جی پی مورگان چیس دوباره تصور حمایت مالی باز ایالات متحده

آزاد آمریکا در جریان است و با اینکه طرفداران تنیس
نمی تواند حضور در مسابقات امسال در فرد، JPMorgan چیس ارائه تجارب منحصر به فرد برای طرفداران در خانه است.

این سی و نهمین سال حمایت مالی شرکت خدمات مالی است
رویداد. فرانک ناکانو، رئیس بازاریابی ورزشی و سرگرمی جی پی مورگان چیس، نحوه محوریت این برند را به دلیل همه گیر COVID-19 به اشتراک می گذاشت.

ق. برخی از راه ها چه هستند
چیس تا به حال به محوری در سال جاری به جای نداشتن طرفداران در این رویداد؟

علي. با توجه به ناتوانی طرفداران در حضور و محدودیت های دوری اجتماعی در محل، ما محوریت
تمرکز ما به تجارب دیجیتال به منظور افزایش ایالات متحده باز برای مشتریان، مشتریان و طرفداران. در حال حاضر بسیاری از رویدادهای مجازی خاص و تجارب منحصر به فرد ما در حال ارائه به مشتریان از مسابقه
پیش نمایش، به بحث با افسانه های ورزشی، به دمو پخت و پز مجازی.

تبلیغات

تبلیغات

ق. چگونه می توانم ترجمه / انتقال رویداد بازاریابی به انجمن دیجیتال؟

ای جی پی مورگان چیس است
شناخته شده برای مشتری در محل ما و مشتری تجربه مهمان نوازی و همچنین پیشرفت فن در محل مانند شارژ چیس & سازمان دیده بان و “خود پرداز سحر و جادو.”

پارسال دهم ما بود
سال میزبانی سالن چیس، یک فضا به طور انحصاری برای مشتریان چیس. در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۰٬۰۰۰ مشتری در فضای تازه بازسازی شده آرام شدند و از کلاه باز آمریکا، تنقلات، نوشیدنی ها و
جریان زنده از مسابقات.

با توجه به ناتوانی طرفداران در حضور و محدودیت های دور اجتماعی در محل، ما مجبور به رها کردن برخی از فعال سازی های حضوری، اما هیجان زده به ارائه
تجربه های مشابه در پلت فرم دیجیتال.

سالن چیس رفته است دیجیتال در سال جاری از طریق chase.com/usopen که در آن مشتریان می توانند چیزهایی مانند پیش نمایش مسابقه و نسخه ی نمایشی پخت و پز پیدا کنید.

در حالی که ما نمی توانیم صبر کنید برای ارائه تجارب در فرد زمانی که آن را امن برای انجام این کار، ما بسیار خوشحال از چگونه ما تجربه های خود را در فرد به دیجیتال منتقل شده است.

به عنوان مثال، از طریق
جارو #UnlocktheOpen ملی، ما می خواهیم مطمئن شویم که بیش از 8،000 نفر هنوز هم دریافت خواهید کرد که چیس / USO کلاه مارک به یادگاری ملموس از این سال است.

ق. آیا وجود دارد هر
جنبه های مثبت به وضعیت فعلی؟

علي. مقیاس رویدادهای مجازی فرصتی را برای کسانی فراهم می کند که قادر به شرکت در فرد ن خواهند بود. به عنوان مثال، ما
به تازگی تا به حال بیش از 700 مشتریان شرکت در اواسط بعد از ظهر ایالات متحده پیش نمایش باز با مدیر مسابقات استیسی آلاستر.

همچنین رویدادهای مجازی ما محدود به مشتریان و مشتریان نیست.
در ۲۸ اوت، ما یک نسخه مجازی از پلت فرم چک صوتی چیس خود را که سال گذشته در آزاد آمریکا معرفی شده بود، لگد زدیم و بیش از ۴۹۰٬۰۰۰ نفر کنسرت را در یوتیوب چیس مشاهده کرده اند
کانال شامل خالد، کلویی ایکس هاله و کین براون.

ما در حال هدایت مشتریان، مشتریان و طرفداران برای chase.com/usopen از طریق دارایی های متعلق به ما مانند رسانه های اجتماعی، صفحه نمایش خودت، و
علامت دیجیتال در شاخه.

ما همچنین در دسترس ایالات متحده باز سیستم عامل های دیجیتال و اجتماعی برای تقویت آگاهی و تعامل با تجارب مجازی ما تکیه می کنند. برای تکمیل، ما
همکاری با Conde Nast و ای اس پی ان برای ارائه محتوا و درایو کاربران به قطب دیجیتال ما.

ق. به عنوان یک حامی دیرینه (39 سال)، آنچه دیگر رویدادهای جهان باعث محوریت در
گذشته؟

علي. تراژدی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ نه تنها برای جی پی مورگان چیس، بلکه USTA به عنوان یک کل در صدر ذهن باقی مانده است.

با توجه به سالانه مسابقات
زمان بندی در حدود سپتامبر 11، ما همچنان به مشاهده لحظات سکوت در طول روز (زمانی که مسابقات همپوشانی) و محترمانه باقی می ماند، افتخار اهمیت سپتامبر.11 و اولین ما
پاسخ دهندگان در تاریخ ایالات متحده است.

ق. آیا مهم این است که حامیان مالی به اتفاقات خود بچسبد که ممکن است در اثر هیچ مخاطب زنده ای از نظر مالی رنج می برد؟

علي.
ما احساس می کنیم مهم است، و ما شرکای بزرگی در تمام خواص خود داریم.

هنگامی که COVID – 19 آمار NYC به خصوص سخت ، ما با شرکای ما در مدیسون میدان باغ به انتقال از کار می کرد
حمایت مالی برای حمایت از کارگران خط مقدم از طریق بودجه یک برنامه است که تحویل 18،000 وعده های غذایی از 60 چیس کسب و کار شریک رستوران ها به بیش از 119 سازمان های کارگری ضروری است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im