سس هاینز به نقد و بررسی آن در رسانه های جهانی انتساب

سس هاینز در حال انجام یک رسانه های جهانی, آژانس, نقد و بررسی, شرکت
امروز تایید کرد. Starcom اولیه وقت.

شرکت رسانه های هزینه در سال گذشته بالغ بر $534 میلیون با توجه به آخرین 10K پر کردن.

این شرکت با صدور این
گفته: “قرارداد ما با Starcom در سراسر جهان است که انقضای این سال پس کرافت هاینز است بررسی فرصت های جهانی خود برنامه ریزی رسانه ها و خرید عملیات برای اطمینان از ما قرار دارد
برای موفقیت در سال 2021 و فراتر از آن.”

مقامات شرکت شده اند هشدار برای برخی از زمان است که آنها بر این باورند که CPG غول اتلاف شده بازاریابی دلار به فروش کاهش یافته است
شتاب در اخیر چهارم از جمله یکی دیگر از 5 درصد شیب به 6.5 میلیارد دلار در Q4 2019.

این شرکت بوده است مورد نقد آن آژانس روابط و عناوین ساخته شده در اوایل سال جاری هنگامی که آن را
تایید آن در نظر گرفته شده برای کاهش آن فهرستی از حدود نیم به کمتر از 20 مغازه ها.

تبلیغات

تبلیغات

اما رسانه ها خواهد بود ذینفع. در تماس با تحلیلگران در اواسط ماه فوریه مدیر عامل میگوئل Patricio گفت: CPG غول
افزایش خواهد داد و رسانه ای خود را صرف 30 درصد. مدیر عامل شرکت گفت: این شرکت بود “پیدا کردن بازده در افراد درحال آزمایش بدون بازاریابی مانند کمتری تحقیقات دلار لازم برای غلیظ تر نوآوری
خط لوله … و همچنین برش تعدادی از سازمان های ما استخدام در نیم.”

به عنوان یک نتیجه او افزود: “ما برنامه ای برای افزایش همکاری رسانه ها چه مصرف کنندگان در واقع 30 درصد در
2020 با حتی بیشتر افزایش می دهد در پشت علامت های تجاری که بزرگترین رانندگان ما سودآوری است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im