خود را با نام تجاری شدن شش بهترین مزایای همکاری?

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

‘به تنهایی ما می توانید انجام دهید تا کمی با هم ما می توانیم خیلی’ با توجه به نویسنده آمریکایی و فعال سیاسی هلن کلر.

همکاری است فقط در مورد به عنوان گسترده یک اصطلاح حرفه ای به شما خواهد آمد در سراسر. صرف نظر از چه حرفه ای کار شما را در مفهوم “دو یا چند گروه با هم برای رسیدن به یک هدف مشترک’ خواهد بود چیزی است که شما تمرین روز به روز. که می تواند شامل کار در همکاری با کسی که نشسته در کنار شما در دفتر و یا راه اندازی یک نام تجاری جدید همکاری بین برخی از بهترین در جهان شناخته شده علامت های تجاری.

با همکاری مارک می تواند دستیابی به اطلاعات بیشتر برای کمتر است. چگونه می توانید کسب و کار خود و یا نام تجاری در دستیابی به اطلاعات بیشتر برای کمتر است ؟ ما باید یک اتصال بانک شریک با بیش از 3000 نام تجاری شرکای آن است. ما می خواستیم به درک مزایای همکاران از همکاری تا ما مصاحبه 20 از همکاران در بانک به فاش کردن مزایای کلیدی آنها را از مارک مشارکت.

بینش و تجربه ممکن است به اندازه کافی به شما برای اضافه کردن نام تجاری مشارکت به ترکیب بازاریابی خود را و درو مزایای این رشته برای نام تجاری خود را ؟

این شش مزایای همکاری:

1) رسیدن به مخاطبان شما می خواهید ساده تر بهتر و سریع تر

ترویج نام تجاری خود را به یک شریک مخاطبان شما را قادر به مهار یک عنصر طبیعی با اعتبار یک مخاطب جدید به عنوان مخاطب شما در حال صحبت کردن در حال حاضر اقدام به خرید به شریک زندگی خود را با نام تجاری و ارزش ها. به خوبی اجرا همکاری می تواند به عنوان یک مسیر سریع به هدف ایده آل خود مخاطبان و اجازه می دهد تا دو مارک برای کمک به یکدیگر در رسیدن به اهداف کلیدی.

انتخاب شریک زندگی خود را با دقت هر دو برای مخاطبان آنها دسترسی به که شما می خواهید, اما همچنین برای توانایی خود را به معتبر و اصیل برقراری ارتباط با مخاطبان که در مورد شما. یک نمونه اخیر از این است که همکاری ما راه اندازی شد بین پاداش گاز و پناهگاه. با توجه به YouGov داده ها 58 درصد از مشتریان گاز مسافرت برای تفریح و 35 درصد از کسانی که در انجام این کار در انگلستان – کامل مخاطبان مناسب است.

2) خود را با نام تجاری یکی دیگر از داستان

یکی دیگر از مزایای که همکاران مشخص شد که این کانال اجازه می دهد تا شما را به دریافت یک کمی بیشتر خلاق با شما چگونه موقعیت خود را با نام تجاری و ارائه شده است. به عنوان شما به طور کلی عامل در یک گروه بسته شما قادر به دریافت خلاق تر و تست روش های مختلف از گفتن نام تجاری خود را داستان به شدت درگیر مخاطبان است. همکاران نیز می تواند به شما کمک کند اضافه کردن ابعاد جدیدی به خود داستان جدید را به شما بدهد صحبت کردن نقاط و زاویه.

به عنوان مثال بزرگ از یک همکاری بین Cadbury سن انگلستان و منچستر یونایتد مقابله با این موضوع از سالمندان تنهایی با اهدای عبارت’ کمپین. Cadbury در حال حاضر با داشتن تیمی با سن انگلستان به منظور بالا بردن آگاهی در مورد این موضوع تقویت تلاش خود را با همکاری با منچستر یونایتد برای رسیدن به یک بزرگ بکر مخاطبان با آن داستان مهم با هدف به درایو یک گفتگو در انزوا مواجه با مردم در انگلستان است.

3) تست و یادگیری چه کار می کند

در سال 2020 هر نام تجاری باید آزمون و یادگیری استراتژی بهینه سازی و پالایش هر جزء از بازاریابی خود را هرگز مهم تر بوده است. مشارکت فعال شما را به سرعت تست و یادگیری جدید محصولات, خدمات و ارائه می دهد به راحتی و با خیال راحت.

یک شریک در انتشار بخش به ما گفت که یافته های خود را از نام تجاری مشارکت در واقع تحت تاثیر قرار راه آنها نگاه خود را گسترده تر استراتژی بازاریابی است. زمانی که برخی از شریک مبارزات عملکرد بهتری نسبت به انتظارات خود را از این به آنها بینش تازه به انواع مخاطبان که درگیر شدن با نام تجاری خود را در خارج از هسته های جمعیتی. این به آنها کمک کرد ایجاد یک استراتژی برای صحبت با این مهم جدید و بسیار پاسخگو بخش.

4) دریافت دقیق

چندین همکاران به ذکر است که مشارکت یک کانال کلیدی برای دستیابی به بینش مشتری – درک که مخاطبان خود را واقعا چه می خواهند و چگونه به باز کردن حداکثر ارزش افزوده. آنها به ما گفتند که با نام تجاری مشارکت فعال آنها برای ساخت حتی قوی تر از تصویر خود را به مشتری مشخصات نوبه خود کمک به تبلیغات و فروش بخش ” استراتژی.

برای مثال ما به تازگی زد و با همکاری یک هتل بزرگ با نام تجاری. ارسال کمپین های تجاری قادر به ارائه یک بینش دقیق به گسترش جغرافیایی از رزرو کمک به شریک زندگی خود را دریافت کنید و حتی بهتر درک درستی از جمعیت خود را-جغرافیایی گسترش یافته است.

همچنین مشخص شده است که این همه دست یافتنی عرض متوسط بودجه که به من طول می کشد بر روی بعدی ایستاده سود در چشم همکاران – بزرگ ROI.

5) ROI بیشتری نسبت به دیگر کانال های

همه ما می خواهید برای دریافت بیشتر از بودجه ما و ROI بهتر بود یکی دیگر از مزایای ایستاده است که برای شرکای ما. مدل های تجاری در تجاری مشارکت متفاوت است بسته به هر شریک و اهداف و اما اصلی مدل به شرح زیر است:

رایگان/contra – همکاری به موجب آن یک نام تجاری را ترویج شریک محصول یا خدمات برای ارزش آن می افزاید: به خود گزاره کمک به آنها در رسیدن به چیزی است که آنها قادر نخواهد بود به تنهایی. در بازگشت ترویج شریک شدن با ارزش قرار گرفتن در معرض آنها قادر نخواهد بود به غیر از این.

بودجه – زمانی که یک یا هر دو طرف صندوق ارائه می دهند. این یک فرصت عالی برای همکاران برای به دست آوردن قرار گرفتن در معرض جدید و بسیار درگیر مخاطبان و همچنین رانندگی افزایشی درآمد.

CPA – سنتی وابسته تجاری مدل به موجب آن شما پرداخت خود را با نام تجاری شریک جایزه برای هر رستگاری خود را در پلت فرم خود را. این یک مدل بزرگ برای به حداکثر رساندن بودجه بازاریابی خود را به عنوان شما تنها پرداخت برای مشتریان جدید است که شما به دست آوردن.

بیمه – هنگامی که یک نام تجاری می خواهد به ارائه یک استخر جایزه و یا بسیار هیجان انگیز ارتقاء به همه آنها می توانید مطمئن شویم که کل استخر جایزه با یک هزینه ثابت ارائه دهنده. این راه یک نام تجاری می تواند ارائه یک استخر جایزه که هر کس می تواند برنده است اما بدون خطر نیاز به پرداخت برای همه اگر آنها را انجام دهید. این مدل برای مارک های که می خواهید برای ایجاد انرژی بالا بالا, هیجان, تبلیغات ثابت در بودجه.

همه مدلهای فوق ارائه ROI – یکی هزینه خواهد شد شریک هیچ یک درایو درآمد بعدی اجازه می دهد تا شریک برای به دست آوردن مشتریان جدید در هزینه هر کسب متریک و آخرین مدل است که بیمه یک نتیجه. که من بر روی موضع نهایی کردن بهره مندی از همکاری – measurability.

6) بسیار Measurability

بر خلاف بسیاری از بازاریابی و تبلیغات کانال های که در آن شما را ببینید سنبله در تعامل کردن پشت یک کمپین اما نمی تواند لزوما گرفتن چگونه است که سنبله ترجمه را به فروش واقعی و یا علامت یو پی اس و در نهایت ROI نام تجاری مشارکت تحویل بسیار قابل اندازه گیری نتایج.

این یکی دیگر از مزایای که اهمیت به شرکای ما هنگامی که شما برای اجرای کمپین های که مهار بسیار قابل اندازه گیری معیارهای آن اجازه می دهد تا شما را به بهینه سازی بودجه خود را و پیش بینی در حالی که گرفتن یک نشانه روشن از چیست و موثر نیست.

از آن خواهد شد جای تعجب نیست که همکاران ما پرشور در مورد قدرت و اثر بخشی با نام تجاری مشارکت. این شش مزایای آنها در حال رسیدن به حق مخاطبان ساده تر بهتر و سریع تر خود را با نام تجاری یکی دیگر از داستان تست و آموزش گرفتن دقیق ROI بهتر از کانال های دیگر و بهتر measurability بیش از حد.

اگر شما می خواهم به درک بیشتر اطلاعات ما سوخت رویکرد و تیم متخصص می تواند کمک به شما دریافت این شش مزایای نام تجاری خود را پس از آن دریغ نکنید با ما در تماس باشید.

اسکار سهره ارشد مشارکت مدیر در Mando-اتصال.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>