Kantar نشان می دهد پس از همه گیر برنامه ریزی اطلاعات: می یابد مصرف کنندگان به چالش کشیده در آغوش تبلیغات

به عنوان COVID-19 همه گیر در ادامه به
تاثیر مصرف کننده نگرش و رفتارهای مرتبط با تبلیغات, بازاریابی و رسانه های پیشرو در صنعت محققان در حال توسعه رسانه های جدید-برنامه ریزی بینش برای کمک به تبلیغ کنندگان و سازمان های درک
و هدف آنها بهتر است.

که در اوایل این هفته, زمانی که رسانه های ایالات متحده-برنامه ریزی محقق MRI-سیمونز رونمایی از پست جدید-همه گیر مصرف کننده برنامه ریزی بخش — “عصبی” در مقابل “پذیرش” — و آن را نیز اتفاق می افتد در رسانه های جهانی محقق Kantar.

در طول یک وبینار اواخر روز شنبه, Kantar Media رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل اندی قهوه ای پرده برداری کرد, چگونه آن را آغاز کرده است
re-تماس با اعضا در آن گسترده TGI (گروه هدف شاخص) پنل به اینسو انسو جمع کردن صریح
بینش در مورد چگونگی این بیماری همه گیر است که تغییر نگرش ها و رفتارها.

تبلیغات

تبلیغات

مانند MRI-سیمونز’ ایالات متحده پانل Kantar را TGI پانل “تک منبع” پایگاه داده
اندازه گیری هر دو رسانه و استفاده از محصول و همچنین نگرش ها و سبک زندگی مصرف کنندگان اما در انواع بازارهای خارج از کشور. در انگلستان به عنوان مثال Kantar را TGI پنل شده 24,000
پاسخ دهندگان است و یک منبع اولیه برای ساخت برنامه ریزی رسانه ها تصمیم گیری در انگلیس در بازار است.

براون گفت: Kantar شروع recontacting پاسخ دهندگان به آن 2019 انگلستان پنل این ماه
به درخواست آنها صریح و روشن سوالات مربوط به COVID-19 و همچنین به عنوان پست خود-مستند زندگی به درک چگونگی آن است که تأثیر خود را در رسانه ها بدهم.

در حالی که این یافته ها نه
تعجب آور در مقابل یک کافی بدن مصرف کننده پیگیری مطالعات و مخاطبان داده های اندازه گیری انجام شده در طول چند ماه گذشته این TGI مخاطبین باید به دقت استفاده شود به عنوان بخشی از صریح
رسانه ها-برنامه ریزی محصولات.

در یک مثال نشان داده شده توسط قهوه ای, Kantar سگمنتال آن TGI اعضا بر اساس کسانی که موافقت با این بیانیه: “در چند هفته گذشته من
مشاهده بیشتر ویدیو های آنلاین و تلویزیون بر روی تقاضا (به عنوان مثال یوتیوب iPlayer Netflix بکشد” و پاسخ های مساوی 20 درصد از بزرگسالان و پایه است.”

جای تعجب نیست که این یافته ها نشان می دهد که
انگلیسی مصرف کنندگان در حال تلاش برای تعادل کار و خانواده و زندگی اجتماعی اما آن را نیز نشان می دهد که شاخص بالا نظر از اینکه تحت تاثیر تبلیغات به ویژه تبلیغات تلویزیونی.

“در شرایط عملی این در واقع می تواند مورد استفاده قرار گیرد در رسانه ای برنامه های” براون گفت: “شما می توانید به پایین به گرانول سطح در تقریبا در هر گونه سوال.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im