یکی
از افکار است که رخ می دهد به من هر بار که من سوار بر تماشای قسمت دیگری از “ببر پادشاه” یک سوال: چرا یا چگونه این docuseries تا پایان در Netflix بکشد ؟

جواب واضح احتمالا با پول و انگیزه های دیگر که بخشی از معاملات Netflix ارائه می دهد تولید کنندگان و صاحبان محتوا.

مقدار ساخته شده است در کسب و کار و تجارت پرس از Netflix بکشد جیب عمیق وقتی که می آید به پرداخت دلار بالا برای محتوا. این شرکت به نظر می رسد را ارائه می دهد که چند
می تواند رد.

اما دیگر غول رسانه شرکت های بزرگ انبوهی از پول بیش از حد. “ببر پادشاه” ممکن است احساس کرده و درست در صفحه اصلی بر روی هر تعداد از شبکه های تلویزیونی یا پخش آنلاين
خدمات — کشف NatGeo (دیزنی), HBO (WarnerMedia), Showtime (ViacomCBS) و بیشتر.

تبلیغات

تبلیغات

برخی از ناظران اشاره کرده اند که در آن رئوس مطالب اساسی و سبک است
که بر خلاف طولانی “Dateline” یا “20/20.” کسانی که نشان می دهد همیشه جرم گرا و آنها گاهی اوقات در برخورد با شخصیت های عجیب و غریب.

“ببر پادشاه” می گوید داستان از یک گروه خودخوانده بزرگ-گربه علاقه مندان که حفظ خصوصی باغ وحش پر از شیر و ببر و دیگر حیوانات بزرگ است که در حال حاضر بیشتر متعدد
در اسارت از آنها در وحشی.

اما این نیز درست است که برخی از جنبه های خاکی “ببر پادشاه” شده اند ناسازگار با هر گونه تبلیغ-پشتیبانی شبکه تلویزیون.

هنوز هم از آن تعجب آور نخواهد بود برای یادگیری برخی از زمان پایین جاده که دیگر
شبکه های شنیده زمین برای “ببر پادشاه” و تبدیل کردن آن تنها به پشیمانی این تصمیم در حال حاضر که آن را تبدیل به چیزی از شراب خواری-مشاهده پدیده در طول زمان بیماری همه گیر.

قطعا همه حقیقت است 20-20 (هیچ جناس در نظر گرفته). و هیچ کس در تلویزیون کسب و کار قادر به دیدن تا کنون جلوتر که آنها می تواند برنامه ریزی شده اند به یک چنین docuseries
به عنوان “ببر پادشاه” در دست فقط در مورد کل جمعیت ایالات متحده به طور ناگهانی نیاز به ماندن در داخل جایی که آنها را در حالی که دور ساعت تماشای تلویزیون.

Netflix بکشد به اندازه کافی خوش شانس به آن را دارند ، تحقیقات جدید از نیلسن نشان می دهد که “ببر پادشاه” یک شیر به اندازه رسید. به قطع به تعقیب “ببر پادشاه” پدید آمده است
به عنوان بزرگترین ضربه برای Netflix بکشد پس از فصل سه از “غریبه چیزهایی که” با توجه به نیلسن اشتراک ویدئو بر روی تقاضا محتوا رتبه بندی.

در مقایسه این دو را نشان می دهد’ اجرای برنامه در 10 روز اول که آنها در دسترس در Netflix, نیلسن در می یابد که “ببر پادشاه” درو 34.3 میلیون بینندگان منحصر به فرد بیش از آن
10 روز (20 مارس از طریق 29 مارس سال جاری) در حالی که “غریبه چیزهایی 3” — موفق ترین نشان می دهد در Netflix بکشد تاریخچه — تا به حال مخاطبان از 36.3 میلیون بینندگان منحصر به فرد در آن
10 روز اول (4 جولای از طریق جولای 13, 2019).

“در حالی که زمان برای این Netflix انتشار همزمان با جهانی همه گیر و بی شمار اجتماعی
فاصله حکم زمانی که ‘Tiger King’ کاهش یافته و در 20 مارس آن بود و نه
شوم راه اندازی دستیابی به یک دمای دقیقه مخاطبان از 280,000 U. S بینندگان 2
سال و مسن تر (P2+) و رسیدن به 741,000 مصرف کنندگان (P2+),” نیلسن گفت: در انتشار اخبار این هفته

“اما رو صفحه اصلی تبلیغات
و بی پایان رسانه های اجتماعی buzz, ‘ببر پادشاه” [فصل 1] اول شد Netflix برنامه اندازه گیری شده توسط Nielsen به رقیب جریان megahit “غریبه چیزهایی 3’,” نیلسن گفت.

“ببر پادشاه” یک موفقیت بزرگ است, اما چرا این نمایش نمی ده دیگران ؟ و یا به آن را قرار داده راه دیگر چه ساخته شده است “ببر پادشاه” بسیار جذاب به
بنابراین بسیاری از ؟

گاهی اوقات وجود دارد هیچ پاسخ واضح به سوالات است. شاید این نمایش آمدند در آن زمان فقط حق — چشم نواز نوار چسب-مانند تلویزیون نشان می دهد
(مانند ضرب المثلی trainwreck است) است که ارائه یک فرار برای مشاهده مخاطبان است که به معنای واقعی کلمه اسیر برگزار شد در خانه خود را.

این تلویزیون
وبلاگ
تصدیق میکند که “ببر پادشاه” با کیفیت تولید. اما بسیاری از دیگر تلویزیون را نشان می دهد در عجیب و غریب و غیر عادی مردم و افراد است. این یک زمان به نظر می رسد شده اند تقریبا
همه چیز. به عبارت دیگر شانس بسیاری برای انجام با آن را بیش از حد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de