IPG Acxiom جهانی مدیر عامل یاد گرفتم که عشق بازاریابی از گروه راک بوسه

Interpublic در اواخر فوریه منصوب چاد Engelgau جهانی
مدیر عامل شرکت Acxiom های اطلاعات و فناوری, شرکت های فرعی. او رسما پا به نقش در ماه مارس به دست گرفتن زمام از دنیس خود که قصد دارد به باقی می ماند به عنوان یک مشاور از طریق انتقال.

این
است Engelgau دوم از روی لئامت دادن در Acxiom. او در نقش های مختلف در اوایل 2000s. او همچنین صرف زمان در دل جایی که او مشغول به کار در شرکت ها و راهبردهای در مهندسی محصول و
مدیریت.

Engelgau عشق برای بازاریابی آغاز شد و با موسیقی و راه band بوسه به بازار عرضه تجربه و سرگرمی را فراهم می کند به طرفداران.

داده ها و برنامه ریزی
خودی
با Engelgau به بحث در مورد بازاریابی داده ها و انتقال خود را از CMO به مدیر عامل یک شرکت بزرگ. گزیده ای از این گفتگو را دنبال کنید.

داده ها و برنامه ریزی
خودی:
شما سمت چپ به عنوان یک CMO و بازگشت به عنوان مدیر عامل. چگونه می خواهد این تجربه به شما کمک کند اجرا شرکت ؟

تبلیغات

تبلیغات

Engelgau: من یک محصول فرد در قلب است. یک شرکت مانند
Acxiom-به ویژه یکی در داخل یک گروه برگزاری — باید به طور مداوم نوآوری. من واقعا درک است که هر کس من ملاقات … است بیش از حد متمرکز در کمک به مشتریان. داشتن تجربه به عنوان
یک بازاریاب و داشتن همکاری با انواع مختلفی از بازیکنان بزرگ در اکوسیستم کمک خواهد کرد که افتراق ما.

D&PI: به عنوان یک بچه چه نوع از حرفه ای آیا شما می خواهید زمانی که شما بزرگ شده
؟

Engelgau: به عنوان یک پسر جوان در سال 1976 من فکر بوسه بزرگترین باند در جهان است. برای چند سال من فکر کردم من می خواهم به یک ستاره راک با آرایش بر روی صورت من. که تبدیل به
یک عشق برای بازاریابی است.

D&PI: آیا شما واقعا خود را دوست دارم, آرایش, لباس, استراتژی بازاریابی یا موسیقی ؟

Engelgau: آن آغاز شده و با موسیقی, آرایش و
لباس. پس از آن که من بزرگتر شدم متوجه شدم فوق العاده توانایی خود را در بازار با نام تجاری.

D&PI: شما چپ و آمد به Acxiom پس از سال های بسیاری است. چه چیزی
شما از دست رفته ؟

چاد Engelgau: حفر چگونه به کسب و کار رسانه ای عمل می کند. Acxiom و رسانه برندهای تا به حال سه سال مشارکت قبل از خرید.

ما یاد گرفتیم بیشتر
در مورد هر یک از دیگر کسب و کار و چگونه بازاریابی مستقیم آنها برای مشتریان و مشتری تجربه کمک به تکمیل آنچه که آنها را تحویل داده است. و در حال حاضر ما در حال یادگیری چگونه بازاریابی و
تبلیغات با هم کار کنند برای همه مشتریان به جای در حال اجرا در siloes.

D&PI: آن زمان دیوانه در حال حاضر با COVID-19 اما چه تمرکز شما در این سال ؟

Engelgau: حمایت از مشتریان با گسترش قانون مانند اجرای CCPA و تغییر قوانین در اطراف GDPR همراه با ابرداده مدیریت و به طور کلی انطباق.

ما همچنین شاهد بیشتر مارک های خود را اول داده ها به دوم ثالث, اطلاعات بورس. Acxiom ارائه شده است امن شریک ارز برای بیش از 10 سال است. ما نیز
همکاری نزدیک تر با سازمان های دیگر در داخل شرکت برای حمایت از داده محور خلاقیت و مشتری سفر.

D&PI: چه نوع از پیام باید
مارک های ارسال شود مصرف کنندگان در معماران و طراحان?

Engelgau: به وضوح درک و پذیرش است که ما در بی سابقه بار و که آنها می خواهند برای ادامه کمک و خدمت
مشتریان خود را.

مارک در خودرو و خرده فروشی صنایع نیاز به تعطیل کردن فروشگاه خود را, اما آنها هنوز هم می تواند مردم را آگاه آنها برای کسب و کار باز و باز, برای پاسخ به
سوالات و ارائه محتوا و خدمات است. وجود دارد مقدار زیادی از طوفان مغزی و وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی که منحصر به فرد می گذرد.

D&PI: گذشته از تلویزیون چه نوع از رسانه ها
برندها با استفاده از اغلب در طول این زمان?

Engelgau: خیاطی دلار نسبت به چیزی بیشتر نسبت مستقیم به مصرف کننده مانند ایمیل و پست مستقیم یک رویکرد من
دیدن.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de