ابتکار برنده El Pollo Loco رسانه انتساب

مرغ گریل, رستوران های زنجیره ای El Pollo
مجنون به نام ابتکار بخشی از Interpublic را Mediabrands به جدید خود را رسانه های استراتژیک سازمان ثبت پس از یک بررسی رسمی.

ابتکار مسئول خواهد بود و برنامه ریزی رسانه ها
خرید در تمام کانال های رسانه ای از جمله تلویزیون و رادیو, چاپ, خارج از خانه, جستجو, اجتماعی, نمایش آنلاین ویدیو و صوت.

این شرکت گفت: طرح خواهد بود به کار با
a $30 میلیون رسانه های بودجه.

زنجیره ای تنظیم کرده تهاجمی دیجیتال کسب و تبدیل اهداف به جلو رفتن. “در سال گذشته و نیم, ما از هزینه 5%
در رسانه های دیجیتال به بیش از 30 درصد از کل ما رسانه ها, بودجه” اظهار داشت: برنارد Acoca شرکت رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت.

“در سال 2020 و فروش از ما کانال های دیجیتال را سه برابر در مقابل
مدت مشابه سال پیش است و ما به دنبال ابتکار برای کمک به رشد آنها را بیشتر,” او اضافه شده است.

قبلا El Pollo Loco کار کرده بود با Harmelin رسانه ای که منصوب شده بود و رسانه های AOR در
2016. معلوم نبود اگر Harmelin شرکت در نقد و بررسی.

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de