“این نمی تواند در مورد ما آن را به مورد شما” – بازاریابان چگونه coronavirus اتحادش را تغییر نام تجاری پیام

با همه گیر جهانی بازتعریف چگونه هر دو مصرف کنندگان و بازاریابان نیاز به ریز لحن خود را, پیام زمان بندی و تحویل. در واقع بار از عدم قطعیت هستند که علامت های تجاری نیاز به برقراری ارتباط با مخاطبان خود هستند که نیاز مبرم به اطلاعات و راهنمایی های بیشتر. پس چگونه باید بازاریابان پاسخ به همه گیر و چگونه می توان آنها را آماده شدن برای آینده ؟

درام در همکاری با لحیم کردن دعوت بازاریابان در یک پنل با عنوان دستور کار جدید برای بحث در مورد استراتژی های مختلف بازاریابی را به اولویت زمانی که چیزی است که کسب و کار به عنوان معمول است. میزبانی درام ویرایشگر گوردون جوان پانل برجسته Magith Noohukhan, لحیم کردن محصول مبلغ; Steve Habbi HSBC از نام تجاری جهانی طراحی و مدیریت; Peter Markey مدیر ارشد بازاریابی مسئول در بانک TSB; David Sealey مدیر استراتژی و رشد در CACI; توماس واکر آنلاین بازاریابی و تجارت الکترونیک و مدیریت در کلبه پیتزا انگلستان; نینا Bibby مدیر ارشد بازاریابی افسر O2; و نیکلاس مک کارتی Merkle را EMEA اتحاد مدیر – SVP.

برای HSBC Habbi این بیماری همه گیر منتقل شده بازاریابی پس از آن کمتر در مورد نام تجاری و بیشتر در مورد صحبت کردن به طور مستقیم به نیازهای مشتریان و او می خواهم برای دیدن این ادامه طولانی پس از مستند محدودیت ها به طور کامل برداشته. “کلید بینش ما آموخته است که واقعا گوش دادن به مشتریان ما نه تنها برای کوتاه مدت اما در دراز مدت بیش از حد.”

او همچنین مشخص HSBC رویکرد برای مقابله با این بحران است. “یکی از اولین چیزهایی که ما به توسعه این تحقیق سه – واکنش نشان می دهند, پاسخ می دهند, و بازسازی,” او گفت:. “ما در عمل 60 بازار است که یک منطقه بزرگ برای پوشش, پس از آن بسیار مهم است به منظور توسعه یک استراتژی اصلی است که می تواند در سراسر کسب و کار.”

بشریت در بازاریابی: چگونه به انطباق و واکنش به تغییرات

این دیدگاه تکرار شد توسط TSB پیتر Markey که برای بیشتر “انسانیت” در بازاریابی: “پیامدهای COVID-19 نشان داده است که چقدر مهم است برای اطمینان از ارتباطات خود هستند نه تن ناشنوا و واقعا منعکس کننده خلق و خوی ملت است.

“مردم تجربه این بحران در راه های مختلف, بنابراین شما باید همدلانه و ایجاد تغییرات است که کمک خواهد کرد که آنها را از طریق این آسان تر است. بشریت در حال حاضر در بازاریابی ما پیام است مهم تر از همیشه قبل از.”

یک مطالعه اخیر از لحیم کردن و Forrester نشان داد که مصرف کنندگان می خواهید صمیمی و انسانی مانند ارتباطات از مارک های مورد علاقه خود را در حال حاضر که به نظر می رسد به عقب Habbi و Markey را کرد. و وقتی پرسید چه برخی از بزرگترین تغییرات بوده است با توجه به COVID-19, لحیم کردن محصول مبلغ Magith Noohukhan صحبت کرد که چگونه برخی از تغییرات ممکن است گرفته اند برخی از برندها ،

“با هر کس قفل کردن در خانه مصرف کنندگان شده اند و هزینه های زیادی پول بیشتر و زمان تعامل با برندها از طریق دیجیتال به معنی.. چه که به استفاده از زمان اضافی نمی رفت و آمد برای انجام دوره های آنلاین و یا فقط خرید بیشتر مواد غذایی,” او توضیح داد.

“این بدان معنی است که رفتار مصرف کننده را تغییر داده است بسیار به سرعت. ما تجزیه و تحلیل از 1000 علامت های تجاری و داده های ما نشان می دهد که در 23 مارس وجود دارد که 75% افزایش کاربر جدید کسب در مقایسه با هفته اول ماه ژانویه است. سنبله در اکتساب مثل این معمولا اتفاق می افتد در طول تعطیلات وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از تغییرات و شما نمی توانید فرض کنیم هر چیزی دیگر. برندها باید مطمئن شوید دیجیتال خود را و داده های استراتژی اجازه می دهد آنها را به چالاک و آماده برای واکنش نشان می دهند در راه حق است.”

چگونه می توانم شما پاسخ به های مختلف مصرف کننده نیاز دارد ؟

دیوید Sealey مدیر استراتژی و رشد در CACI ذکر یک تجربه مشابه به لحیم کردن. “ما خود را نشان داده ایم تا پنج سال جهش رو به جلو هنگامی که آن را می آید به برندها و مصرف کنندگان در نظر گرفتن انتقال دیجیتال. وجود دارد بسیاری از مصرف کنندگان که به لحاظ تاریخی نمی خواهید به استفاده از کانال های دیجیتال بانکی یا خرید اما رفتار آنها منتقل شده است.”

در عین حال او همچنین هشدار داد: “هنوز هم وجود دارد یک تقسیم در انگلستان بین گروه های مصرف کننده به خوبی انجام می دهند از نظر مالی و کسانی که سخت ترین ضربه. ما باید واقعا مراقب باشید در تصدیق وجود دارد فقط به عنوان بسیاری از مردم در تلاش به عنوان کسانی که در حال انجام کار درست در طول coronavirus.”

وقتی پرسید که چگونه مارک های در حال آماده سازی برای اقتصاد شروع به بازگشت به حالت عادی به عنوان اجتماعی فاصله به پایان می رسد, O2 نینا Bibby گفت: باهوش برندها را آموخته بود و چالاک تر و واکنشی است. “زمانی که دولت گفت: برای کار از خانه ما شاهد 25% بالا بردن در تماس بنابراین ما در پاسخ به دو برابر شدن ظرفیت شبکه ما,” او توضیح داد. “این نشان می دهد که چگونه استفاده از داده های خود را و قادر به پاسخ به یک بحران به سرعت بسیار مهم است.

Bibby افزود: “ما رشد کرده و گوش های بزرگ و سرعت پاسخ گویی شده است یک تغییر بزرگ برای کسب و کار. قبل از اینکه شما می تواند برنامه ریزی یک کمپین بیش از یک سال, اما در حال حاضر ما باید به شکل از چگونه برای کوتاه کردن کسانی که در چرخه. دیدن کسی که مانند جو فتیله طنین انداز با ملت فقط با میزبانی آنلاین تمرین برنامه شده است واقعا بزرگ به عنوان او نشان داده برندها آنچه بالقوه است که در پاسخ به یک بحران تازه در راه است.”

برای پیتزا کلبه توماس واکر با نام تجاری کمی چاره ای جز به آغوش جدید معمولی و یا پشت سر گذاشت.

“تماس با ما تحویل و مجموعه ای نمی تواند فقط بحث گذاشته شود اما باید به درستی اجرا شود,” او گفت:. “اگر ما می توانیم در آغوش دیجیتال برای کمک به مصرف کنندگان احساس امن تر و سپس ما همچنین نیاز به نگاه کنید که چگونه همه-شما-می-خوردن-بوفه است و نه فقط زنده کنه. شما نیاز به اطمینان حاصل شود شما در حال نگه داشتن آنها را امن اما همچنین ارائه ارزش فراوان به مصرف کنندگان بسیاری از آنها در حال مبارزه مالی در حال حاضر.” Pizza Hut, شناخته شده برای آن نامحدود ناهار برش پیتزا و سالاد نوار که در آن مشتریان می توانند کمک های خود را دیگر نمی خواهد باید بوفه سرویس در دسترس است و به جای آن مواد غذایی است که در حال حاضر تحویل داده شده به جدول برای مشتریان است. این تست تکنولوژی جدید تا مهمانان می توانید اقامت در جدول خود را و سفارش از تلفن خود را.

بحث در مورد چگونه می تواند مارک های موفقیت در یک چشم انداز کاملا متفاوت, Nicholas McCarthy, EMEA, اتحاد مدیر – SVP از Merkle, اضافه شده, “علامت های تجاری که موفق خواهد نیازهای مشتری و ارتباطات خود خواهد بود خطی و شخصی است. آنها خواهد بود واقعا همدلانه به مصرف کنندگان و قادر به که با خدمات خود را در حالی که داشتن چابکی به تصمیم گیری سریع و بر این اساس عمل به تغییرات اجتماعی.”

پنل همه موافقت کردند که چابکی و همدلی در قلب طبیعی جدید و بازاریابان نیاز به در آغوش هر دو برای پست همه گیر موفقیت است. این نیست یک زمان به فشار محصولات – برندها نیاز به اطمینان حاصل شود که آنها در حال صحبت کردن به مصرف کنندگان در یک سطح انسانی و اجازه دهید آنها را می دانم که چگونه خدمات خود را می توانید زندگی خود را ساده تر در یک لحظه دشوار است.

همانطور که اشاره توسط لحیم کردن نام تجاری بشریت شاخص مطالعه بیشتر انسان همدلانه ارتباطات منجر به نتایج بهتری کسب و کار و مشتریان شادتر. اگر شما می توانید این را در صدر اولویت های خود را لیست و سپس شما فقط ممکن است بیرون آمدن از coronavirus داشتن آموخته مثبت درس که می توانید نام تجاری خود را برای برنده شدن طولانی پس از مستند به پایان می رسد.

سازمان دیده بان جلسه کامل در اینجا.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im