Vizio هوشمند تلویزیون اطلاعات شرکت Inscape است و گسترش آن در نمونه پایه به 15 میلیون Vizio دستگاه تلویزیون هوشمند در آمریکا — از 10 میلیون آن را اعلام کرد در ماه ژانویه است.

به عنوان بخشی از این Inscape همچنین می گوید و آن را “ملی نماینده پنل” تولید شده با تجزیه و تحلیل داده های شرکت Dativa که در حال حاضر شامل اطلاعات دموگرافيک و
هدفمند خرابی داده ها.

قبلا بازاریابان تا به حال به بازی خود را در خانه مصرف کننده را هدف قرار داده با Inscape هوشمند تلویزیون خانواده داده ها-اطلاعات
که می آید از خودکار مطالب به رسمیت شناختن (ACR) تکنولوژی که r
eads پیکسل بر روی یک هوشمند متصل به اینترنت روی صفحه نمایش دستگاه.

تام ویس ارشد تکنولوژی
افسر/ترجمه شده از Dativa می گوید که آن مشکل است “برای ایجاد یک مجموعه داده است که هر دو دارای دانه های ریز به اندازه کافی به نمایندگی از مشاهده در تکه تکه تلویزیون چشم انداز است که با دقت
نشان دهنده طیف گسترده ای از جمعیت و اهداف است که تبلیغ کنندگان علاقه مند است.”

تبلیغات

تبلیغات

Inscape می گوید این پنل جدید با استفاده از ناشناس مصرف کننده داده ها از منابع
به Inscape اطلاعات نماینده در سراسر یک مجموعه گسترده ای از مصرف کننده و خانواده ویژگی های.

جدید خود را با حجم نمونه Inscape نیز گسترش محلی وابسته
اسناد عمده پخش ایستگاه های همه 210 آمریکا در بازارهای محلی. کاربران بیشتری به دست آورید تلویزیون محلی داده ها و همچنین بیشتر بینش دستگاه تلویزیون هوشمند در دستگاه های متصل و یا برنامه های
در غیر این صورت.

 

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de