Kroger دقت بازاریابی (KPM) این Kroger Co.’s تبلیغات رسانه بازوی اضافه شده یک راه برای اثبات عملکرد پیشرفته تلویزیون اقدام به خرید در Roku و نشانی تلویزیون از طریق at&T در Xandr که
راه اندازی در اوایل این هفته. این آژانس در گزارش نتایج و کراوات تبلیغات نمایش به صورت مستقیم در فروشگاه خرید.

از طریق این سرویس جدید به مصرف کننده کالاهای بسته بندی شده (CPG) مارک
می توانید فعال Kroger خرید مبتنی بر هدف گیری پیشرفته تلویزیون های سیستم عامل و سپس اندازه گیری قرار گرفتن در معرض تبلیغات به فروش در Kroger.

در برنامه ریزی رسانه ها فضای کارت وفاداری
متصل به مخاطبان و به یک فرد رفتار خرید. “این باعث می شود ارتباط بین تبلیغ و قرار گرفتن در معرض خرید” گفت: کارا پرات معاون رئیس جمهور و تجاری محصول
استراتژی KPM در 84.51°.

با نزدیک به 40 درصد از ایالات متحده
سهم بازار Roku همچنان به تسلط بر فضا.

تبلیغات

تبلیغات

این حرکت تبدیل تلویزیون است که آگاهی کانال به یک عملکرد بازاریابی کانال. آن شده است یک پایین قیف
کانال و در حال حاضر با addressability وجود دارد بالاتر انتظار پرات گفت.

مصرف کنندگان صرف زمان بیشتری را در خانه این روزها. این مخاطبان زیادی را همراه با هدف قرار دادن قابلیت را می دهد CPG
بازاریابان از این فرصت برای بهبود بهره وری خود را در تلویزیون تبلیغات سرمایه گذاری است.

مارک های دریافت خواهد کرد سفارشی به گزارش رسانه های اندازه گیری اثربخشی فراتر از آگاهی از معیارهای.

گزارش می دهد خرید بینش مانند الگوی مصرف و به اشتراک گذاری و دسته بندی آنها ، همچنین در گزارش نفوذ خانوار و همچنین منتسب و افزایشی
فروش.

“بازاریابان توانایی درک تاثیر برای مارک های خود را و پس زمینه از رده خود را از مارک های” پرات گفت.

حریم خصوصی تعهدات
در حال اساسی به راه این سه شرکت انجام کسب و کار از جمله انصراف از تبلیغات مربوط و تنظیم تنظیمات حریم خصوصی. در مورد آدرس دهی سفارشی لیست مسابقات
اهرمی برای اتصال شخص ثالث مجموعه داده — به عنوان مثال با Kroger و شرکای دیگر و یا با Xandr را بینندگان بینش از AT&T.

داده های همسان مجاز
شخص ثالث داده پناهگاه امن مانند اپسیلون Experian و دیگران در حریم خصوصی-سازگار با شیوه بنابراین اطلاعات مربوط به مشتری است که هرگز در معرض.

تنها کدهای استفاده می شود برای فعال کردن جعبه تنظیم بالا به
فعال کردن دریافت از هدفمند تبلیغ برای انجام بازی در یک خانواده سطح و انتخاب کردن لیست در حال حاضر تکمیل شده. این استاندارد صنعت برای مخاطبان مبتنی بر تبلیغات است.

این
اولین بار است که Kroger را به هر گونه تبلیغات تجاری در Roku یا Xandr دریافت خواهد کرد حلقه بسته فروش اندازه گیری به طور مستقیم.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im