کمتر قطعات-بیشتر شفقت: پنج گام برای تسلط بر سرد ایمیل

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

بنابراین شما ساخته شده است یک آژانس کار در آینده است کارکنان خود را در حال کار سخت همه چیز را خوب اما شما تصمیم گرفته اید وقت آن است. شما در مورد به شرکت پیشرانه و انفجار به سطح بعدی شما فقط خروشان به پا زدن و کار با برخی از بد الاغ, هیجان انگیز, مارک های جدید است. پس از همه دهان به دهان تنها می تواند شما را تا کنون ،

شما پیدا کردن یک نام تجاری شما را دوست دارم به کار با شما در پیدا کردن یک تماس با شما می خواهید برای نوشتن به, اما پس از آن چه ؟ من چگونه می توانم آدرس آنها ؟ چه کاری می تواند ما آنها را ارائه دهد ؟ چه آنها نیاز دارید ؟ آنچه را که من حتی می گویند ؟

سرد ایمیل روش مانند شکستن در با نام تجاری جدید جفت Dr Martins. یک بیت از یک کابوس در ابتدا ، اما صادقانه جلو و در برخی از جوراب های ضخیم از همدلی و ارتباط اجازه می دهد برای یک بیت از پشتکار و در هیچ زمان شما باید چکمه های که به خوبی مناسب است.

بسیاری از آنچه که من در مورد به شما بگویم نمی توان انقلابی یا زمین شکستن. هیچ یک پیشنهاد بدون تعمیر سریع. در تمام وحشیانه صادقانه کمک رسانی طول می کشد زمان و تحقیق و برای شما واقعا در مورد مراقبت که شما در حال صحبت کردن به. یک رویکرد انسان کلیدی برای برش از طریق 20 آژانس معرفی ایمیل های مشتریان دریافت روزانه.

در اینجا این است که چگونه به درخواست این کار در دنیای واقعی است.

1) خود را به خط اول خود را برداشت اول

هفت ثانیه است مقدار زمان طول می کشد تا کسی به فرم نظر خود را از شما در هنگام ملاقات برای اولین بار. خود را در خط موضوع است که اساسا الکترونیکی نسخه از این هفت ثانیه پس از آن مهم است که شما آنها را به حساب. سعی کنید با استفاده از یک نقل قول مستقیم از شخص شما ایمیل. نام خود را گوگل, پیدا کردن یک نقل قول که در آنها صحبت کردن در مورد یک چالش با نام تجاری خود را چهره و استفاده از یک قطعه که در خط موضوع خود را. این یک هلو به دو دلیل اولا آن می افزاید: یک آشنایی و آن را نشان می دهد شما به انجام تحقیقات خود را.

2) آن را شخصی

هر کس که دیده می شود iRobot یا Westworld به شما خواهد گفت روبات ها نمی شود اعتماد کرد. که می داند که چگونه ما را ترک کرده اند قبل از تبدیل شدن آنها حساس و بیش از این سیاره بنابراین در حال حاضر اجازه دهید فقط در آغوش انسان, آره ؟ ایمیل های خود را نیاز به منحصر به فرد طراحی شده برای شخص شما تماس و همیشه باید منعکس کننده که شما در واقع یک توپ بزرگ از گوشت و نه سخت سیمی تکراری بلوک فلزی. بهترین راه برای انجام این کار ؟ ایمیل خود را شخصی. این به این معنی پژوهش, پژوهش و تحقیقات بیشتر است.

3) پیدا کردن یک نقطه فشار

آنچه آنها را نگه می دارد تا در شب ؟ اگر شما پاسخ را نمی دانند و پس از آن – شما آن را حدس زده – انجام تحقیقات بیشتر است. نشان می دهد که چگونه خود را از بینش و تجربه به کمک دیگر سازمان های غلبه بر چالش های مشابه. خیاط کار خود جوایز خود را حتی کارکنان خود را در تجربه به این چالش. بود Calpol به تب.

4) شادی کردن در ارتباط

اگر کار خود را بینش و تجربه نیست مربوط سپس شما احتمالا پارس تا درخت اشتباه. استفاده از تجارت پرس, LinkedIn و حتی مخاطبین ” صفحات رسانه های اجتماعی برای پیدا کردن جنبه های کار خود را که با طنین دستاوردهای خود را. فقط به خاطر خود کار می افتد در زیر بخش های مختلف به این معنا نیست که آن را نیست مرتبط است. پیدا کردن متقابل زمین و همیشه ساخت خود را در مورد آنچه در اطراف شما در مشترک دارند.

5) همیشه در پایان… چه ؟

یک سوال بله! ببینید آنچه من وجود دارد ؟ سوالات ضروری به دلایل متعدد. اولا آنها به شما کمک کند جمع آوری اطلاعات آنها نشان می دهد که شما مراقبت. این دو چیز با هم مانند دکتر مارتینز و جوراب های ضخیم. هنگامی که شما جمع آوری اطلاعات شما نمایش شما مهم است که کمک می کند تا شما ایجاد اعتماد و درک خود را از چالش است. سپس این بدان معنی است که شما می توانید فروش در آژانس خود را.

بنابراین به یاد داشته باشید:

  • ایجاد اولین برداشت خوب.
  • انسان بود.
  • پژوهش.
  • چه آنها را نگه می دارد تا در شب ؟
  • خود Calpol!

…چه از شما انتظار دارند ؟

سام Gill, مدیریت حساب در آینده کارخانه.

// در این مقاله برجسته

آینده کارخانه

با ترکیبی از نسل سرب, سطح انجمن مشاوره و مربیگری ما برای کمک به ایجاد آینده بیشتر قابل پیش بینی برای آژانس صاحبان موسس و مدیران. www.thefuturefactory.co.uk

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>