این که آیا آن را به بهترین لیگ فوتبال در جهان و یا به سادگی بهترین و به بازار عرضه یک, لیگ برتر بازگشت که خبر بزرگ برای طرفداران و حامیان گرسنگی از عمل است. نبود در واقع ساخته شده قلب fonder با توجه به بازاریابان برتر از Cadbury, Coca-Cola, بارکلیز و Budweiser همکاران رسمی که در حال حاضر بر اموال در یک نور جدید. در اینجا آنها به اشتراک گذاری چگونه تاکتیک های خود را شکل آمده کیکآف در 17 ژوئن.

زمانی که ورزش رفت و تاریک یک Sisyphean تلاش لازم بود برای گرفتن توپ نورد دوباره. جایگزین غیر قابل تصور بود. خواص مانند لیگ برتر, بازی های المپیک و یورو مواجه با یک بحران وجودی و یک لایحه بزرگ اگر آنها نمی تواند تحویل برای طرفداران و حامیان و پخش. تخفیف کنار گذاشته شده $17.2 میلیارد دلار کاهش جهانی حمایت از ورزش درآمد در این سال (37% در سال در سال) که یک اثر حذفی بدون در نظر گرفتن.

با این حال پس در قدم به قدم از بوندسلیگا را ‘Geisterspiele’ (‘شبح بازی’ بازی در خالی استادیوم), لیگ برتر و همکاران محترم در حال حاضر مجموعه ای برای 17 ژوئن بازگشت با یک میزبان از سلامت و اقدامات ایمنی در محل. باقی مانده 92 برگزار خواهد شد در پشت درهای بسته, همه, پخش زنده از طریق آسمان, BT, آمازون و در ازای حضور زنده. قوانین تعامل تغییر کرده است و این نامزدی است که به دور از تضمین شده است.

در اینجا این است که چگونه شرکای در حال نزدیک شدن به این وضعیت منحصر به فرد.

Cadbury (رسمی میان وعده)

Cadbury بود شروع به دیدن برخی از نتایج واقعی در فوتبال قبل از اینکه مستند. آن ‘اهدا عبارت’ برنامه همکاری با سن انگلستان طراحی شده برای کمک به افراد مسن تنها بود و پیدا کردن خود را به راحتی لغزش به فوتبال مکالمه (فوتبال است, بعد از همه, رفتن به استارت مکالمه برای بسیاری از).

اسنک لوله اخیرا کار خود را با منچستر یونایتد به پاداش طرفداران مسن تر با matchday تجربه است. که فقط شروع فعالیت به عنوان فصل های پیشرفته.

کمپین یافت زندگی جدید که این جمعیتی بود که در معرض بیشترین خطر از این ویروس اجتماعی و تماس قطع شد.

کالین o’toole, دیپلم, مدیر, بازاریابی, Cadbury سهام گفت: “ما نمی توانست شناخته شده است که تنها چند هفته بعد از آن خیلی بیشتر از مردم در انگلستان را تجربه می کنند به یک نوع مشابه از انزوا و عدم ارتباط انسان خود را دارند. بسیاری از ما خواهد آمد از مستند و رسیدن به ملاقات با دوستان و خانواده وجود دارد اما بسیاری از افراد مسن در جوامع ما است که ادامه خواهد داد تا جدا شود بلکه نیاز به احساس متصل, آن را تنها طول می کشد یک زن و شوهر از کلمات است.”

به عبارت دیگر Cadbury پیام با هم و مبارزه با تنهایی تبدیل به انرژی. به عنوان فوتبال بازده Cadbury برای رفتن در این تم ها – و در حالی که آن را نمی توانید به اشتراک گذاری اطلاعات در عین حال درام انتظار می رود برای دیدن برخی از پارگی حرکات تند و سریع لحظات در همراهی با آن های اخیر عاطفی مبارزات انتخاباتی آگهی.

در جریان Cadbury بسته بندی ارتقاء ابداع در زمان ساده تر طرفداران هنوز در حال تن به تن این شانس را برای برنده شدن در یک روز با ستاره فوتبال هری کین ویرژیل Van Dijk یا Eden Hazard – در برخی از نقطه. که موضوع یدکی فکر برای مارک های که بسته بندی آماده ماه پیش است و در حال حاضر به هنوز منجمد, خواص مانند لیگ قهرمانان اروپا یورو یا المپیک – همه غمگین یادآوری از تابستان است که می تواند شده اند.

اوتول گفت: “Covid-19 نهفته است تقریبا همه چیز را از محصول تدارکات از طریق به مصرف کننده خرید رفتارها. آیا مردم هنوز هم نیاز به صف خارج هنگامی که آن را bucketing را با باران ؟ آیا معنی کاهش نفوذ و یا افزایش سبد صرف زمانی که آنها در داخل ؟ وجود خواهد داشت یک قوی رکود و چگونه مردم درک ارزش اضافه کردن تبلیغات مانند کار ما با لیگ برتر?”

این پرسش باقی می ماند به طور گسترده پاسخ داده نشده در حال حاضر. آنها با اضافه کردن یک لایه اضافی از شور و مشورت بر روی هر گونه اقدام اوتول توضیح داد.

“آن را آسان تر را به یک گام اشتباه است در حال حاضر و چیزهایی که به نظر می رسید یک ایده بزرگ از یک ماه پیش احساس می تواند نامناسب در زمانی که شما دریافت محتوا در واقع تولید شده است.”

هر چه جدید لیگ برتر مختصر در نهایت مستلزم و یا جایی که از آن می رود Cadbury باید باقی می ماند درست به آن “بشردوستانه آغاز و شیشه ای و نیم در هر کس’- لحظه های” با توجه به o’toole.

اما هر کسی عامل در ورزش در حال حاضر باید به دقت نظارت ضریب اطمینان مصرف کننده و حامیان مالی لیگ برتر نیاز به حساس به خلق و خوی یک ملت پردازش غم و اندوه و تطبیق با یک راه جدید برای زندگی است.

در طول این زمان اوتول را آموخته “فوتبال است نه یک موضوع از زندگی یا مرگ, اما از همه چیز بی اهمیت است و یکی از مهم ترین است.”

کوکا کولا (official نوشابه)

کوکا کولا است که در فوتبال تقریبا به عنوان طولانی به عنوان فوتبال بوده است ‘محصول’. آن شده است یک جام جهانی شریک پس از سال 1974 و تبلیغ در هر دوره از مسابقات در ورزشگاه از سال 1950. در لیگ برتر از آن است که یک تازه مواجه کودک با مقایسه فقط راه اندازی در ماه ژانویه 2019.

الیور پل ارشد مدیریت نام تجاری در کوکا کولا بریتانیای کبیر و ایرلند اعتراف کرد که کوکا کولا تا به حال برای انطباق برنامه های خود را به عنوان ورزش رفت و به آن اجرا وقفه. اولویت “با تمرکز بر حمایت از کارکنان جوامع و کارگران خط مقدم”.

و همچنین یک میلیون اهدا نوشیدنی در انگلستان با آن بسته بندی مایعات جایگزین, همکاران, Coca-Cola بنیاد کمک کرده است بیش از $120 متر در سطح جهانی برای پشتیبانی از Covid-19 دانست.

اما این رویکرد تنظیم شده است به تکامل به خصوص با بازگشت به لیگ برتر است. آن را فشار M&C ساعتچی را ‘که در آن هر کس نقش’ پیام که جشن تمام طیف کسانی که کمک “را به لیگ خاص” بود که طرفداران و یا کارکنان. در گیر آن آوردن ما حواس پرتی از فوتبال سزاوار است که کمی اضافی با تشکر.

به تعویق افتادن یورو 2020 2021 و یخ در لیگ برتر به پل های زیادی برای فکر کردن در مورد.

او گفت: “به وضوح وجود دارد هیجان در مورد بازگشت به لیگ برتر اما همانطور که همه ما حرکت جدید معمولی و البته احتیاط لازم است. به عنوان یک شریک از لیگ برتر ما این حرکت را با نگه داشتن در ارتباط مستمر و پشتیبانی خود را از هدف برای مدیریت بازگشت از لیگ برتر در یک راه امن.

“هیچ سوالی وجود دارد که لیگ برتر شده است از دست رفته و توسط بسیاری از مردم در طول این چند ماه گذشته و اهمیت آن در فرهنگ بریتانیا و سراسر جهان شده است اوج این وقفه – قدرت فوتبال شده است هرگز بیشتر آشکار است.”

مصرف خود فروشنده کلاه برای یک ثانیه او نتیجه گرفت: “مانند طرفداران ما نمی توانیم صبر کنید برای بازگشت به صفحه نمایش ما و ما وجود دارد می خواهد جشن در کنار آنها را هنگامی که آن را ندارد.”

بارکلیز (رسمی بانک)

بارکلیز در حال نزدیک شدن آن 20 سال به عنوان یک لیگ برتر شریک است. به بسیاری از نیروی عادت به معنی رقابت باقی مانده لیگ برتر, لیگ یک رجعت به آن طولانی مدت وضعیت به عنوان اسپانسر حتی اگر EA Sports دارای “منجر شریک” وضعیت در حال حاضر. چنین است که قدرت از یک رابطه طولانی مدت. رسمی بارکلیز منتقل شده از یک دنده به بیشتر مربوط به بانکداری شریک موقعیت چند سال پیش.

تام کوربت گروه از حمایت های مالی و رسانه ای در بارکلیز معتقد است که در برخی از راه های حمایت تبدیل شده است و با ارزش تر از آن بود قبل از مستند. وجود تقاضا برای محتوا فوتبال ارزش تاریخی حقوق افزایش یافته است و کسب و کار بانکی شده است متمایل به هر دو بیشتر از همیشه.

او گفت: “ما تا به حال گریه کردن از کسب و کار ما بال به تهیه و تولید محتوای بیشتر. ما شده ایم خوشحال نگه داشتن مردم در طول این دوره و فوتبال ما حمایت مالی تبدیل شده اند و حتی مهم تر از همیشه قبل از آنها.”

کار کردن با امثال آرسنال و انگلستان افسانه ایان رایت و زنان ستاره فوتبال Chelcee گرایمز و کلی اسمیت بارکلیز شده است حفر به پدیده های عجیب و غریب فوتبال در مستند.

“آن را تحت فشار قرار دادند و ما را به تجدید نظر کاملا به سرعت. حقوق ما بودند حول مسائل فیزیکی در استادیوم, ارسال مشتریان برای دیدار با مدیران و یا ارسال بازیکنان به مدارس برای انجام آموزش. هیچ یک از این می تواند اتفاق می افتد دیگر.

“ما تا به حال به کار سریع به درک چگونه ما همچنان برای به دست آوردن ارزش از خواص آن در یک دوره که در آن ما همه لحاظ اجتماعی فاصله و جدا ماندن.”

موجود در آن مشارکت با فوتبال استعداد شد حیاتی (ظاهرا آنها مشغول به کار شده اند “بسیار سخت”). “آنها شده ایم واقعا دارایی های با ارزش در حالی که ما تا به حال دسترسی به سمت فیزیکی از بازی…”

کوربت به یاد می آورد که چگونه یک زوم تماس بین لیگ برتر افسانه آلن شیرر و چند خوش شانس هنگ کنگ مشتریان بدون دردسر رفت. بارکلیز تا به حال حتی ارسال آنها را به یک نوشیدنی انتخاب خود را به لذت بردن از در طول تجربه.

“این کار علاوه بر این به خوبی ممکن است ما نیاز به پرواز مردم بیش از تدارکات که دیوانه هستند… و اغلب پیچیده است. در محیط آنلاین واقعا خوب کار کرده بود و خیلی بیشتر مقرون به صرفه.”

او لقب بازگشت به فوتبال به عنوان یک “گام بزرگ در جهت درست و سیگنال برگشت به حالت عادی”

وجود دارد هیچ بازاریابی بزرگ برای برنامه های در محل برای شروع این فصل است. همه چشم ها همه در 20/21 تازه تخته سنگ.

او نتیجه گرفت: “این خواهید بود برای دیدن شکل بازی بعد از آن را به بالا و در حال اجرا بدون طرفداران.”

Budweiser (official آبجو)

عمار سینگ است که سر از فوتبال محتوا و استراتژی برای Budweiser. او معتقد است همکاران کار را به طرفداران و نزدیک به فوتبال است. در زمان عادی می شود و نه آشکار کرد. در اصطلاحبی سابقه ای در برابر این اشکال ستون فقرات هر بازاریابی ورزشی مختصر.

با چالش های جدید می آیند محدودیت ها و همچنین فرصت برای نوآوری.

جوانه شده است ساختمان ‘حمایت از خانه تجربه است.

آن را تا به حال بدون هیچ گونه آبجو نوشیدن رخ داده در ورزشگاه و یا بارها. اما در حالی که تنظیم به زمان رفتارهای آن را هنوز هم دارای یک چشم در آینده است. آبجو کرگدن تشویق دوستدار فوتبال به قبل از خرید پیمانه نیم لیتری برای کمک به جزر و مد بیش محلی آبیاری سوراخ, با پرداخت آن را به جلو به سبک کوپن.

در حال حاضر آن را تا به حال موفقیت با pub quiz فرمت.

نوشتن در یک قطعه به صورت درام در ماه مه سینگ گفت: “چشم انداز شش هفته سراسیمگی از زنده فوتبال – فقط در تلویزیون – ممکن است جشن انسانیت است که نیاز به اتفاق می افتد هنگامی که زندگی به حالت عادی برمی گرداند اما آن را قطعا یک گام بزرگ در جهت درست است.”

Budweiser به عنوان یک ذینفعان فیزیکی حوادث – آنها در ورزش و موسیقی و یا فقط به طور کلی میخانه رفتن است در مواجهه با چالش رانندگی تجدید ارتباط. بازگشت کلاسیک آن آگهی ‘Whassup’ با یک چرخش جدید نشان داد که چگونه این برند که تفکر در آن ،

همانطور که برای ورزش خواص سینگ فکر می کند این مستند را مجبور به تجدید نظر از آنچه در فوتبال fandom است: “در سلسله مراتب طرفداران فوتبال آن حامی که به پیروی از راه دور است که اغلب در نظر گرفته شده اند کمتر مستحق شناخت و یا به نوعی کمتر از یک فن از وفادار نجومی بلیط دارنده.”

شده است وجود دارد یک جدید تاکید بر دیجیتال میدان نبرد برای برندها را در نظر بگیرید.

او نتیجه گرفت: “فقط به خاطر طرفداران خواهد بود از نظر فیزیکی جدا معنا نیست که آنها باید از نظر روانی و عاطفی جدا از عمل هنگامی که آن را باز می گرداند.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de