فقط بگو بله — پاندورا تبلیغات تعاملی به شما خواهد گفت چه می آید بعدی

پاندورا را اعلام کرد
بتا-مرحله تست آن تبلیغات تعاملی اجرای این ایده از صحبت کردن به ماشین آلات تبدیل شده است بیشتر رایج در برنامه های کاربردی و وب سایت ها-و البته با chatterboxes های مانند سیری و
معاصران.

سال گذشته Spotify شروع به ارائه تبلیغ آن توانایی تعامل با مصرف کنندگان بیش از حد. صدای در Spotify اجازه می دهد تا مصرف کنندگان بخواهید برای برخی از موسیقی های پخش خود را. پاندورا
اساسا مسابقات که در حال حاضر. در علاوه بر این به تبلیغات تعاملی پاندورا خود را گسترش داده Voice Mode تابع نیز اجازه شنوندگان انتخاب آهنگ ها و یا آلبوم.

هنوز هم این واقعیت است که یک
شنونده می تواند در واقع صحبت کردن هنگامی که یک تجاری آنها را می پرسد به عجیب و غریب است که به اندازه کافی تبلیغات پاندورا زد در آن آلفا تست بود که برای اولین بار مخاطبان به آن عادت کرده اند.

نمونه
پاندورا آگهی که Doritos زد در طول فاز آلفا در سال گذشته آغاز شده و مانند یک “به طور منظم” آگهی با یک سخت-فروش زمین. که تبلیغ به طور ناگهانی متوقف شد و یک صدای جدید در زمان بیش از. “نوچ! برای 2019,
این یک نوع جدید از, آگهی یکی از شما می توانید صحبت کنید به” یک hipper صدایی مرد گفت. “پس از گفتن بله در تن اگر شما می خواهید ما را به نگه داشتن آن واقعی است.”

تبلیغات

تبلیغات

فرض کنید به شما می گویند “بله” آگهی همچنان ادامه دارد. اما “اگر یک شنونده هیچ پاسخ و یا پاسخ نمی در همه ما رزومه پخش موسیقی” پاندورا سخنگوی میگه.

اگر فاز یک بود به سادگی یک
صوتی, تبلیغات نسخه از “به ” بله” و سپس این بتا فصل وعده های بزرگتر جهش. پاندورا می گوید این رفتن دور آن را می خواهد برای کشف اگر “صدای تبلیغات بهتر مناسب برای
رانندگی مکالمه در بالای قیف یا شنوندگان آماده برای اقدام از طریق بیشتر تبلیغاتی پیام?” چگونه یک تبلیغ حداکثر رساندن امکانات ؟ و آیا شنوندگان “درک آنها می توانید به صحبت تبلیغات”?

و سپس در نهایت پاندورا می خواهد به دانستن چه هستند “معیار برای صدای آگهی تعامل?”

بسیاری از مارک های ظاهرا می خواهید به
می دانم بیش از حد. پاندورا می گوید تبلیغ مانند گفتگوی Anheuser-Busch, The Home Depot, KFC, Purex مواد شوینده, بنفش, Unilever, T-Mobile, ولوو و Xfinity, در میان دیگران, امضا برای
تست محصول همراه با Doritos دوباره. اولین فاز تا به حال بسیاری از شرکت کنندگان کمتر.

فراتر از فقط گفتن “بله” به گوش بقیه از زمین به زودی تبلیغ می توانم بیشتر
شخصی. “شما می خواهم یک جایگزین برای Verizon یا AT&T? می گویند ” بله ” و T-Mobile را توضیح آن بزرگ 5G طرح به سرقت از شما دور است.”

و پاندورا می گوید: برخی از مصرف کنندگان با استفاده از آن
صدای حالت ارائه خواهد شد دسترسی به حق بیمه در ازای تماشای یک تبلیغ تصویری. که راه پاندورا می گوید که “کوه در می رم این کاربر آغاز شده پویا در اطراف” با ارائه
بر روی تقاضا دسترسی و گرفتن یک آگهی بازی بیش از حد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net