‘آن نیاز به پایدار نه واکنشی’: WeTransfer در انجام بیشتر برای معماران و طراحان

پس از مرگ جورج فلوید و اعتراضات گسترده علیه نژادپرستی نهادی, WeTransfer, فایل های سرویس محبوب توسط سازندگان متعهد به تقویت حمایت برای معماران و طراحان است. رئیس خلاق افسر Damian Bradfield می گوید درام چگونه پلت فرم برنامه را به تفاوت پایدار و نه تنها تبدیل به یکی دیگر از اذوقه رسان از کلمات توخالی.

جورج فلوید اعتراضات درخشید ویژه در موارد تبعیض نژادی در ایالات متحده و در سراسر جهان است. در میان سیل از مارک های صف بندی برای اعلام حمایت خود را به صورت سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, WeTransfer بنیانگذاران و مدیر خلاق افسر Damian Bradfield می گوید که او نمی پلت فرم به توان راکتیو اما برای تاکید بیشتر زمان و پول به کار است که می تواند یک تفاوت پایدار.

“صادقانه بگویم ما باید مسئولیت را به انجام بیشتر. آنچه که ما در حال تلاش برای کشف کردن در این لحظه است که چگونه ما آن را انجام هوشمندانه” اذعان می کند Bradfield. “آن پایدار آن است که اگر به رفتن نگه دارید برای 10 یا 20 سال.”

“ما در حال رفتن به فقط تولید یک واکنش بیانیه از رئیس exec لطفا به برخی از افراد در Instagram برای 24 ساعت” او اصرار دارد. WeTransfer که 70 میلیون کاربر فعال است متعهد به پشتیبانی از پلت فرم های خود را برای جلوگیری از گسترش نژادپرستی.

فضای آگهی تصاحب

زیر یک مدت طولانی و ویرانگر تاریخ سیاه و سفید آمریکایی ها از دست دادن زندگی خود در بازداشت پلیس, مرگ جورج فلوید در مینه سوتا تحریک یک pained پاسخ با آمریکا و به دنبال آن انگلستان فوران در اعتراض.

نام تجاری پاسخ به اعتراضات شده است ولرم تا کنون.

بیشتر مردد هستند برای ورود به آنچه که آنها درک سیاسی قلمرو و شکست خورده اند به هر اقدام عملی فراتر از ارسال پست های رسانه های اجتماعی. دیگران را مورد انتقاد قرار گرفته است برای اقدامات خود را ندارد و صحبت کردن با صدای بلند به عنوان کلمات خود را.

زیبایی غول پیکر, l’oréal Paris آمد زیر آتش زمانی که Munroe Bergdorf قبلا کاهش یافته است توسط نام تجاری با توجه به فعالیت سیاسی متهم آن را از نفاق. بازی رایانه در ضمن از دست داده حمایت از Reebok و دیگر مارک های زیر به طور گسترده ای محکوم سخن گفتن با اشاره به تظاهرات های ساخته شده توسط خود بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی توییتر.

پس از Munroe را صدای جیر جیر رفت, ویروسی, l’oréal رئیس جمهوری جدید Delphine Jb رسیده به مدل و فعال. “ما تا به حال باز و سازنده گفتگو” Munroe نوشت: در یک بیانیه مشترک از طریق حساب توییتر خود را. “او گوش دادن به آنچه که من تا به حال به می گویند و ابراز تاسف برای وضعیت چگونه به کار گرفته شد سه سال پیش است.” او سپس در ادامه به اعلام کند که زیبایی های غول پیکر خواهد بود ساخت یک خیریه اهدا €25,000 به پری دریایی و €25,000 به غرور و افتخار است.

“ما نمی خواهیم برای شروع هر طرح و یا انجام هر چیز به توان راکتیو, ما می خواهیم برای ساخت بر آنچه که ما در حال حاضر شروع به قرار دادن تاکید بیشتر و پول بیشتر و زمان بیشتری به آن” اصرار دارد Bradfield در WeTransfer موضع.

آخر این هفته (6 ژوئن) WeTransfer زد تصاحب در ایالات متحده است. آن را اهدا 100 ٪ از تصویر آگهی در فضا به سیاه و سفید زندگی می کند, ماده باعث, از جمله یک سازمان غیر انتفاعی طراحی شده برای مبارزه با جرم حبس, سیاه, آینده, آزمایشگاه, یک سازمان است که با این نسخهها کار به مردم سیاه و سفید قدرتمند در سیاست و جنبش برای زندگی – یک درخواست پال خواستار قطع بودجه دولت و پلیس به سرمایه گذاری پول را به جامعه سیاه و سفید.

پروژه رول در سطح جهانی در این هفته با WeTransfer متعهد به اهدای $1m ارزش از فضای تبلیغاتی. تصاحب همچنین شامل پشتیبانی برای DJ Adrian Younge که میزبان یک نمایش در Gilles پترسون در سراسر جهان FM به نام Artform رادیو.

WeTransfer شده است متصل به پرکاری muso پس از سال 2016 زمانی که پترسون در تعقیب پشتیبانی برند در سراسر جهان, FM به پایان رسید تا با نقش مدیر خلاق. چهار سال بعد و ورودی خود را به این تکنولوژی با نام تجاری استراتژی های خلاق باقی مانده است سازگار است. و در هفته های اخیر پترسون کمک کرده تا به نقطه تجاری در جهت درست است.

در ‘#BlackoutTuesday’, پترسون تحویل کنترل کامل در سراسر جهان را به امواج رادیو و تلویزیون به Younge. او گفت: “این است که من و شما آن را سزاوار. من فکر می کنم این یک بیانیه است. بنابراین ما شده ایم گرفتن یک رویکرد مشابه. ما قصد داریم به دست این زمان به کسانی که به آن نیاز دارید بیشتر از ما” Bradfield ادعا می کند.

سرمقاله خوب

فراتر از آن در زمینه تبلیغات در ژانویه 2018 ابر خدمات معرفی بازاریابی محتوا پلت فرم به نام WePresent.جسورانه سرمقاله صدای بیش از معمولا در نام تجاری-اجرای فضای رسانه ها در ماه مارس پلت فرم جذب 1 میلیون کاربران جدید, آوردن ماهانه خود خوانندگان را به 4 میلیون در سراسر جهان.

“ما به عنوان سردبیران به عنوان مخالف به معماران و طراحان است. ما در حال فیلمبرداری یا عکسبرداری مسائل خودمان” Bradfield می پذیرد. “با توجه به این که ما برسد آنقدر بزرگ است که ما کار اصلی این است که مطمئن شوید که هر ماه ما به طور جدی به مطمئن شوید که کاری که ما در کمیسیون و یا ویترین متنوع است.”

در این زمان پوشش داستان در WePresent صفحه یک لینک به سیاه و سفید زندگی مهم سایت در کنار یک قطعه نوشته شده توسط فعال Patrisse Cullors که نقاط خوانندگان نسبت به دادخواست توسط حقوق مدنی, موسسه خیریه به #DefundThePolice.

“ما فوق العاده خودرو به برخی از مهم داستان” او توضیح می دهد. در اوایل سال جاری WePresent همکاری با بازیگر و رپر Riz Ahmed برای یک دلخراش فیلم کوتاه با عنوان خداحافظی طولانی به کارگردانی Aneil Karia.

فیلم بازجویی مسائل نژادپرستی در بریتانیا به تصویر می کشد یک حمله خشونت آمیز در Ahmed خانه و خانواده توسط افراد مسلح نقاب دار با پوشیدن, St George, نمادهای. به عنوان گروه مسلح دارای Ahmed خانواده در اسلحه خود را سفید همسایه نگاه بی تفاوت است.

WeTransfer نیز در دراز مدت حامی FKA Twigs. در سال گذشته AnAkA به کارگردانی یک فیلم کوتاه با سند خسته کننده دبستان پشت سر او تک و موزیک ویدئو, سلفون.

شاخه قبلا با WeTransfer در یک فیلم مستند به نام بالتیمور رقص پروژه که در آن نوازنده ارسال از یک سری از توییت های تماس برای رقصندگان برای حضور در یک کارگاه آموزشی رقص با او در بالتیمور.

“رفتن به جلو آنچه ما از شنیدن صدای بلند و واضح از این شرکت است که آنها می خواهند به انجام بیشتر. این یک موضوع است که هر کس احساس می کند بسیار مهیجی در مورد” Bradfield توضیح می دهد. “با توجه به نژاد پرستی را نمی خواهد ثابت در هفته آینده یا دو ما در حال نزدیک شدن به این در یک متفکر راه است. من امیدوارم که در ماه آینده یا دو ما می آیند با ما موضع بیش از بلند مدت.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im