “این که آیا آن را قفل کردن در قیمت گذاری, گرفتن, پایین ترین قیمت خرید در صف مقابل که در آن حراج مبتنی بر خرید خواهد اکسل در پنج سال.”

“این
یک پیشرفت طبیعی” توافق Warburton. “صفحه نمایش ممکن است یک صفحه نمایش تلویزیون اما آن را نشانی. هر چیزی که نشانی است و نزدیک به مصرف کننده است.”

Drinkwater پیش بینی است که یک
بخشی از رسانه های خرید را به biddable “اما, دوباره, تبلیغات, نام تجاری آگاهی ادامه خواهد داد به یک محل در استراتژی های سرمایه گذاری.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *