توسط Facebook مشابه به 3 شبکه های تلویزیونی در دهه 1960?

Category: مدیا دیلی نیوز Comments: No comments

زمانی که تبلیغ کنندگان بزرگ مانند Unilever, Coca-Cola, Starbucks یا ConAgra می سازد
عمده حرکت در کشیدن تبلیغات از یک پلت فرم رسانه های, یکی می شود.

هنگامی که آن را یک یا دو تا از بزرگترین رسانه های دیجیتال, سیستم عامل ما را به یک نگاه نزدیک تر است. هنگامی که آن نگرانی های نفرت
محتوای سخنرانی و دیگر مسائل مربوط به محتوای حتی نزدیک تر است. سلام Facebook.

اما فکر نمی کنم همه منفی است. وال استریت سرمایه گذاران — که کار بر روی قوانین خود را — ممکن است ببینید
برخی صعودی در اینجا. شاید نه اما در دراز مدت.

پس از یک آخر هفته ظاهرا بد اخبار تبلیغات از مارک های عمده کشیدن بیرون Facebook سهام بسته دوشنبه 2% تا
به $220.64 هر سهم. سال به, تاریخ, سهام تا 7.5% — و ما در وسط برخی از عمده ایالات متحده مشکلات اقتصادی.

این همه نباید یک شگفتی بزرگ برای رسانه اجتماعی
پلت فرم — داده های اولیه در مورد تداوم این مسائل است. این سوال باقی می ماند برای Facebook (و دیگران): “ناشر” و یا فقط یک پلت فرم’? سابق به معنی یک کار خیلی بیشتر
و مسئولیت در بررسی صحت محتوای آن پلت فرم بسیار شبیه به هر گونه اخبار دیگر سازمان است.

تبلیغات

تبلیغات

اما اجازه دهید همچنین اضافه کردن توییتر و گوگل و آمازون به
بحث و گفتگو.

برخی بازاریابان می گویند که آنها در حال تعلیق اجتماعی-رسانه ها اقدام به خرید در کوتاه مدت. توییتر به نظر می رسد به جلو به دنبال در اینجا — و سپس — tagging خاص
مطالب برای کاربران با ارسال پیام هشدار به خوانندگان.

این به کنار تصویر کلی است که عمده رسانه های دیجیتال بازیکنان steeling خود را برای تنظیم است که تقریبا
قطعا در آینده — در ایالات متحده و جاهای دیگر. حتی بسیاری از آن استقبال.

و این وجود دارد: Facebook برخی از 8 میلیون تبلیغ کشیدن در حدود 70 میلیارد دلار در سال است. دیجیتال
رسانه ها و تحلیلگران بازار معتقد است بازگشت در رسانه های سرمایه گذاری در استفاده از Facebook توسط تبلیغ کنندگان است که هنوز هم فوق العاده است.

تبلیغ — در droves — در حال رفتن به رها کردن آن. پس
دنبال پول ؟

اما چه اتفاقی می افتد اگر یک روز در آینده — پنج, 10, 15 سال از هم اکنون — Facebook طول می کشد در چه شبکه های تلویزیونی شاهد شروع از سه دهه پیش — یک افزایش جدید
نوع رقابتی رسانه ها.

اگر شما یک نام تجاری بزرگ مصرف کننده و بازاریاب در دهه 1960 شاید شما نمی تواند تصور این اتفاق می افتد. شبکه های تلویزیونی شروع به شدت در
1980s و ’90s شاهد کاهش رأی تلویزیون و شناور پایین تر برسد (اما هنوز هم در صدر بیش از سیستم عامل های دیگر) برای برنامه نویسی آن به دلیل رقابت است.

تلویزیون ملی پیوند آمد
همراه, به دنبال یک تغییر بزرگتر با ad-پشتیبانی از شبکه های کابلی. در حال حاضر قوی, رسانه های دیجیتال, سیستم عامل اضافه شده به مخلوط.

و در جایی که شبکه های تلویزیونی? هنوز هم لگد زدن.
تطبیق. خرید به کابل ramping تا کسب و کارهای جدید و شروع بسیاری از حق بیمه جدید تصویری سیستم عامل های دیجیتال.

ذهن شما بسیاری از آنها هنوز هم خواب رفتن در چرخ. ارشد رسانه های مدیران
هنوز هم عصبانی آنها اجازه Netflix رسیدن به جایی که در آن است امروز.

اما برخی از این تردید ممکن است چرا که شبکه های تلویزیونی را متوجه خود آگهی مبتنی بر مصرف کننده به دنبال کسب و کار بزرگ
نور افکن: تنظیم کننده فدرال نگه داشتن یک ساعت مچی نزدیک و صادر قوانین.

در حال حاضر با Facebook, بزرگ, تبلیغ, نگرانی در مورد نام تجاری ایمنی و شاید بیشتر از با میراث سیستم عامل های رسانه های
مانند تلویزیون. انتظار می رود برخی از سخت تر عرق-تولید بازجویی آینده برای ناشران سیستم عامل-هر آنچه ما به پایان رسید تا با تماس با آنها.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>