30 جولای علائم بین المللی روز دوستی (IFD) یک مناسبت اختصاص داده شده به جشن کسانی که ما را دوست دارم. همچنین این بهترین فرصت برای خرده فروشان برای تقویت روابط با مشتری در حالی که رسیدن به مخاطبان جدید. ارائه به مشتریان پاداش منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن با دوستان در جشن IFD پتانسیل را دارد که خود را بهترین مبارزات انتخاباتی نشده است.

اگر شما شنیده ام از IFD قبل از شما ممکن است تعجب به یاد بگیرند که از آن شده است در مورد بیش از 20 سال است. سازمان ملل متحد معرفی آن در سال 1997 به گسترش محبت و ایجاد یک دنیای بهتر. پس از بیتلز نوشت: یک آهنگ برای آن وینی پیف تبدیل شده است سفیر خود و مردم در سراسر فرهنگ ها و کشورها جشن گرفته می شود آن است.

در اینجا سه دلیل برای جشن بین المللی دوستی در روز است.

برای ساخت نام تجاری میل

برای خرده فروشان IFD کامل وزنه تعادل به فروش خرده فروشی bonanzas از جمعه سیاه و آمازون نخست روز است. اگر دومی است که در این سال به تعویق افتاد و تا ماه سپتامبر آن را به طور معمول می بیند آنلاین خرده فروشی به شاقول به میزان 20 درصد.

دوستی یکی از ساده ترین و قوی ترین عبارات از ارتباط انسانی است. با جشن IFD خرده فروشان می توانید به این مثبت تمایلات humanise مارک های خود را و برجسته چگونه محصولات و خدمات خود را می تواند بهبود زندگی مشتریان عزیزان. عاطفی درگیر شدن مردم به جای هل دادن سخت, فروش, ایجاد یک حس قوی از نام تجاری میل است که به شما در حفظ و خریداران در آینده پس از ارتقاء خود را به پایان رسیده است.

به افزایش هسته معیارهای بازاریابی

IFD فرصت مناسبی برای مردم به صحبت در مورد نام تجاری خود را به دوستان خود.

51 درصد از مصرف کنندگان اعتماد یک دوست و یا شریک زندگی توصیه بیش از هر منبع دیگر از تبلیغات. توسط incentivising خریداران برای مراجعه دوستان مارک می تواند به طور قابل توجهی افزایش می دهد از جمله معیارهای مشتری جدید کسب آگاهی نام تجاری و به طور کلی درآمد. این یک برنده-برنده: مارک پول بیشتر; مشتریان را به دوستان خود’ روز ویژه ارائه می دهد برای مارک های آنها می دانند که آنها را دوست دارم.

در سال گذشته برندها از جمله PrettyLittleThing, Laithwaite شراب و مونیکا Vinader زد IFD ارجاع مبارزات. و در این سال تنظیم شده بود حتی بزرگتر.

به سوخت در دراز مدت رشد کسب و کار

خود را به مشتریان فعلی خود را قدرتمند ترین بازاریابان. توصیه خود به معنی بیشتر و هزینه کمتر –از هر بزرگ بیلبورد یا هوشمندانه مبارزات انتخاباتی. به نوبه خود مشتریان خود را به ارتش از طرفداران با نام تجاری, و شما می توانید پایدار به دست آوردن کیفیت بالا مشتریان جدید که متناسب با هدف خود را فردی. اشاره صرف مشتریان بیشتر اغلب بازگشت و رفتن به توصیه این نام تجاری را به دوستان خود ادامه چرخه.

و در قلب این در دراز مدت رشد کسب و کار است که یکی اصل: دوستی.

برخی از بزرگترین علامت های تجاری در جهان را جشن بین المللی دوستی در روز است. در اینجا برخی از نمونه های.

کوکا کولا

در سال 2010 کوکا کولا راه اندازی یک دوستی دستگاه: 3.5 متر بلند, تلوان ماشین با یک شکاف سکه است که نمی توان به تنهایی. دوستان با هم کار کرده به قرار دادن پول خود را و پس از آن دو بطری نوشابه برای قیمت یک ساخت برای دلگرم کننده کمپین آنلاین.

آمازون

در سال 2016 آمازون گفت که یک داستان از بین ایمان و دوستی است. آن آگهی را نشان داد اوصاف کشیش مسیحی و یک مسلمان امام توجه به هر یک از دیگر درد و درد در اواخر سال. آنها پس از آن سفارش یکی دیگر از همان هدیه (از آمازون البته): kneepads به زانو زدن برای نماز راحت تر است. جشن تنوع و مشترک بشریت در سراسر فرهنگ ها.

Cadbury

Cadbury جشن همکاری خود را با اوریو با دوستی با مضمون انیمیشن به تصویر می کشد ماجراهای پیپ بلوک شکلات و یک Oreo کوکی. بازیگوش تصویری ثابت یک ضربه در رسانه های اجتماعی ترویج بیشتر این محصول را دو برابر یام دو سرگرم کننده’ پیام.

اما در حال اجرا بین المللی دوستی روز مبارزات انتخاباتی ندارد به شامل یک غول تلوان ماشین یا تلویزیون تبلیغ. می توان آن را به عنوان ساده به عنوان راه اندازی یک رقابت تشویق دوستان به تیم برای جایزه و یا ارائه دوستی با مضمون افتخاری هدیه. مشتریان خود را و عزیزان خود احساس ویژه پس از تماشای پایه مشتری خود را رشد می کنند.

کورتنی وایلی, VP محصول و بازاریابی در ذکر من.

// در این مقاله برجسته

ذکر من

ذکر من را ارجاع بازاریابی و حفظ مشتری پلت فرم سوخت رشد 400+ پیشرو خرده فروشان & برندها در سراسر جهان است.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im