کمیته بین المللی المپیک است
اعلام کرد که در سال 2020 توکیو در بازیهای المپیک تابستانی بود که به تعویق افتاد برای یک سال با توجه به coronavirus همه گیر شده است موکول به محل بین 23 ژوئیه و اوت 8 2021.

این
اعلام می آید هفته زودتر از انتظار می رود با توجه به مذاکرات فشرده با مقامات ورزشکاران و سازمان های ورزشی و حامیان مالی و شرکای بازاریابی.

در مورد
برنامه ریزی شده و تاریخ جدید توسط رئیس کمیته بین المللی المپیک توماس باخ در پنجشنبه فدراسیون ورزشی نمایندگان به اتفاق آرا تایید تاریخ و برنامه ریزی با توجه به Olympic.org. “آنها با تاکید بر اهمیت این واقعیت
که این تا به حال شده است در یک تصمیم مشترک گرفته با دولت ژاپن به منظور سازماندهی موفقیت آمیز بازی های المپیک توکیو 2020″ این گزارش اضافه می کند.

تبلیغات

تبلیغات

“این وضعیت جدید نیاز همه ما
همبستگی و خلاقیت و عزم و انعطاف پذیری” باخ نوشت: در نامه ای به اعضای قبل از تلفنی. “همه ما نیاز به فداکاری و سازش. ما در حال حاضر ایجاد شده
یک نیروی کار که به خود نام نمادین ‘در اینجا ما برو” و در حال حاضر مشغول به کار در این المپیک واقعی روح است.”

توکیو 2020 سازماندهی کمیته همچنین اعلام کرد که آن را
برای حفظ یک سال هزاران نفر از داوطلبان که تا به حال ارائه شده است و در حالی که بلیط معتبر باقی می ماند کامل بازپرداخت خواهد بود برای کسانی که دیگر نمی تواند حضور r
eports این
نیویورک زمان
s.

در ایالات متحده NBCUniversal فروخته شده بود و 90 درصد از آن توکیو المپیک تابستانی تلویزیون ملی تبلیغات آن در شبکه های تلویزیونی — در مجموع بیش از $1.25
میلیارد دلار است.
Comcast پرداخت $1.45 میلیارد دلار در ایالات متحده TV sports, حقوق هزینه برای بازی های المپیک تابستانی 2020 در توکیو.

هفته گذشته NBCU گفت که به طور فعال کار با
تبلیغ برای نگه داشتن آنها را در هیئت مدیره برای این رویداد پس از آن موکول شد.

به طور جداگانه این وضعیت در حدود 6 میلیارد دلار در حمایت درآمد که به کمیته بین المللی المپیک نیز نیاز به کار کرد
است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im