معلوم بزرگترین عامل
موثر بر نتیجه انتخابات نیست اقتصاد-این حماقت است. و شماره 1. دلیل آن است که انحلال حرفه ای روزنامه نگاری و رشد — چگونه باید من می گویم.
تا حدودی کمتر دقیق از منابع معتبر اطلاعات است.

آن شده است یک پیشرفت آغاز شد که با تغییر جهت به سمت رسانه های دیجیتال, و این واقعیت است که هر کسی می تواند انتشار یک سایت و وبلاگ و یا
پست های رسانه های اجتماعی اما با توجه به یک مطالعه جامع منتشر شد در این صبح توسط مرکز تحقیقات پیو بیشتر آمریکایی ها خود را سیاسی و/یا اخبار انتخابات از یک وب سایت نرم افزار و یا رسانه های اجتماعی
از از سنتی روزنامه نگاری در رسانه ای مانند تلویزیون و رادیو و یا چاپ.

حتی بیشتر نگران کننده و تحلیل از نه ماه از رای گیری ملی در این موضوع یافت می شود که آمریکایی ها با کمترین
دانش سیاسی بستگی دارد بیشتر در رسانه های اجتماعی.

تبلیغات

تبلیغات

نگران کننده ترین از همه است, درصد از آمریکایی ها که در گزارش جلسه در مورد تئوری های توطئه که COVID-19 همه گیر شد
به عمد و برنامه ریزی شده توسط افراد قدرتمند که او نیز بستگی دارد رسانه های اجتماعی و/یا چاپ و نشر دیجیتال سایت ها و برنامه های خود را به عنوان منبع سیاسی و/یا اخبار انتخابات.

“حدود یک چهارم از ایالات متحده آمریکا
بزرگسالانی که بسیاری از اخبار خود را از طریق رسانه های اجتماعی (26 درصد) می گویند که آنها شنیده ام “زیادی” در این مورد تئوری توطئه و حدود هشت-در-ده (81%) شنیده حداقل ‘کمی’ – بالاتر
به اشتراک گذاری از میان کسانی که به نوبه خود به هر یک از دیگر شش سیستم عامل خود را برای اخبار سیاسی” پیو گزارش اشاره می کند.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im