فلاش بک به گذشته هفته در مجموعه, مشاهده, زیبا, زن انحنا بر روی مانیتور به دنبال قوی و شاد و راحت در پوست خود. این لحظات من به عنوان یک جوان خلاق است. تیر اندازی کمپین که جشن و نمایشگاه زنان انجام ورزش ؟ رویا. من احساس اعتماد به نفس و راحت به عنوان زن بر روی صفحه نمایش ؟ حتی نزدیک. من اونجا نشسته احساس گه زیبا در مورد صبحانه انتخاب من ساخته شده بود که صبح به این واقعیت است که من تا به حال انجام هر گونه ورزش در پنج روز در حال حاضر و یا آن را شش ؟ یا اگر من می خواهم آمار “ایده آل” 10,000 مرحله هدف در تنظیم آن روز. من کار بر روی مبارزات که شامل جشن می گیرند و بدن از همه شکل و اندازه. من مدافع و در مورد بدن مثبت و فراگیر در بسیاری از جلسات. مطمئنا من باید احساس بهتری در مورد من ؟

بدن مثبت است یک جنبش اجتماعی ریشه در اعتقاد به این که همه انسان ها باید مثبت تصویر بدن. این برای تلفن های موبایل فوق العاده بر روی کاغذ اما مشکل این است که نمی شود آن را ترک اتاق را برای هر چیز دیگری. این یک انتظار. یک فشار جدید. به احساس خوبی در مورد خودمان را در همه زمان ها است که به عنوان غیر واقعی به عنوان چوب نازک مدل زیبایی ما تغذیه می شدند در 90s. برخی از روزها ما احساس بزرگ است. برخی از روزها ما احساس وحشتناک. بسیاری از ما زندگی می کنند در جایی در وسط. به طور مداوم گفتن مردم به عشق خود تنها راه آنها می توان احساسات ما و باعث می شود ما احساس می کنیم در حال شکست در یک راه کاملا جدید.

استاندارد قدیمی نازک بود صدای زیر و خوشحال است. استاندارد جدید است لق کشش مشخص شده و خوشحال است. و آن را فقط به عنوان خسته کننده به عنوان آن را همیشه شده است. انتظارات هنوز هم همان است. غیر واقعی استاندارد برای اعتماد به نفس هنوز هم همان است. وجود دارد فقط گزینه های بیشتر از سینه بند اندازه ما را به احساس نا امنی در. فرهنگ اجتماعی استفاده می شود به ما احساس گناه نمی شود به اندازه کافی نازک. در حال حاضر این باعث می شود ما احساس گناه در مورد نه محبت خودمان را به اندازه کافی.

من را دریافت نمی اشتباه. دیدن زنان با شکوه موهای بدن نرم و شکم و اب زیر کاه تامپون رشته های الهام بخش و طراوت به عنوان جهنم است. اما آن را نمی کند به طور خودکار به شما احساس خوبی در مورد شما. مانند رژیم های غذایی وجود دارد رفع سریع. وجود ندارد یک لرزش و یا یک چای تمرین به لرزش کردن نسل از internalised بدن نمى شود.

از منظر بازاریابی فراگیر مهم است. ورزش انگلستان این دختر می تواند کمک کرده است بیش از 500,000 زنان و دختران بیشتر از لحاظ جسمی فعال است. به همین دلیل این نوع کار نیاز به ادامه و…. این پیشرفت است. و آن را بسیار مثبت است. آن را فقط خرس به خاطر سپردن است که دیدن برابر نیست به باور. مهم نیست که چقدر Lizzo ما گوش دادن به و یا چگونه بسیاری از چین و چروک و پوست dimpled زنان ما در مبارزات ما تصویر بدن هنوز مشکلات اجرا ،

کمپین ما فقط راه اندازی برای آدیداس را دعوت به دیدن خود به عنوان ورزشکاران و reimagine چه ورزشی به آنها معنی. ویژگی های آن, هفت باور نکردنی زنان Jessamyn استنلی, مواجه بود, Nadya Okamoto, دنیس شیندلر, Mae یورویی, Chinae الکساندر و جادا Sezer که آزادانه و بدون شرمندگی قطار در راه خود را. آن را سرگرم کننده و به یاد من به حرکت می کند به دلیل آن باعث می شود من احساس خوبی نیست چون از هر دست نیافتنی اهداف جامعه ایجاد کرده است برای من.

به عنوان یک مدیر خلاق, من می دانم که در حالی که ما در حال انجام یک کار بهتر از به نمایندگی از همه زنان ما هنوز هم به نمایندگی از همه احساسات و تصاویری ما ایجاد می بیگانه و منزوی کردن زنان در روز است که آنها احساس نمی کنم که #thisgirlcan در مورد خود.

اما این همه عذاب و دل تنگی. کار ما شاهد در حال حاضر بیشتر مربوط به واقعی تر و خیلی بیشتر به نگاه جالب است. آن را رفته است یک راه طولانی برای تغییر این روایت نشان دهنده به حاشیه رانده بدن درخشش نور در fatphobia و نشان می دهد که ورزش دیگر یک محل متعلق به سریعترین و اصلح و چند.

شامل تبلیغات نیست رفتن به ناگهان حل تمام بدن مسائل ما, اما آن کمک خواهد کرد که ایجاد طبیعی جدید برای دختران و پسران. کار ما در حال ساخت در حال حاضر نمی خواهد به طور کامل تغییر برداشت خود ما و برآمد اما آن را reimagine آنان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im