JD.com, Budweiser & رمی Cointreau در نظر گرفتن چماقی به اتاق زندگی می کنند در طول coronavirus

چینی, e-commerce, غول JD.com ابداع کرده است چماقی برای coronavirus مستند, پخش زنده آن را به مردم اتاق نشیمن و ارائه آنها الکل از مارک های مورد علاقه خود را.

چین به تازگی برداشته آن مستند است اما موفقیت این پروژه است که منجر JD.com برای ادامه این جریان تا حداقل ممکن است. درام به صحبت کرد JD.com که همچنین برخی از افکار از دو fo مارک های درگیر در پروژه – Budweiser و رمی Cointreau به پیدا کردن در مورد چگونه آن کار می کرد و این که آیا زندگی جریان چماقی را تبدیل به یک فرصت جدید برای علامت های تجاری.

با توجه به JD.com آن را متوجه به سرعت چگونه نهفته مشروب برندها خواهد بود با این مستند به این دلیل که دسته متکی آفلاین فعل و انفعالات.

جک چن مدیر کل سبز, کسب و کار, JD.com FMCG می گوید: “Covid-19 تا مردم مجبور به ماندن در خانه و به عنوان یک نتیجه, آنها نتوانسته اند برای سرگرمی. ما می خواستیم به استفاده از JD زنده جریان پلت فرم برای انجام برخی از نوآورانه زندگی می کنند نشان می دهد را بیشتر سرگرم کننده را به مشتریان که آمده به JD به فروشگاه در طول این زمان. مصرف مشروبات الکلی به شدت متکی به آفلاین حالات مانند هدیه دادن دوستان جمع آوری و کافه ها و باشگاه ها. از آنجا که تمام این حالات نهفته بودند در طول اپیدمی ما می خواستیم برای ایجاد یک سناریو آنلاین برای تشویق مشتریان به مغازه های مشروب. ما دیدیم که برخی از معروف کلوپ های شبانه در چین شروع به انجام آنلاین چماقی از طریق جریان زندگی می کنند و فکر می کنیم می تواند ترکیب e-commerce و جریان زندگی چماقی به نفع هر دو به مشتریان و برندها.”

یک سخنگوی رمی Cointreau گفت: JD.com که آن را در زمان درس از شیوع سارس که شتاب اتخاذ تجارت الکترونیکی در چین نشان داد که رفتارهای جدید ایجاد شده در طول این زمان خواهد چوب در اطراف پس از.

“شیوع سارس در سال 2003 باعث شد تا اولین نقطه شکستن تجارت الکترونیکی در چین است. این زمان Covid-19 تا بدتر اثرات و قوی تر از عفونت سارس که مجبور تقریبا تمام شهرستانها در چین را تعطیل تجارت کسب و کار و در نتیجه کسب و کار سوئیچ از آفلاین به آنلاین. این روند نه تنها اولین لایه شهرها و حتی روستاها. در چنین شرایطی تمام مصرف کنندگان چینی بیشتر انطباق عادت خرید آنلاین و نمی خواهد خارج از کشور سفر برای ماه های آینده که منجر به افزایش مصرف در خانه محلی مصرف و همچنین مصرف محصولات چینی. ما به عنوان ارواح سازمانی نیز باید تهیه کردن به خواسته های بازار با استفاده از مدل های جدید می گوید:” رمی Cointreau سخنگوی.

حرکت اندیشه نوین گراش آنلاین به یک جریان زنده است نه یک پدیده جدید و بسیاری از باشگاه ها و سرگرمی های سازمان در حال انجام همان در سراسر جهان است. این لینک JD.com قادر به را با الکل مارک ها و e-commerce شد که عامل تصمیم گیری برای برخی از مارک های.

بروس گائو سر Budweiser چین دیجیتال, تجارت چین می گوید: “ما با الهام از ‘e -, چماقی,’ رویداد به میزبانی مشهور کاباره ها. و شاد برای پیوستن چنین رویدادی میزبان توسط JD است که ما می توانیم آن را مورد استقبال مصرف کننده. ما اعتقاد داریم آن را به ارمغان آورده است احساس رفع خستگی و سرگرم کننده به مصرف موارد است.”

ایده زندگی در جریان است و نه جدید برای JD.com که با استفاده از این فن آوری در سراسر طیف وسیعی از بخش های.

گسترش در این JD.com’s چن می گوید: “JD استفاده کرده است زنده جریان در کسب و کارهای مختلف برای بهبود فروش و مشتریان یک تجربه خرید بهتر در این بیماری همه گیر. برای مثال, ما باید میزبان زندگی می کنند جریان برای محصولات کشاورزی, لوازم خانگی, محصولات مد ، JD بهداشت همچنین میزبانی جریان زنده به دعوت از کارشناسان برای به اشتراک گذاشتن Covid-19 مربوط به دانش ، با Covid-19 مد نشان می دهد تحت تاثیر قرار است. در مارس 19, JD زنده به ارمغان آورد یک نمایش مد برای پورت های آنلاین از طریق جریان زنده است. بر خلاف آفلاین مد نشان می دهد که تنها انتخاب مهمانان می توانید پیوستن به تمام مشتریان می توانند با پیوستن به جریان زندگی می کنند و ارتباط برقرار کردن با افراد مشهور و سردبیران مد در روند مد. 9 ساعت پخش زنده بزرگترین جریان زندگی می کنند نشان می دهد که پورت تا کنون میزبان.”

قبل از شیوع ویروس با استفاده از این تکنولوژی عرف عمودی با مد بودن نخست به عنوان بسیاری از مارک های بزرگ تبدیل شده اند به زندگی می کنند جریان به گسترش رسیدن به خود را نشان می دهد. اما آن را تا به حال نشده است طبیعی مناسب برای مشروب مارک. چن می گوید: این بیماری همه گیر نشان داده برندها چقدر مهم است برای ساخت کانال های آنلاین و انجام انتقال دیجیتال, اما آن را نیز به معنای سرمایه گذاری بیشتر از شرکت های فن آوری مانند JD.com برای پاسخگویی به تقاضا است.

“بیشتر و بیشتر برندها در حال قرار دادن منابع بیشتر به صورت آنلاین و با استفاده از ابزار دیجیتال برای بهبود نتایج بازاریابی و مدیریت مشتری. در طول اپیدمی JD همکاری با معروف چینی baijiu نام تجاری Wuliangye در دیجیتال زنجیره تامین ابتکار. این برنامه با استفاده از JD را در سراسر کشور شبکه لجستیک به ارائه آخرین مایل سرویس تحویل به تجاری فروشگاه های آفلاین و مشتریان ساختمان هوشمند و کارآمد و دیجیتال عرضه زنجیره ای برای Wuliangye می گوید:” چن.

برای رمی Cointreau های غیر قابل اجتناب از نیاز به بیشتر های دیجیتال روشن بود قبل از این بیماری همه گیر اما کمک از سیستم عامل های دیجیتال شده است, لازم به عنوان فروش شد و فورا تحت تاثیر این تعطیلی از کافه ها و باشگاه ها.

“شکی نیست که فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی شرکت های بزرگی هستند کمک کند. پس از تمام شدن بیشتر دیجیتال است اجتناب ناپذیر روند با وجود این بیماری همه گیر. اولا فن آوری های جدید ما فراهم می کند با جدید دیجیتال خدمات و توابع مانند فلش, پخش زنده و غیره. در ضمن آنها با ارائه یک پلت فرم با ترافیک به خصوص JD.com یکی از پیشرو سیستم عامل های تجارت الکترونیک در چین است. از این رو ما ارتباط می تواند به راحتی و به سرعت با تعداد زیادی از مردم است. علاوه بر این با پایگاه داده بزرگ آنها می تواند ما را به هدف حق مصرف کنندگان که خواهد بود علاقه مند در محصولات ما” رمی Cointreau گفت: JD.com.

نتیجه فعالیت مثبت بود با هر دو مارک های ردیابی بهبود فروش در مقایسه با فوری کاهش در فروش آمد که از بسته شدن آن در تجارت و خرید و فروش.

Budweiser را گائو می گوید: “به ما Budweiser چین ‘e -, چماقی,’ کمپین به طور مستقیم آورده ترافیک و ارزش تجارت ناخالص (GMV) رشد به ما e-commerce فروشگاه. در همان زمان ما به این باور جدید بازاریابی فرمت خواهد بود مفید برای نام تجاری favorability. زنده جریان یک ارتقاء جدید با فرمت e-commerce و ما اعتقاد داریم که این یک فرصت خوب و جدید ایجاد کنید مصرف حالات. فن آوری های جدید و تجارت الکترونیکی در حال تغییر عادات خرید مصرف کنندگان چینی. ما همچنین در نظر گرفتن اقدامات مانند یکپارچه سازی O2O کانال های نوآوری محصول به منظور بهبود تجربه مصرف کننده و به دست گرفتن فرصت های کسب و کار از تجارت الکترونیکی است.”

با توجه به JD.com فعالیت های تولید شده قابل بهره از مارک های. چن توضیح می دهد که در حالی که اولین جریان زندگی می کنند را گرد هم آورده متعدد مشروب مارک تقاضا زودی برای بیشتر قرار دادی را نشان می دهد برای واحد تجاری است.

یک سود ثانویه به در حال اجرا چماقی از طریق یک جریان زنده است که نظرات و تعامل در مورد برندها دیده می شود و گردآوری و ایجاد یک فرصت برای زنده بازخورد در اطراف محصولات و بازاریابی است.

“در علاوه بر این به Budweiser رمی مارتین Carlsberg و Pernod Ricard که پیوست و در اوایل تقریبا همه مشروب مارک در JD ملحق خواهد شد این برنامه از جمله ریو, Chivas و بیشتر. در حال حاضر ما برنامه ریزی شده اند را نشان می دهد تا زمانی که ممکن است. نتایج نشان می دهد که در ادامه به بهبود پس ما از آغاز برنامه این فوریه. در برخی از نشان می دهد فروش این محصولات می تواند به افزایش دو یا سه بار نسبت به مدت مشابه روز قبل از زمانی که وجود دارد هیچ جریان زندگی می کنند. با JD زنده چماقی وجود دارد و نه حد و حدود 100 بار به عنوان بسیاری از مردم به عنوان مناسب در عادی باشگاه هر زمان” توضیح می دهد که چن.

“ما همچنین اهرمی مقدار زیادی از منابع برای حمایت از ترویج زندگی می کنند نشان می دهد مانند ارائه قرار گرفتن در معرض بیشتر در JD برنامه و انجام تبلیغات از طریق غیر JD کانال های مانند Weibo. علاوه بر فروش را افزایش می دهد جریان زندگی می کنند نیز می تواند کمک به افزایش وفاداری مشتری برای JD و علامت های تجاری. در طول جریان زندگی را نشان می دهد مشتریان می توانند ارتباط برقرار کردن با میزبان و باید از این فرصت برای یادگیری بیشتر در مورد مارک های داستان و ویژگی های محصول.”

آن است که مشخص نیست چه رفتار مصرف کننده از این بیماری همه گیر خواهد زنده بماند و به زندگی عادی بازگشت اما با چین بودن مفید پروکسی برای بقیه جهان, پخش زنده و تجارت در ترکیب نشان داده اند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تعامل با مصرف کنندگان است. اما علامت های تجاری نیاز به آماده دیجیتالی می شود به اندازه کافی سریع را امتحان کنید این اعدامها و یا پیدا کردن شرکای تجاری است که می تواند حرکت های دیجیتال تحول سفر همراه سریع تر است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de