نفوذ از طریق حمایت: قدرت نام تجاری سفیران

در سال گذشته WW رسما شناخته شده به عنوان ناظران وزن کار کرده است با فرهنگی مربوط به سفیران و اثرگذارندهها به تعامل با مخاطبان جدید و آموزش نام تجاری سلامتی موقعیت.

جیمی بانک ها پیوست WW به عنوان مدیر بازاریابی بیش از یک سال پیش و قبلا برگزار نقش با برخی از بریتانیا ترین و دوست داشتنی برندها از جمله Mothercare, ایرلندی قدرت و Argos.

پس از ورود در WW جیمی تحویل داده شده است یک سری از استراتژیک سفیر مشارکت برای نشان دادن چگونه WW مثبت بر 360 سلامتی و تندرستی از روانی از طریق فیزیکی.

در این مصاحبه جیمی مذاکرات به علامت استرینگر مدیر ارشد اجرایی و بنیانگذار PrettyGreen – WW بریتانیا روابط عمومی سازمان – در مورد قدرت مشاهیر و اثرگذارندهها می توانید در مارک ها و مشکلات به نگاه کردن به.

که در آن است یک جای خوب برای شروع زمانی که به دنبال افراد مشهور سفیران و اثرگذارندهها?

قبل از فکر کردن در مورد سفیران شما باید خودتان را در طرز فکر مشتری خود را. فکر می کنم در مورد چگونه آنها را هضم رسانه ها که آنها در مورد خواندن و به دنبال در رسانه های اجتماعی است ؟ هنگامی که شما را در درک که شما در حال هدف قرار دادن مناسب پیدا کردن سفیر خواهد شد بسیار ساده تر.

شما چه نکاتی برای انتخاب یک سفیر و یا تاثیر گذار?

بود تا به تاریخ با فرهنگ عامه; آخرین روند و اخبار چه زمان و چه موضعی. مسلح با این اطلاعات شما می توانید اطمینان حاصل شود خود را با نام تجاری مشارکت مربوطه و هیجان انگیز است.

وجود دارد راه شما نگاه کنید به کسانی است که زمان و محبوب است ؟

در اینجا در WW بازاریابی اجتماعی و روابط عمومی تیم شما در نگه داشتن در بالای اخبار در دستور کار و آخرین روند. این تیم با این نسخهها کار از نزدیک با هم به شناسایی فرصت های جدید با پتانسیل سفیران و ما با تکیه بر سازمان های شریک ما برای بینش بیشتر.

فکر می کنید چه شده است یک نام تجاری موفق همکاری ؟

M&S و اوهایو به عنوان یک نام تجاری همکاری یک مثال فوق العاده. M&S یکی از خیابان بالا اما میراث آن تجدید نظر شد اریب به زنان مسن تر. آوردن هالی پردازنده های ساخته شده با نام تجاری بسیار بیشتر از زمان. هالی درخواست تجدید نظر گسترده جذب مشتریان جوانتر اما نمی بیگانه آن وفادار هسته مشتریان. همچنین هالی طراحی خود مجموعه به مشارکت اعتبار و سرمایه گذاری در نام تجاری طنین انداز با مخاطبان است.

چه شد WW تفکر پشت های اخیر خود سفیران?

WW هسته مشتریان در زنان بیش از 40 بنابراین ما واقعا می خواستم به تغییر درک از نام تجاری و شیر را به مخاطبان جوان. هر دو ویکی پتینسون و کورتیس پریچارد بود واقعی backstories و تمایل به پیوستن به WW که آنها را قادر به صحبت اصیل در مورد سفر خود را.

کورتیس صحبت کرده و آشکارا در مورد قرار دادن بر روی وزن در ویلا و چربی-شرمنده به عنوان یک نتیجه چیزی است که او مشتاق به بحث در مورد. ویکی همچنین می خواستم به تعمیرات اساسی شیوه زندگی او و ایجاد عادات سالم پس از احساس نگران آن است که او زندگی قبلی می تواند تاثیر در باروری است. هر دو کورتیس و ویکی را yo-yo dieted سال و ما مصمم به تغییر رابطه خود را با مواد غذایی و طرز فکر خود آینه اعضای ما به طوری که آنها مناسب کامل. ویکی همچنین پیوست و با مادر او که چیزی WW طرفداران به عنوان افرادی که عضویت WW هم از دست دادن 14 درصد بیشتر وزن است.

با کورتیس’ ظاهر در جزیره و ویکی را تاسیس رسانه های اجتماعی زیر آنها تا به حال درخواست تجدید نظر گسترده به گسترده جمعیتی جوان ساخت آنها مناسب مناسب برای ما است.

آیا شما دیده می شود بالا بردن در عضویت با سفیران خود را?

زمانی که ما اعلام Robbie Williams به عنوان اولین سفیر ما شاهد افزایش در مردان پیوستن به WW و شاهد رشد سریع ما در کانال های رسانه های اجتماعی پس از اعلام ویکی پتینسون. این نادر است برای یک نام تجاری قادر به اندازه گیری عملکرد به زودی پس از اعلام که نشان می دهد اگر شما در پیدا کردن بازی مناسب برای نام تجاری خود را واقعا کار می کند!

چه هستند مزایای دیگر از افراد مشهور سفیران?

و همچنین رانندگی هر دو داخلی و خارجی تعامل داشتن معتبر سفیران باز درب به دیگر مشارکت برای ما – ما خیلی علاقه بیشتر از افراد دیگر و مارک های که می خواهید برای کار با WW که نمی خواهید شد.

شما اشاره کردید رسانه های اجتماعی کمک کرده WW متراکم کردن پیروان آن را تغییر چگونه مارک های کار با مشهور ؟

آن را به شدت تغییر چشم انداز رسانه نه فقط از influencer دیدگاه, اما به طور کلی. قبل از رسانه های اجتماعی افراد مشهور مشارکت سنتی تر بودند مثلا ظاهر شدن در تلویزیون آگهی. در حال حاضر ما شاهد true ‘همکاری تفکر که تنها واقعا در آمد از طریق رسانه های اجتماعی.

در ابتدا برندهای شد ثبت نام افراد برای ترویج نام تجاری خود را بدون هیچ گونه تفکر اما این رویکرد فاقد هر گونه اصالت. مصرف کنندگان بسیار زرنگ و دانا آنها می خواهند واقعی و معتبر مشارکت 76 درصد از مصرف کنندگان اعتماد محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط افراد به جای مارک تا مارک باید اطمینان حاصل شود هر سفیر آنها نشانه فراموش چین با نام تجاری خود را به ارزش ها و تجدید نظر به مخاطبان خود است.

من فکر می کنم ما شروع به دیدن کمتر پرتاب-دور معاملاتي مشارکت. مشاهیر فوق العاده در رانندگی و آگاهی نام تجاری اما یک فضای اجتماعی پر از ماکرو و میکرو-اثرگذارندهها که این درایو و شهرت است که به همان اندازه مهم است.

آیا شما هر گونه کلمه از احتیاط برای مارک های دیگر?

هر سفیر باید معتبر و معتبر اگر آنها سرمایه گذاری کرده و درگیر در نام تجاری و مصرف کنندگان را ببینید مستقیما از طریق آنها.

درک مشتری شما اگر یک سفیر مطابقت ندارد خود را با نام تجاری هیچ چیز آنها را طنین انداز خواهد شد.

واقعا روشن kpi ها – اگر شما در حال روشن نیست, شما می توانید تا پایان پرداخت مقدار زیادی از پول را با حداقل سود یا بازگشت.

اطمینان حاصل شود شما با استفاده از یک گروه متنوع از مردم برای به حداکثر رساندن تجدید نظر و منعکس کننده طیف گسترده ای از زمینه های خود مصرف کننده است.

نگاه در کسب و کار شما, شما باید یک تیم از افرادی که در حال حاضر سرمایه گذاری در نام تجاری خود را و استفاده از آنها به عنوان کارمند طرفداران می تواند فوق العاده قدرتمند است.

علامت استرینگر مدیر ارشد اجرایی و بنیانگذار PrettyGreen

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de