است Quibi در مورد تغییر چهره موبایل محتوا ؟

چیزی که سریع نیش. ما در حال صحبت کردن در مورد گرفتن ناهار از Sainsburys (…و یا سیاره آلی در payday) اما در مورد Quibi. دمدمی نام است که بدیهی است که مخفف سریع نیش هنگامی که شما می دانید; اما, آنچه, آنها, آوردن به جهان چیزی است که به مراتب جالب تر از فقط یک راه جدید برای تماشای محتوا.

Quibi همه چیز در مورد داستان سرایی ساخته شده برای تلفن خود را از اخبار روزانه ملزومات برای ‘تلویزیون’ را نشان می دهد گفت: در فصل کوتاه. این یک مبتنی بر اشتراک جریان راه اندازی برنامه, در مارس و پنج دلار در ماه شما می توانید سرگرم مطلع و الهام هر زمان که شما چند دقیقه به فراغت: “Quibi ارائه خواهد شد مطالب تازه از امروز استعدادهای برتر – یک نیش سریع در یک زمان.” شما اولین افکار ممکن است به این مقایسه به Netflix و دیگر جریان سیستم عامل وجود دارد, اما هالیوود گربه ها در پشت آن (آن را تاسیس سابق دیزنی و دریم سگ بالا Jeffrey Katzenberg) اصرار دارد آنها حتی در تلاش برای رقابت با آنها. در مصاحبه ای با The Verge, جفری باعث می شود نقطه است که “همه آنها برای مبارزه با این” او می گوید او به عنوان کشش بازوی خود را به سمت یک تلویزیون در اتاق. “ما قصد داریم برای این” او می گوید: قیافه نسبت به تلفن خود را. “لازم نیست به آنها بگویید!” Ahhhhhhh اما جفری آنچه در مورد Infinite یا قسمت یا IGTV? مردم در حال حاضر در حال ساخت برای تلفن های ما جفری!

خوب, اجازه دهید او را به یک زمان سخت در او شده است ساخت فیلم و بیشتر از سال قبل از, بسیاری از ما به دنیا آمده اند و از آنجا که Quibi ارائه خواهد شد چیزی است که ما واقعا قبل از دیده می شود. بر خلاف UGC سیستم عامل های مانند یوتیوب و Infinite که در آن کیفیت را می توان یا ضربه از دست Quibi ایجاد محتوای خود را دارند. آنها خودشان را در این واقعیت است که در حالی که هر کسی در جهان می تواند تمام انواع محتوا خلاق آنها “ایجاد محتوا برای صدها هزار دلار در یک دقیقه. ما آن را برای $100,000 یک دقیقه. آن را به یک سطح کاملا متفاوت — آن را برای تلفن های موبایل به کیفیت محتوا” (با توجه به Tech Crunch). بنابراین این خواهد بود که قرعه کشی بزرگ. قطعا آن را حس می کند برای اسکریپت محتوا که Quibi ادعا می شود یک تحول هر دو فیلم و تلویزیون است. اساسا آنها گرفته شده قالب اپیزودیک سریال و ترکیب آن با طول یک از ویژگی های فیلم است.

بنابراین به جای داشتن 20 ساعت+ تلویزیون شما دو ساعته فیلم و شما به تماشای آن را مانند یک تلویزیون نشان می دهد در قسمت دیگر از 10 دقیقه. چگونه آنها خود را unscripted و ضروری روزانه محتوای بیشتر احساس “هالیوود” از آنچه که در حال حاضر در خارج وجود دارد باقی مانده است دیده می شود. بدون در نظر گرفتن آن را یک ایده عالی برای لحظات ما لازم نیست که زمان را به نشستن و تماشای یک فیلم و یا تلویزیون قسمت. برای بسیاری از ما تمایل به تماشای چیزی نمی خواهد برود حتی زمانی که ما نمی توانیم تماشای تمام برنامه بنابراین با ارائه یک فرم کاملا جدیدی از محتوا در یک فیلم-تئاتر-سطح کیفیت است که فوق العاده آسان به هضم است که یک بیت از یک بدون ذهن و بسیار خوشحال.

آن جالب خواهد بود برای دیدن اگر مردم در واقع می خواهید به پرداخت هزینه برای چیزی است که آنها فقط می توانید بر روی تلفن های خود را. خود را با 5 دلار شما می توانید تمام محتوای Quibi را ارائه کرده است و در عین حال سرویس اشتراک خواهد هنوز هم اجرای تبلیغات است. (شما می توانید خلاص شدن از شر آنها را برای اضافی $3.) آن است که یک فضای منحصر به فرد و بدون شک بسیاری از تبلیغ کنندگان را گله به Quibi چرا که این وعده را به چیزی بسیار عالی با جایزه اضافه شده از همه شما ستاره های هالیوود را ببینید.

رفته اند روز که در آن ستاره فیلم هرگز در تلویزیون; بازیگران بیشتر به چیزهایی که این روزها به دلیل آنها می دانند که وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای گفتن یک داستان است. با جذب چنین استعداد بزرگ در جلوی دوربین و پشت آن Quibi را ساخته اند آن را بسیار جذاب به صرف پول در تبلیغات. ما را تشویق مشتریان به بیرون بروید و خرید برخی از این آگهی فضا اما Quibi فروخته است از آن $150 متر اول سال میلادی موجودی قبل از آن حتی راه اندازی شد. شاید دوباره سعی کنید در 2021?

تغییر تبلیغات

فقط به عنوان Quibi یک تکامل از فیلم و تلویزیون شاید آن می تواند برای تبلیغات بیش از حد – بازگشت TVCs ،

یک نوع جدید فقط کوتاه تر است. “Katzenberg توضیح داد که برخی از تبلیغات شکسته خواهد شد تا به کوچکتر “فصل” که به دنبال بیننده در اطراف آنها به عنوان دیده بان Quibi محتوای” با توجه به Thrillist. “او همچنین به ذکر است که آنها دنبال آن هستید در حال توسعه بازرگانی زمانی که پنج دقیقه است که کاربر می تواند صرفه جویی به یک فهرست پیگیریهای من برای بعد مشاهده.” برندها می خواهید به نگه داشتن کیفیت به عنوان نزدیک به Quibi ارائه شده به عنوان امکان پذیر است که می تواند به معنای بزرگتر بودجه را هیجان انگیز تر قطعات. که فقط برای اسکریپت. تصور کنید این سبک از تبلیغات و مطالب شما می تواند (در لایه های مختلف بودجه) برای فیلم مستند واقعیت های, اخبار و ملزومات روزانه کانال.

بهترین صرفه جویی تا آخرین Quibi دارای یک ویژگی بسیار سرد که باز می شود تا یک راه کاملا جدید از داستان سرایی و چگونه ایجاد می کنیم و مشاهده محتوا. ‘Turnstyle’ اجازه می دهد تا کاربران سوئیچ بین افقی و عمودی تصویری فورا زمانی که آنها چرخش گوشی خود را. Katzenberg می گوید آن “است که بر خلاف هر چیزی که سازندگان تا به حال قبل از.” در اینجا ایده: چرخش گوشی خود را در حالی که تماشای یک نمایش در Quibi به شما یک دیدگاه متفاوت است. هر نشان می دهد (و تبلیغ) فیلم برداری شده است و ویرایش در هر دو افقی و عمودی. سازندگان ها دو فایل تصویری و یک فایل صوتی جداگانه هستند که پس از همگام سازی و جریان به طور همزمان به تلفن خود را به طوری که تصویری فورا سوئیچ هنگامی که شما چرخش دستگاه. این یک ایده جالب است. آن است که اغلب مورد که 9:16 نسخه را تحویل نمی تواند داستان آن را می توانید در 16:9.

با فکر کردن در مورد این دو نسبت با هم ما می توانیم هنر و صنعت بهتر داستان است که در هر دو فرمت. این یک انتخاب خلاق و نه یک انتخاب بر اساس آنچه که پلت فرم آن نشسته و چگونگی اثرات آن نمایش. ما باید کنترل بیشتری بر مخاطبان تجربه بیش از حد.

جانی Ruff خلاق تولید کننده در بال لندن است.

// در این مقاله برجسته

بال

بال در حال تولید برنده جایزه مارک محتوای فیلم ها و آگهی های بازرگانی. ما سازندگان محتوا و توجه متقاضیان برای مارک های جهانی ارائه بسیار چالاک خلاق و پایان فیلم. لندن …

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im