در آغاز ممکن است, خولیو تیلور به نام به عنوان رئیس جدید اجرایی جایزه های دیجیتال آژانس هالم. در این ستون او سهام بینش خود را در اطراف راهبری کسب و کار از طریق ‘منحصر به فرد و مشکل زمان عامل با توجه اقتصاد” و نشان می دهد چشم انداز خود را برای ساخت یک هوشمند آژانس دقیق.

پله به عنوان رئیس exec

تبدیل شدن به مدیر اجرایی یک سازمان به اندازه ای است که یک شخصی قابل توجهی را نقطه عطف. این هیجان انگیز است. اما در آن زمان این امر می تواند دروغ می گویند وجود ندارد احساس دلهره. این یک کار بزرگ در یک سازمان است و این فوق العاده منحصر به فرد و مشکل هم به فرض نقش شبیه به این در.

که گفت:, من واقعا با اعتماد به نفس در ما تیم بزرگ و فرهنگ — و من واقعا افتخار از آنچه که ما ساخته ایم با هم به دلیل آن را یکی از کارهای اصلی که کمک به ما آب و هوا را Covid-19 طوفان. که باعث می شود یک تفاوت بزرگ به من پله به این موقعیت است. موفق ترین راه برای رهبری این است که به اطراف خود با مردم و حرفه ای که بزرگ هستند و اگر شما که شما می توانید به جلو احساس امن و امن است. این که چگونه من احساس در حال حاضر.

جدید متعادل و پویا در راس

در نهایت کار من در حال حاضر برای ارائه به تیم ما با جهت حمایت و تشویق و چشم انداز – همه با جمعی هدف از رانندگی هالم رو به جلو است.

من تنها نیستم با این یا. در همان زمان من از دوستان و همکاران نزدیک جیک سوم منصوب شد آژانس جدید مدیر عامل و کسی که من کار بسیار خوبی با. در حالی که من نقاط قوت دروغ در ارائه استراتژیک بلند مدت چشم انداز و جیک را در جزئیات ظریف. او درخشان جلاد و مدیر. به طور موثر در حالی که تمرکز من را در پیشرو آژانس او خواهد شد مدیریت کسب و کار و ما باید متعادل پویا در محل.

اقدام سریع برای مبارزه با Covid-19

هیچ پنهان از شدت تاثیر اقتصادی که Covid-19 تا به حال در سراسر انگلستان و در حالی که از آن شده است طبعا تست زمان هالم به مقابله واقعا خوب عمل هر دو سریع و زود به تحولات در حال تحول.

ما قرنطینه دفتر یک هفته قبل از مستند زمانی که ما شروع به احساس چیزی بسیار اشتباه بود در واقع. ما در حال حاضر راه اندازی از راه دور کار می کنند. ما سریع برای سفت کردن تسمه ما با یک چشم بر آینده و امن کلیدی قرارداد و مذاکره مکث با مشتریان فعالانه به خوبی جلوتر از زمان — اعتبار کامل برای که می رود به حساب ما تیم مدیریت که تا به حال پیش بینی به مالکیت را از این وضعیت است.

بالاتر از همه چیز این اقدامات همکاران ما ساخته شده است که بزرگترین ضربه. همه در آژانس (و منظورم هر نفر) توافق را داوطلبانه در صد کاهش در حقوق – باور نکردنی فداکاری که همه برای یکدیگر ساخته شده و شرکت و واقعا صحبت در حجم مورد فرهنگ ما ایجاد کرده اند در اینجا در هالم.

سلامت و تندرستی است هالم اولویت

ما می دانیم فشار homeworking می تواند بر روی سلامت روانی فرد است. از راه دور کار می آید با یک شدت خاص است که شما نمی توانید در دفتر و مردم به صرف زمان بیشتری را در مقابل صفحه نمایش خود را از همیشه قبل از.

دور از محل کار وجود دارد بسیاری از عدم اطمینان اقتصاد و همه ما نگران عزیزان. همه که ترکیب یک فشار سنگین کسی را شانه.

در طول سلامت روان هفته آگاهی ما اعلام کرد که ما تا به حال منصوب چهار سلامت روان اولین aiders – یکی دیگر از عهد به فرهنگ ما توجه به آن دسته از افراد به طور داوطلبانه آموزش دیده تا به کمک همکاران خود در سراسر آنها. ما به طور منظم اجرا تندرستی جلسات برای کارکنان ما به حضور دیجیتالی بیش از حد و کار ما در این جبهه است که به طور مداوم در حال توسعه است.

هوشمند آژانس با یک چشم انداز به طور دقیق

هالم را اولویت ارائه تخصص, دانش, رهبری و استراتژی یک سازمان است که در مورد بیش از فقط اعدام. اتخاذ که طرز فکر ما اجازه خواهد داد که به برق وصل کردن شکاف ها و محدودیت ها است که برندها را در خانه.

این مسیری است که من قصد دارم به ما را در. سازمان ما همواره اعتبار برای هوشمند بودن. در حال حاضر ما می خواهیم به طور دقیق. بزرگترین چالش سازمان های مانند خودمان باید در آینده چیزی است که آنها می تواند ارائه دهد که برندها نمی تواند خود را انجام دهد.

وجود دارد یک چالش مداوم به تکامل و ایجاد قابلیت ها و خدمات برای اطمینان شما همیشه باید چیزی ارزشمند برای ارائه. سازمان یا رفتن و با تمرکز بر اعدام و یا آنها با تمرکز در رهبری استراتژیک. در اینجا در هالم ما در حال تمرکز بر هر دو.

ساده سازی پیچیدگی در توجه اقتصاد’

چشم انداز ما تبدیل شدن به یک مشاور مورد اعتماد و شریک مهم برای مشتریان ما. پیچیدگی بازاریابی دیجیتال چشم انداز نمایی در حال رشد است. ما در حال فکر کردن در مورد سیستم عامل های مختلف صوتی, نام تجاری, ردیابی و دقت است. و کار ما این است که برای ساده کردن همه است که پیچیدگی و تبدیل آن به چیزی ملموس و استراتژیک همسو با نیازهای مشتریان ما.

ما بسیار عمیق به چیزی است که من تماس بگیرید توجه اقتصاد”. مقدار مطالب و اطلاعاتی که در دسترس است به افراد آنلاین در حال حاضر بسیار بالا – بالاتر از تعدادی از چشم در دسترس است که می تواند مصرف آن را به صورت روزانه.

با که است مهم تر از همیشه قبل از اینکه قادر به قطع طریق است که سر و صدا.

قدرت سادگی و با نام تجاری پیام

راه شما را در سراسر آنچه شما در حال تلاش برای گفتن – باید بیشتر از یک اولویت از چگونه شما در رسیدن به مردم و چگونه شما صرف بودجه های تبلیغاتی. قدرت تن همدلی معنا و هدف مهم تر از آن تا به حال شده است به نظر من و هالم هدف این است که به فیوز که با دقت از این فن آوری است که در دسترس ما است.

این چیزی است که ما انجام می دهیم در حال حاضر حتی در این میان از پیچیده ترین چشم انداز های دیجیتال وجود دارد تا کنون بوده است.

یک پیام به کسب و کار آماده برای بازار دوباره بجای اول برگشتن

مردم صرف بیشتر وقت آنلاین از آنها انجام نداده اند. با که می آید افزایش انتظارات و حاشیه های پایین تر هستند. هنگامی که مشتریان ما می گویند چیزی آنلاین به آن نیاز دارد به یاد ماندنی و معنی دار و هدف.

آنچه که ما در حال رفتن به در برخی از نقطه در آینده نزدیک توسط یک تک به تک را از Covid-19 – پاسخ به اقتصاد و بازار و وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از مارک های وجود دارد خارج وجود دارد که در حال فکر کردن در مورد چگونه آنها می تواند ایستادگی کردن در زمانی که این است که بیش از.

پیام من به مارک های وجود دارد خارج وجود دارد این است که آنچه شما در ماه فوریه خواهد بود نه به عنوان موثر به سمت پایان سال جاری هنگامی که یک درجه از حالت عادی برمی گرداند. آن را برای رفتن به یک جهان متفاوت است و رفتن به آن علامت های تجاری است که تکامل با آن – کسانی که دقیق – که قابل توجه خواهد بود و به ایستادگی کردن.

خولیو تیلور ارشد اجرایی در هالم

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de