Kantar تجزیه و تحلیل نشان می دهد 2020 میلادی رکود اقتصادی به احتمال زیاد سریع تلفظ برای بسیاری از رسانه های

با چشم انداز اقتصادی ایالات متحده از رکود اقتصادی —
در واقع به احتمال زیاد یک رکود اقتصادی جهانی — تقریبا تضمین شده است, چگونه آن را تحت تاثیر تبلیغ اقتصاد ؟

در طول تاریخ وجود داشته است, تلفظ نشدم برای خیابان مدیسون هر دو به عنوان
و بیرون آمدن از رکود اقتصادی اما زمان تاخیر را فشرده و قابل توجهی — به خصوص به عنوان یک رکود — در قرن 21 با توجه به ویژه اقتصادی تجزیه و تحلیل انجام شده توسط
Kantar Media.

این گزارش نشان می دهد که ایالات متحده هزینه تبلیغات متوقف تقریبا بلافاصله با شروع رکود بزرگ موجب مالی صنعت فروپاشی در سال 2007 کاهش یافته است و 4 درصد در سال 2008
و 12 درصد در سال 2009 در نهایت قبل از بازگشت (+7%) در سال 2010.

این Kantar داده ها همچنین نشان می دهد برخی از الگوهای جالب در سراسر رسانه ها نشان می دهد که ممکن است برخی از بومی عوامل تأثیر
کشش توسط رسانه است.

تبلیغات

تبلیغات

به طور عمده نشان می دهد که در دراز مدت اصلاح آگهی دلار خروج رسانه های چاپی شتاب برای مجلات و روزنامه ها (اگر چه مجلات تقویت کمی بیرون آمدن
از رکود بزرگ) در حالی که بالا و رشد رسانه های دیجیتال باقی مانده است نسبتا انعطاف پذیر, کاهش تنها 3 درصد در طول سال گذشته از رکود اقتصادی در سال 2009 قبل از بازگشت دوباره در رشد دو رقمی
نرخ در سال 2010.

در حالی که در گذشته ممکن است مقدمه برای رکود اقتصادی آغاز و در سال 2020 برخی از الگوهای اثر آن بر ایالات متحده آگهی اقتصاد به نظر می رسد به احتمال زیاد به گفته Kantar Media رئیس تحقیقات
افسر جان Swallen.

سرب و زمان تاخیر رفتن و آمدن به احتمال زیاد به دنبال خواهد داشت بزرگ رکود الگوهای.

آنها را “تنگ” او می گوید: “از آنجا که از اندازه گیری
و پیگیری پیشرفت.”

“بازاریابان سریعتر خواندن چه happing در بازار” او در ادامه اشاره کرد که بازاریابی و هزینه های به طور فزاینده تغییر نسبت
فقط در زمان ،

که منطق به احتمال زیاد خواهد شد در ادامه به جواب خوبی برای رسانه های دیجیتال, چرا که آنها به طور کلی بیشتر داده محور و پاسخگو نسبت به بسیاری از میراث رسانه ها.

“رسانه های دیجیتال فعال بازاریابان برای تنظیم مبارزات با سرعت بیشتری نسبت به خطی رسانه ها مانند تلویزیون و یا چاپ” او توضیح می دهد و می گوید که “خالص نتیجه: lead/lag چرخه بدست
کوتاه تر است.”

در هفته های اخیر MediaPost آغاز شده است چک کردن با تبلیغ و رسانه های خریداران در چشم انداز خود را برای شبکه تلویزیونی در صف مقابل لغو گزینه چرا که در گذشته آنها ثابت کرده اند
به قوی اوایل شاخص های رکود در هزینه تبلیغات.

در صف مقابل تبلیغ در طول تاریخ حق را به انصراف از آنجا که 50 درصد از آگهی خود را تعهدات برای اولین بار از طریق سوم
چهارم اما آنها باید حداقل 60 روز متوجه به شبکه. در گذشته ما بررسی ما تایید کرد که سه ماهه دوم گزینه های شرکت برگزار شد اما خریداران و فروشندگان به توافق رسیدند که در سه ماهه سوم گزینه های
به احتمال زیاد یک منادی آگهی تقاضا به ویژه به عنوان جدید و کم سابقه غیر قابل پیش بینی در صف مقابل مذاکره نجومی برای 2020-2021 تلویزیونی بازار.

بر اساس
سابقه تاریخی, آوریل 1 خواهد بود مهلت چشمگیر تبلیغ برای ورزش خود را در سه ماهه سوم سال 2020 لغو گزینه های.

بررسی نسخه امروز از تحقیقات مخبر برای عمیق تر شیرجه رفتن به Kantar رسانه رکود اقتصادی, تبلیغات, تحلیل, جمله, که
دسته بندی آگهی بیشتر شد/حداقل و انعطاف پذیر است که رسانه های از دست رفته و یا حفظ بیشترین تعداد تبلیغ کنندگان.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im