Kantar به فروش می رساند SRDS به پلت فرم Adwanted گروه

Adwanted گروه به دست آورد SRDS (با نام مستعار نرخ استاندارد & Data Service) از Kantar برای نامعلومی مجموع.

SRDS’ داده های مورد استفاده توسط آژانس های تبلیغاتی و تجاری به مقایسه آنلاین و
رسانه های سنتی در سراسر کسب و کار مصرف کننده و جغرافیایی مخاطبان است.

نزدیک به دو سال پیش Adwanted گروه ایالات متحده پلت فرم Adwanted ایالات متحده آمریکا, خودکار تبلیغاتی, بازار, وارد
یک همکاری منحصر به فرد برای مجوز SRDS اطلاعات در 6,700 آمریکا B2B و مصرف کننده مجلات و ادغام آن با Adwanted پلت فرم. که معامله شد گفت: به مناسبت اولین بار SRDS مشترکین قادر
برای اجرای خرید رسانه با میراث رسانه ها علاوه بر انجام کمپین پژوهش و برنامه ریزی بر روی یک پلت فرم دیجیتال.

“ادغام SRDS با Adwanted ایجاد فوتی و فوری محصول جدید
که در آن مشتریان می توانند نه تنها در انتخاب و مقایسه رسانه های فرصت اما در حال حاضر آنها نیز می توانید خرید رسانه ها به سرعت تنها با چند کلیک” اظهار داشت Adwanted مدیر عامل گروه امانوئل Debuyck. این
حرکت او اضافه کرد: همچنین کمک می کند تا Adwanted گسترش رد پای آن در آمریکا و “می افزاید: این شرکت در بازار اعتبار با توجه به SRDS شهرت در رسانه های ایالات متحده میباشد.”

تبلیغات

تبلیغات

101-در سال SRDS خود را حفظ کنند نام تجاری تحت مالکیت جدید اگر چه Adwanted قصد دارد به بازخوانی SRDS نام تجاری با آرم و وثیقه مواد به عنوان بخشی از یک روایت
گسترش و نوسازی طرح برای خدمات.

Adwanted گفت: آن را حفظ تمام زمان SRDS کارکنان بسیاری از آنها بر دفاتر در شیکاگو است.

این
معامله به شرح زیر Bain Capital را کسب 60 درصد از سهام خود در Kantar از WPP در ماه دسامبر گذشته. WPP حفظ 40 درصد بهره در رسانه ها و تحقیقات بازاریابی شرکت است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im