فقط خوردن چلچله Grubhub ایجاد رستوران تحویل غول

دو پیشگامان در رستوران تحویل — فقط خوردن Takeaway.com و Grubhub — آیا ترکیب در یک $7.3 میلیارد معامله است که به ایجاد یکی از بزرگترین شرکت های حمل.

آمستردام-بر اساس فقط خوردن Takeaway.com گفت: اواخر روز چهارشنبه بود که دستیابی به شیکاگو بر اساس Grubhub, ربودن آن را دور از سوار-نقطه غول Uber که تا به حال گزارش شده است به دنبال تیم Grubhub با آن بارگذاری می خورد و کسب و کار.

این معامله این است که انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2021. ترکیب شرکت خواهد بود که مقر آن در آمستردام با آن ایالات متحده دفتر مرکزی آن در شیکاگو است.

فقط خوردن Takeaway.com و Grubhub پردازش 593 میلیون رستوران سفارشات در سال 2019 و باید حدود 70 میلیون کاربر در سراسر جهان است. همراه آنها خواهد بود که بزرگترین رستوران تحویل شرکت در خارج از چین است.

فقط خوردن Takeaway.com گفت: آن را به دست آوردن 100 ٪ از Grubhub سهام در ضمنی ارزش $75.15 هر سهم. Grubhub سهامداران را دریافت خواهد رسید سپرده گذاری به نمایندگی از بخشی از سهام در شرکت های جدید است.

Grubhub سهام بسته در $59.05 چهارشنبه.

اگر Uber تا به حال موفق به خرید Grubhub, آن را با توجه به شرکت های کنترل بیش از یک اکثریت ایالات متحده تحویل مواد غذایی کسب و کار می تواند خود را اجرا کنید به مبادله با تنظیم کننده. فقط خوردن Takeaway.com عمل نشده در ایالات متحده آمریکا

“مانند ridesharing مواد غذایی تحویل صنعت نیاز تحکیم به منظور رسیدن به پتانسیل کامل خود را برای مصرف کنندگان و رستوران ها. این بدان معنا نیست که ما علاقه مند به انجام هر گونه معامله در هر قیمت و با هر بازیکن” Uber در بیانیه ای گفت.

مت Maloney, Grubhub بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ملحق خواهد شد فقط خوردن Takeaway.com’s هیئت مدیره و منجر خواهد شد و این شرکت در آمریکای شمالی کسب و کار, شرکت ها گفت. ادغام خواهد شد اجازه شرکت به اشتراک گذاری تکنولوژی و هزینه های بازاریابی و ارائه گسترده ترین طیف وسیعی از خدمات به رستوران ها و مصرف کنندگان این شرکت گفت.

Takeaway.com و Grubhub هر دو تاسیس در اوایل 2000s شد برخی از اولین نوشته در این بخش است. اما آنها به پیوست شده توسط یک میزبان از دیگران از جمله بارگذاری می خورد DoorDash, Deliveroo و Postmates.

مشتریان پرش آزادانه بین خدمات است که باعث می شود آن را دشوار است به ارائه ثبات فروش. مهاجم تنزیل و سنگین هزینه های بازاریابی را به نفع خود کاربران جدید را نیز گرفته تلفات در سود و رستوران ها تحت فشار بوده اند برای هزینه های پایین تر.

به عنوان یک نتیجه, تثبیت شده و ثابت در صنعت. Grubhub به دست آورد و بدون درز در سال 2013 در حالی که DoorDash خریداری مجلل خدمات خاویار در سال گذشته است.

در ماه ژانویه Takeaway.com خریداری انگلیسی آن رقیب فقط برای $7.8 میلیارد دلار است. ترکیب این شرکت ها باید 48 میلیون کاربر فعال و گزارش درآمد حاصل از $1.7 میلیارد دلار در سال 2019. Grubhub دارای 23 میلیون کاربر فعال و گزارش درآمد حاصل از 1.3 میلیارد دلار.

Coronavirus همه گیر است افزایش فروش برای هر دو فقط خوردن Takeaway.com و Grubhub, با رستوران توقیف بیشتر مردم ماندن در خانه و سفارش بایگانی اطلاعات مواد غذایی است. Grubhub سفارشات رشد 28 درصد بیش از سال قبل در آوریل و مه در حالی که فقط خوردن Takeaway.com’s سفارشات رشد 41%.

فقط خوردن Takeaway.com فراهم می کند و تحویل در اروپا و استرالیا و اسرائیل و نیوزیلند و کانادا و مکزیک و برزیل.

Grubhub عمل 4000 شهرستانها ایالات متحده است. آن را نگه می دارد حدود 30 درصد از مواد غذایی ایالات متحده تحویل بازار دوم اندازه گیری داده ها تجزیه و تحلیل شرکت. که کمتر از 37% کنترل DoorDash اما بیش از Uber می خورد’ 20% به اشتراک بگذارید. Grubhub رهبر در بازارهای کلیدی مانند نیویورک و بوستون و شیکاگو است.

با وجود برنده شدن مشتریان جدید Grubhub تلاش برای سودآور باقی می ماند به عنوان رقابت گرم می شود. این شرکت گزارش از دست دادن خالص $18.6 میلیون دلار در سال 2019. در سه ماهه اول سال جاری, Grubhub درآمد افزایش 12 ٪ به $363 میلیون اما این گزارش از دست دادن خالص $33.4 میلیون.

___

AP کسب و کار نویسنده کتی Bussewitz کمک به این گزارش.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de