پس از “بسیار دشوار است”
سال مالی 2019 به پایان رسید که در دسامبر. 28 کرافت هاینز برنامه ای برای افزایش رسانه ای خود را صرف 30 درصد و نصف کردن تعداد سازمان های آن را با این نسخهها کار میکند.

ایالات متحده فروش خالص در سال مالی 2019 کاهش یافته است 2.7% با
پنیر و قهوه و کاهش سرما و بیکن ارسال قطره در حالی که چاشنی و سس رشد داشته است.

جامعه سرمایه گذاری انتظار داشتم بیشتر هدایت خاص ظرف سه ماه آینده دقیقا چه
سس هاینز در حال انجام است برای بازگرداندن رشد فروش و بنیادی کاهش توزیع محصول. اما در یک درآمد تماس هفته گذشته مدیر عامل شرکت میگوئل Patricio گفت: افشای این استراتژی را به صبر کنید تا زمانی که
ممکن است.

“من فکر می کنم آن را مناسب برای شروع به روز رسانی امروز با شناخت که 2019 شد یک سال بسیار دشوار است برای سس هاینز برای ما کارکنان ما هیئت مدیره و سهامداران ما” گفت:
Patricio.

تبلیغات

تبلیغات

مدت کوتاهی پس از تماس Fitch در رتبه بندی S&P رتبه جهانی تحت فشار قرار دادند و رأی خود را از این شرکت به آشغال خاک.

تقریبا پنج سال پس از ادغام کرافت غذاهای
و H. J. Heinz ترکیب نهاد همچنان به مقابله با تاثیر هزینه برش و تغییر در سلیقه مصرف کننده در حالی که توجیه عملیات سازمانی است که دهانه 40 کشور است.

پس از جولای 2015 ادغام وجود دارد مقدار زیادی از عملیاتی بررسی قرار گرفته است. “بنابراین وجود امکانات هم افزایی از طریق برش ، اما پس از دو سال و برش می شود
خطرناک است” گفت: Patricio.

وجود خواهد داشت 50 درصد کمتر نوآوری محصول طرح در سال 2020 با توجه به Patricio و این شرکت را تغییر مسیر صرف “نامتناسب نسبت به
حمایت از ما گل سرسبد مارک. ما همچنین پیدا کردن بازده در افراد درحال آزمایش بدون بازاریابی مانند کمتری تحقیقات دلار لازم برای غلیظ تر نوآوری, خط لوله, من فقط ذکر شده به عنوان
همچنین برش تعدادی از سازمان های ما استخدام در نیم.”

بازاریابی روزانه رسیده به سس هاینز برای روشن شدن در زمان آژانس کاهش اما نمی شنوند توسط
مهلت.

این شرکت نیز بوده است و پیرایش خود SKU تعداد با سال مالی 2018 به عنوان اولین سال از جمله برش آغاز کرد و پس از ادغام.

“در سال 2020 ما سرعت بخشیدن به نرخ
از کاهش تا ما را به زیر 2016 سطوح” گفت: Patricio.

در مورد از دست دادن توزیع در مواد غذایی منجمد دسته در انتخاب فروشندگان Patricio گفت: این
علامتی از رده و نه فقط مربوط به سس هاینز. او اشاره کرد که خرده فروشان در حال کاهش در فضا برای مواد غذایی منجمد و “افزایش [تعداد] از مارک های مختلف در قفسه.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im