کوین Chesters: چرا ما باقی بماند و با پیش بینی?

چرا صنعت تبلیغات اصرار بر تلاش برای پیش بینی آینده ؟ چرا عقده روحی بیش از این فن آوری و اجتماعی روند که مجموعه آمده است, تنها به چیزهای چشمگیری اشتباه در روند ؟ بندرگاه کوین Chesters توضیح می دهد که نظرات خود را در صنعت چگونه باید فکر می کنم در دراز مدت به منظور کمتر نهفته ناخواسته حوادث مانند جهانی همه گیر.

تصویر بالا از یک مجموعه ای به نام “En L ‘2000’. منتشر شده در فرانسه در سال 1899 آن را پیش بینی کرد جهان چه خواهد بود در سال 2000. یکی در بالا و با اطمینان فرض است که ما می خواهم همه رفت و آمد در سراسر اقیانوس ها یدک کشیده (من فکر می کنم) hypnotised سازگار نهنگ آبی. در حال حاضر من خیلی banjaxed در شب 31 دسامبر 1999, اما من کاملا مطمئنم که من می خواهم به یاد این اگر آن را یک چیز است.

وجود دارد بسیاری از پیش بینی های دیگر در این سری از کارت پستال – از جمله بالدار پرواز نشانی زیر آب کروکت و یک است که شامل چیزی که نگاه مشکوکی مانند صحبت کردن اسب. دلیل من ذکر آنها (و شما باید آنها را بررسی کنید) این است که من فکر نمی کنم ما باید هر بهتر در ساخت پیش بینی از قرن 19. به خصوص افرادی که در صنعت ما.

این Covid-19 مستند و قریب الوقوع کاهش آن به نظر می رسد که به راه انداخته احمقانه فصل در پیش بینی ، شما می خواهم فکر می کنیم می خواهم آموخته اند ما درس بیش از چند دهه است اما ما به نظر نمی رسد.

برای شروع من می توانید بروید و بررسی کنید اما من شرط می بندم پول خوب است که یکی از 2020 پیش بینی مقالات که مسدود جدول زمانی من در ژانویه گیراندم که تا پایان Q1 ما می شود در وسط یک جهانی همه گیر قفل در خانه های ما 24/7 محدود به زوم و جو فتیله خواهد بود که معروف ترین فرد در بریتانیا! در حال حاضر من نه سرزنش هر یک از “تجارت” برای دیدن نیست این آینده, اما شما می خواهم فکر می کنم که ما می خواهم آموخته اند حماقت از پیش بینی آینده در حال حاضر. ما کاملا زباله در آن است.

شروع به عنوان انسان به طور کلی. ما هرگز چیز آیند. ما به طور مداوم بیش از حد برآورد تاثیر برخی از چیزها و زیر برآورد تاثیر دیگران است. در حال حاضر هر کس در حال حاضر می داند که مورد معروف است که آدم در Decca Records که تبدیل کردن بیتلز یا ناشر گفت که جی کی رولینگ در سال 1996 که “کودکان نیست فقط علاقه مند به ساحران و جادوگران دیگر.”

اما این مردمی ندارد و تنها افرادی که موفق به دیدن آنچه که ممکن است پایین آمدن آهنگ های. رونالد ریگان بود و پس از تبدیل کردن به یک اقدام بخشی چرا که او ظاهرا باید “نگاه یک رئیس جمهور” و داریل Zanuck یک 20th Century Fox تهیه کننده فیلم گفت: در سال 1946 که “تلویزیون نمی خواهد آخرین زیرا مردم به زودی خسته از خیره در یک جعبه تخته سه لا در هر شب.”

انسان فقط به عنوان بد در پیش بینی زمانی که آن را می آید به آنچه که ما انجام خواهد شد بیش از حد. الکس Lewyt رئیس eponymously با عنوان Lewyt جارو برقی شرکت گفت: در سال 1955 است که “هسته ای طراحی جاروبرقی احتمالا یک واقعیت در عرض 10 سال است.” من خوشحالم James Dyson هنوز در مدرسه ابتدایی.

ما تمایل به بدتر وقتی که می آید برای پیش بینی چه خواهد شد (یا نمی خواهد) اتفاق می افتد در اطراف فناوری تصویب و این باعث می شود من حتی بیشتر از شک و تردید در مورد Covid-19 پیش بینی برای انجام با شیوه & مجازی مشغول به کار است.

مایکروسافت استیو بالمر معروف گفت: در سال 2007 که “هیچ شانسی است که آی فون در حال رفتن به دریافت هر سهم بازار قابل توجهی.” من علاقه خاص است نقل قولی از رابرت متکالف, بنیانگذار 3Com, زمانی که او گفت: “من پیش بینی اینترنت به زودی چشمگیری ابرنواختر و در سال 1996 catastrophically سقوط است.” آره راب را گرفتن.

تا جایی که من با این همه ؟

پیش بینی Covid-19 و فراوان اینچ ستون پیش بینی آنچه که ما می توانند یاد بگیرند که برای همیشه از چند هفته داده در وسط یک اقدام بی سابقه مجموعه ای از شرایط است. من فکر می کنم ما باید در درمان بسیاری از آنها را با کمی نمک. هر سال روند تجارت ژانویه دست هر و هر یک از تغییرات بزرگ در آینده 12 ماه و در این سال آنها را از دست آنها چشمگیری. من مطمئن نیستم که در حال حاضر هر کسی که واقعا می تواند با دقت پیش بینی هر چیزی در همه چیز در مورد شش-12 ماه به خصوص بدون واکسن در افق به ایجاد یک بازگشت به نوعی از نرمال.

پس چه خواهد بود دائم اثرات Covid-19 در خانه های ما و دفاتر ؟ و آن دو چیز – دفاتر و خانه های یک و همان در حال حاضر و برای همیشه لطفا برای ؟ من قصد دارم برای ایجاد یک زیبا unspectacular و-بسیار-شجاع پیش بینی از خود من است. تقریبا هر گورو شعار چدن پیش بینی برای چه Covid-19 انجام خواهد شد به آینده ما زندگی و شیوه های کار در حال رفتن به آن اشتباه است. به خصوص اگر آنها را ساخته اند یک باینری پیش بینی در مورد این همه تغییر برای همیشه و یا اقامت دقیقا همان.

بسیاری از پیش بینی های عجیب و غریب بخشی از رشد (سودمند) روند دودویی استدلال. من فکر می کنم احساسی موضوعاتی مانند مبارزه با تروریسم در اروپا و مغلوب ساختن پیشی جستن دامن زده شده توسط فیلتر حباب از رسانه های اجتماعی کمک کرده و به تقویت این روند بیشتر در سال های اخیر است. نظر من این است که باینری فکر – کردم آن بود این یا که – به طور فزاینده ای آزار دهنده و قطعا سودمند. آن هم تقریبا همیشه اشتباه است. مانند عجیب و غریب, افراطی, پیش بینی است که این امر منجر به تخم ریزی.

حقیقت در مورد اثرات Covid-19 در صنعت ما (و همه صنایع) در حال رفتن به یک کمی گلدیلاک. آن را نمی خواهد همه تغییر در این راه و یا ماندن مشابه به عنوان قبل از. بسیاری از چیزها تغییر خواهد کرد کمی.

علوم رفتاری و روانشناسی تکاملی به شما بگویم که ما موجودات عادت و بنابراین ما به انجام بسیاری از چیزهایی که ما همیشه انجام داده ایم در راه ما همیشه آنها را انجام داده. ما نمی توانیم به خودمان کمک. اما سه ماه از مستند قطعا درخشید مفید و جالب نور در بسیاری از راه های ما کار کرده اند. و بسیاری از راه های ما شده اند درمان خودمان و کسانی که برای ما کار می کنند. که تنها می تواند یک چیز خوب است.

کلید اقدام و در واکنش به اثرات Covid-19 خواهد بود به انعطاف پذیر باشید. به نگه داشتن چشم در آنچه اتفاق می افتد و بر این اساس واکنش نشان می دهند.

کوچکتر چالاک تر از شرکت هایی که در حال راه اندازی به انجام این کار خواهد بود که آنهایی که به بازیابی و احیای رشد سریعترین. این احتمالا به این معنی در صنعت ما است که آن را به شرکت های کوچکتر بدون عظیم میراث سیستم ها و روش ها است که انجام خواهد شد بهترین. این احتمالا به این معنی است که مستقل از سازمان های رایگان و گسترده در ساختار مدیریتی و دفاتر گران خواهد بود بهتر قرار داده شده برای انطباق و محوری. این بدان معنی است که تعاونی مانند ما بندرگاه خواهد شد در یک مکان بهتر واکنش نشان می دهند به مشتری نیاز دارد چرا که ما می توانیم انطباق & scale (بالا و پایین) با نیازهای در حال تغییر. که قطعا به نظر می رسد در صورتی که اگر دو ماه گذشته است هر چیزی را به توسط.

اما من قصد ندارم به هر گونه پیش بینی در مورد آن. که فقط می تواند احمقانه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de