کارخانه های چینی ساختمان انواع کالا از اسباب بازی به قطعات الکترونیکی و خودرو باقی مانده در برزخ به عنوان دولت این کشور تلاش می کند برای جلوگیری از coronavirus. این مستند
مجبور برخی مانند گوگل به طور موقت به بستن دفاتر و اپل به فروشگاه — خاموش تولید اخلال در زنجیره تامین و حتی تاخیر سه ماهه گزارش های مالی است.

فرانسیس
Bassolino شریک مدیریت در Alaris در شانگهای چین گفت: آن را خیلی زود برای تعیین واکنش زنجیره ای و چگونه این داستان این بازی در آینده سه تا چهار هفته.

“این
اعداد خواهد بود بیشتر آشکار در پایان ماه مارس در تاثیر اقتصادی coronavirus,” او گفت:.

چین نیروی کار برنامه ریزی شده بود به بازگشت به کار در ژانویه. 3, 2020, اما بسیاری از آنها نمی
زیرا مردم در حال تلاش برای جلوگیری از انتقال ویروس داخلی و محدودیت در مورد سفر در چین بسیار سخت است.

Bassolino که زندگی در چین به مدت 30 سال
گفت: اگر کارگران نمی بازگشت به کار در طی دو هفته آینده به دلیل بسیاری از تولید کنندگان با استفاده از فقط در زمان تولید مدل شرکت می تواند کمبود به احتمال زیاد در این تابستان.

تبلیغات

تبلیغات

فروشندگان آمازون است که با تکیه بر قطعات و محصولات تولید شده در چین نگران آن هستند که بیکار امکانات تولیدی را قطع زنجیره تامین. کسانی که وقفه در نهایت می تواند آهسته
تبلیغات صرف است.

برنی تامپسون بنیانگذار شرکت دستگاه Plugable تکنولوژی برخی از نگرانی در مورد در حال اجرا از بالا به فروش لپ تاپ ایستگاه docking در پایان این ماه است. او
نیز اجرا می شود یک خانه آژانس تبلیغاتی به نام PPC نینجا است که پشتیبانی از حدود 20 شرکت. در کل شرکت خود را صرف حدود 90 درصد از حدود 1 میلیون دلار سالانه بودجه تبلیغاتی در آمازون است.

زمانی که محصولات به خارج از سهام آمازون پلت فرم به طور خودکار مکث تبلیغات و دیگر شرکت در کلید واژه حراج.

“هنگامی که ما در حال مناقصه برای سه گانه
نمایش ایستگاه docking ” و محصول خارج از بورس می رود, ما دیگر نمی خواهد پیشنهاد برای کسانی که کلمات کلیدی در پلت فرم تبلیغاتی,” او گفت:.

وقتی پرسید که آیا این بودجه خواهد
اختصاص داده شده بود به یکی دیگر از محصول تامپسون گفت: “ما پول خواهد بود را از روی میز از آنجا که ما آن را مدیریت تبلیغات هزینه های فروش. آن را نه بودجه بر اساس.”

تامپسون نیست
دیدن مقدار اختلال برای تبلیغات در کوتاه مدت. اگر coronavirus همچنان برای دو ماه دیگر, او گفت:, و سپس آن را مختل عرضه برای بسیاری از محصولات و در نهایت ضربه
صنعت تبلیغات است.

در حال حرکت تولید از چین لزوما نمی توان یک شرکت ایمنی به خرید اینترنتی از coronavirus تامپسون گفت. بسیاری از قطعات هنوز هم می آیند از
چین حتی اگر شرکت کنندگان در تایوان به عنوان EETimes جزئیات در آن نسخه ویژه ای از این مستند در ووهان.

کالین
سباستین تحلیلگر ارشد پژوهش در بیرد تحقیقات حقوق صاحبان سهام گفت: تحلیلگران به دنبال اختلال در عرضه به عنوان یک خطر بالقوه.

“نگه داشتن در ذهن است که آمازون به عنوان یک بازار عمیق
استخر, از انتخاب, از میلیون ها نفر از فروشندگان, به طوری که آنها نباید به عنوان مختل به عنوان علامت های تجاری خاص و یا تجار با تمرکز محدود بر” او نوشت: در یک ایمیل به جستجو بازاریابی روزانه. “وجود دارد یک پتانسیل باد مخالف خود را از تبلیغات کسب و کار از یک طولانی, اختلال, اگر چه با توجه به اینکه این حراج مدل وجود دارد بسیاری از مارک های و فروشندگان که به عنوان
در معرض چین است که می تواند گام برای خرید آن آگهی اسلات.”

موتور هوندا-که دارای یک کارخانه مونتاژ در ووهان که در آن شیوع گزارش شروع — تعطیل جریان محصولات
برای سال جدید قمری, تعطیلات, اما می تواند بسته باقی می ماند برای یک دوره طولانی تر از زمان. گزارش ها نشان می دهد گیاهان خواهد بازگشایی on Feb. 17.

در اوایل این ماه, چینی, موتور جستجوی بایدو و
جریان رسانه ای شرکت iQiyi موکول گزارش در سه ماهه چهارم و سال درآمد برای سال 2019 با استناد به coronavirus به عنوان یک دلیل پس از درخواست کارکنان برای کار از خانه. این دو شرکت
بعد از گزارش این ماه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im