“این تلخ و شیرین’: چگونه دستور جعبه مارک های مدیریت رشد بی سابقه ای

یک شبه غذا-کیت شرکت فکر آشپز رفته از آوردن در حدود 150 مشتریان جدید در روز به بیش از 2000. این رشد عظیم است طراحی شده توسط دولت بریتانیا در واکنش به این بیماری همه گیر کوروناویروس و پس از آن تاخیر در سوپر مارکت ها به قفسه های انبار به سرعت. اما آن را به ارائه یک چالش منحصر به فرد برای این شروع یو پی اس: چگونه به مقیاس به سرعت در ملی مستند.

“این یک زمان بسیار ترسناک برای جهان است, اما آن را نیز رو خدمات مانند ما به جریان اصلی” جایلز Humphries از بنیانگذاران فکر آشپز می گوید درام.

Humphries تنظیم وعده های غذایی — کیت شرکت در دوان در سال 2015 در کنار دو, دوستان, با هدف ارائه دستور العمل سالم جعبه که gluten-free لبنی و حاوی کربوهیدرات تصفیه. این رشد به طور پیوسته در هفته مشترکین پس از آن و در حال حاضر در عمل از یک کارخانه در بیرمنگام. در چند هفته گذشته تقاضا برای آن وعده های غذایی افزایش یافت.

یک افزایش قابل توجه در ترافیک آمد و در روز یکشنبه 15 مارس می گوید Humphries, آخرین ‘عادی’ آخر هفته برای بسیاری از استرالیایی ها. رستوران ها و کافه ها هنوز باز مانده است اما بسیاری از انبوه حوادث لغو شده بود عناوین برجسته چگونه وحشت-خرید بود decimating قفسه های سوپر مارکت ها و پیش بینی های سراسر کشور مدرسه تعطیل شد و شروع به سطح. این کشور در نهایت نگاه به ایتالیا و اسپانیا و متوجه آنچه که در فروشگاه.

“سپس ما تو را دیدم یک تلفظ سنبله در شرایط ترافیک وب سایت, تبدیل و از آن ساخته شده است. سپس در روز سه شنبه (17 مارس) سفارشات دو برابر شده است,” او گفت: یادآوری این روز از نخست وزیر بوریس جانسون سخنرانی درخواست مردم برای جلوگیری از رفتن به میخانه ها, رستوران ها و مغازه ها. رسمی که همه غیر ضروری کسب و کار و که جنبش مردم خواهد بود محدود می آمد چند روز بعد.

“ما به طور معمول در هیئت مدیره در حدود 150 مشتریان جدید در روز. در 22 مارس ما شاهد 2500 و آن را نه نشان دادن هیچ نشانه ای از کم کردن سرعت و حتی به عنوان قفسه های سوپر مارکت ها مواجه نگردند” Humphries همچنان ادامه دارد. “این ذهن دمیدن سطوح است.”

جهان محبوب ترین وعده غذایی-کیت شرکت HelloFresh – که نیش ترمزی میزند در نیمی از فروش خود را از آمریکا گفته است که سرمایه گذاران انتظار می رود یک افزایش در سه ماهه اول فروش و سود با توجه به افزایش تقاضا به عنوان یک نتیجه از coronavirus مستندات در اروپا است. درآمد سه ماهه خواهد بود تا 69 درصد از مدت مشابه سال گذشته در آینده در بین €685m و €710m.

با وجود سهام به دست آورد تقریبا 40 درصد آن را در حال محتاط تر با هر بینی های بلند مدت و آن را نگه داشته 2020 راهنمایی برای رشد درآمد در بین 22 درصد به 27 درصد است. آن کاهش یافته است به نظر به درام پیش از آن 5 مارس مالی به روز رسانی هنگامی که آن را به یک تصویر کامل در مورد تاثیر coronavirus تا به حال در آن کسب و کار جهانی.

این یک داستان مشابه برای ماکارونی مبلغان انجیلی است که ارائه دست ساخته شده از ماکارونی و سس طریق letterboxes در انگلستان پس از آن تاسیس شد توسط الساندرو Savelli در سال 2015.

“ما شاهد افزایش در سفارشات. ما سه برابر فروش و چند روز از آن چهار برابر شده است. اگر آن را در اوایل روز و احتمالا فقط یک سنبله” Savelli می گوید.

در نهایت Gousto یک وعده غذایی-دبستان نام تجاری حمایت شده توسط ‘ملت PE مربی’ جو فتیله گفت: آن را به ارائه برخی از چهار میلیون وعده های غذایی به 380,000 خانوار در ماه آینده.

چگونه به مقیاس در یک مستند

سریع نرخ که در آن مردم را به مشترک غذا-کیت برندها برای دیدن آنها را از طریق مستند دوره ارائه شده یک مشکل غیر معمول برای این شرکت ها – چگونه به مقیاس به سرعت و با خیال راحت با حداقل تماس بگیرید.

برای دیدار با تقاضا در انگلستان HelloFresh گفت: این برنامه ریزی برای گسترش نیروی کار خود را با 50 درصد در آن بنبوری کارخانه ارائه 400 نفر در سه ماه قرارداد به انتخاب و بسته بندی سفارشات.

“در زمان نامشخص مانند این جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است و ما می خواهیم برای تشویق کسانی که در محلی که کار ترتیبات شده اند تحت تاثیر حوادث اخیر را در لمس” گفت: مدیر اجرایی لوران Guillemain. “ما تمام اقدامات لازم برای اطمینان از سلامت و ایمنی مشتریان و محصول است همگانی.”

برای ماکارونی انجیل آن را تاسیس پروتکل های دقیق برای آن زمان کارکنان از 30 به عنوان به خوبی به عنوان موج جدید استخدام به این ترتیب از پردازنده. زمانی که آنها می توانند مردم خواسته شده است که برای کار از خانه است اما وجود دارد یک آشپزخانه تیم که حضور فیزیکی حیاتی برای ساخت و بسته بندی آن کیت.

“در حال حاضر من در دفتر که شامل انبار ما آشپزخانه می گوید:” Savelli. “ما در اینجا با ماسک در ما شستن دست ما به طور منظم ماندن دو متر دورتر از یکدیگر و ما در حال اندازه گیری دمای همه قبل از آنها می آیند. ما اصلا با هم ناهار. ما در حال بازسازی عملیات بسته بندی برای نگه داشتن مردم به دور از هر یک از دیگر. ما همچنین تقسیم به چهار تیم به طوری که باید کسی بد ما هنوز هم می توانید کسب و کار در حال حرکت رو به جلو است.”

Savelli می گوید ایتالیایی ها و اسپانیایی ها را تشکیل می دهند بخش بزرگی از نیروی کار آن و داشتن دیده می شود “جنگ” در کشورهای خود گرفته اند اقدامات جدی در حالی که پذیرش آن دشوار است این شرکت در حال ساخت مواد غذایی برای عموم مردم به آنها را متوقف کند ترک خانه های خود. “ما یک وظیفه برای کسب و کار ما را به نگه داشتن در تلاش است.”

در فکر آشپز آن تیم خدمات مشتری دو برابر شده است در هفته گذشته به مدیریت سفارشات آن را پردازش. نیاز به کارکنان در سایت نیز ناامید اما با بسته شدن زنجیر مانند Pret و خوردن به عنوان به خوبی به عنوان پایه از شرکت های هواپیمایی این شرکت قادر به جذب بسیاری از کارگران در مواجهه با چشم انداز از دست دادن شغل.

“ما قادر به انجام این است که کمک کردن واقعا به سرعت غذا کارکنان از شرکت های هواپیمایی در خصوص و دیگر صنایع غذایی مانند ساندویچ بسته بندی شرکت ها که به طور ناگهانی دیده می شود کاهش حجم. بنابراین به طور ناگهانی وجود دارد یک بار از مردم نیاز به کار می کنند و ما می توانیم آن را” توضیح می دهد که Humphries, و اضافه کرد که آن را در حال حاضر سخت, بهداشت مواد غذایی, سیاست اما با این مستند او را نیز تاسیس به همان اندازه دقیق اجتماعی فاصله اندازه گیری در انبار.

بسیار شبیه به پیدا کردن کارکنان به سوخت این پررونق, کسب و کار, از آن شده است بسیار آسان برای پیدا کردن مواد غذایی عرضه به نگه دارید تا با تقاضا است.

“به عنوان یک کسب و کار قبل از بحران ما خواهد بود از دیدن حدود 500 ، 000 مواد از طریق انبار ما در هر هفته. بزرگترین چالش در زنجیره تامین است که آیا ما به اندازه کافی سهام را به انجام برسانند سفارشات” Humphries همچنان ادامه دارد.

“وجود دارد مقدار زیادی از تولید خارج وجود دارد وجود دارد; رستوران ها و کافه ها حساب برای یک مقدار زیادی از مواد غذایی خورده شده در هر هفته. بنابراین وجود دارد که تمام مواد غذایی را در زنجیره ای است که باید توزیع شود. در حال حاضر زنجیره تامین است پس گرد و تلاش برای خدمت به شرکت های مانند ما که دیده است یک افزایش در تقاضا است که فقط طول می کشد زمان.”

جذب و حفظ مشتریان

افکار در این شرکت ها مستقیما در مدیریت بار افزایش یافته و اطمینان حاصل شود که مشتریان خود را دریافت مواد غذایی با تحویل به موقع. اما به آرامی حرکت می کنیم بیشتر به این بحران و افکار را به نوبه خود به نحوه بازاریابی را حفظ سطح علاقه و همچنین حفظ کاربران برای اولین بار هجوم آوردند به خدمات خود را.

برای زمان حال فکر آشپز “خاموش” تمام فعالیت های بازاریابی به آن اجازه می دهد تا به سادگی مقابله با هجوم سفارشات آن را از کلمه از دهان. Humphries هیچ پیش بینی زمانی که آن را ممکن است رزومه صرف.

“ما میگذریم در دو روز گذشته است که هر فرم از مدل سازی است که دمیده آب است. ما نیاز به اجازه می دهد در این زمان به حفظ و ارائه وعده های غذایی و پس از آن خواهیم دید که در آن زمین نهفته است در چند هفته قبل از ما شروع به پیش بینی و ساخت برنامه های بازاریابی,” او می گوید.

“اما به عنوان یک کسب و کار است که اساسا یک مدل اشتراک حفظ مشتریان و افزایش ارزش طول عمر است که در DNA ما. ما یک CRM تیم اختصاص داده شده به آن را به طوری که ما را قوی سیستم در محل که ما دو پایین به طوری که در سه ماه زمان مشتریان هنوز هم می خواهید به فروشگاه با فکر آشپز.”

برعکس Savelli در ماکارونی انجیل است نه کشتن آن برنامه های بازاریابی است اما رها شده و فشار آن به تلویزیون آه و رویدادهای بازاریابی مبتنی بر نفع سعی و آزمایش استراتژی های دیجیتال.

“ما در حال افزایش صرف. آن را عجیب و غریب, در یک دست آن در روز قیامت و شرکت ها در حال بسته شدن هستند و آن را تنها به بدتر و بسیار به سرعت به طوری که [من تعجب] باید ما نیز به حفظ حالت و حد صرف و برش همه چیز ؟ اما کاملا اتفاقی راه کسب و کار ما قرار گرفته است به خوبی انجام دهد. بنابراین حداقل در کوتاه مدت وجود دارد یک فرصت است. این وضعیت تلخ و شیرین” او با ابراز تاسف.

با وجود این “اتفاقی” پیامدهای Covid-19 در کسب و کار خود را Savelli تضمین کرده است یک طرح شده است تحت فشار قرار دادند از طریق در سرعت رعد و برق به منظور حمایت از کسانی که بیشترین آسیب پذیر است.

که از ایتالیا و درک مشکلات پیری جمعیت او در حال برنامه ریزی برای برخی از زمان برای ایجاد یک راه برای اطمینان از افراد مسن در انگلستان قادر به دسترسی به خدمات خود را. با کروناویروس بحران حاد موثر بر کسانی که سن بیش از 70 سال Savelli جعلی همکاری با سن انگلستان به مردم اجازه می دهد به “هدیه” جعبه ماکارونی برای کسانی که قادر به ترک خانه های خود.

“در یک ضربان قلب ما ساخته شده است که اتفاق می افتد و این یک علت نجیب صرف نظر از coronavirus که ما همچنان بعد از این دوره به پایان رسیده است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im