Kantar تشخیص مصرف کننده پاسخ به COVID-19 ارائه می دهد پیش بینی برای علامت های تجاری است که نمی

جهان ممکن است بیمار می شود اما پیش آگهی طولانی مدت برای بسیاری از
برندها خواهد بود نامشخص است اگر آنها را پاسخ نمی دهند به درستی به COVID-19 گیر با توجه به يافته های حاصل از تجزیه و تحلیل جامع منتشر شده امروز توسط بازاریابی جهانی و رسانه های پژوهشی شرکت
Kantar.

در این گزارش “COVID-19 بارومتر” را به عنوان به خوبی به عنوان یک وبینار ارائه شده از انگلستان صبح امروز Kantar تحلیلگران نشان دهنده تاثیر بر “با نام تجاری سلامت” برای کسانی که بازاریابان
درمان خود را اول است.

این گزارش نشان می دهد که درجات مختلفی از نگرانی پاسخ و انتظارات در میان مصرف کنندگان در سراسر جهان, اما به طور کلی اکثر انتظار COVID-19 تا تاثیر آنها را شخصا
از جمله سلامت اقتصاد خود را.

در حالی که Kantar گزارش نمی ارائه هر گونه مشاوره برای سلامت جسمی اقدامات این نشان می دهد که اثرات برند بازاریابان که قطع تبلیغات در
مشابه بحران. نقاشی در مورد تاثیر بحران مالی که موجب بزرگ رکود Kantar نشان می دهد که تاثیر مخربی بر روی نام تجاری اقدامات بهداشت (جدول بالا) و همچنین خود را نسبت
عملکرد زمانی که اقتصاد ریباند (نگاه کنید به جدول زیر).


 

تبلیغات

تبلیغات

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im