درس از سال اول به عنوان یک جدید, MD

Category: فری پرس ژورنال Comments: No comments

پولی Atherton شده است MD هم بزنید روابط عمومی برای بیش از یک سال و اولین بار او باعث شده است که یک آژانس روابط عمومی در انگلستان است. در اینجا او توصیف درس او آموخته است پس از پیوستن به 15-قوی Shoreditch مبتنی بر تیم است که میراث خود را در مواد غذایی و نوشیدنی.

پس از بیش از 15 سال کار در صنعت از جمله بیش از یک دهه در فرانک (با چهار سال به عنوان MD فرانک استرالیا), پولی می گوید درام و چرا از آن مهم است که به پاره از هم جدا قرار دادن در یک روز چقدر کوچک می تواند یک قدرت, چرا خود را انجام می دهند روابط عمومی هرگز مهم تر بوده است و او توضیح می دهد که چگونه رهبری یک تیم خلاق در اونس متفاوت از اینجا.

عجله نکنید مانند یک احمق و سر و صدا تا محل

من تیم جدید فوق العاده گرسنه بلند پروازانه و هوشمند است. من می خواهم که شده ادم سفیه و احمق به ظروف سرباز یا مسافر با آن است. من متوجه شدم من تا به حال به درک ما استعداد آن را برای رشد, رانندگی یک تکامل طبیعی. هیچ چیز شکسته شد; مهم بود که من اطمینان مردم قابل درک است که چرا من در اینجا بود. که بود به هم بزنید و بعد افزایش خلاقیت ما نیست, آن را پاره کردن و بازسازی آن را در تصویر خود من.

شما نمی توانید مردم را مانند شما راست

مصرف بیش در تاسیس آژانس دشوار است زمانی که شما می دانید هیچ کس. من تا به حال به سرعت از هر گونه تغییرات به ایجاد فرهنگ من امیدوار است. من می خواستم این تیم به مانند من بودند اما برای رسیدن به می دانم که من تا به حال برای به دست آوردن اعتماد خود را. بنابراین من قبول موقعیت من به عنوان تازه وارد. خوشبختانه ما تا به حال هیچ استعفای کارکنان و نظرسنجی ها نشان می دهد سطح بزرگ از شادی.

نقطه شروع باید گوش دادن و یادگیری

من نمی دانم این همه به من چپ هر راستش تصور آن چنانی در درب جلو در یک روز. شما باید برای زندگی و نفس کشیدن یک سازمان محیط زیست به درک آن را به درستی. در اونس آن زمان من چند ماه خوب برای رسیدن به نوسان از چیزهایی. من با هر کس به صورت جداگانه و راست و دور و صحبت در مورد خود داستان چه ساخته شده آنها را تیک زده و آنچه را که آنها احساس افتخار به کار در اینجا. این حیاتی بینش سوخت استراتژی من.

ساخت در آنچه که شما بهترین در در کوتاه مدت

هم بزنید مشت بالاتر از وزن خود را در مواد غذایی و نوشیدنی به صورت اندازه آن با مشتریان مانند نستله و Heineken. ایده آل من بود به لرزش کردن ادراک است که این تنها بخش ما می تواند کار. اما این نیاز به صبر و شکیبایی ما به عنوان مهار همه کار خوب و موفق, خلاق, کمپین ما تحویل داده ها در F&D فضا و نمایش چگونگی تفکر استراتژیک که رفت به خود ایجاد شد بخش میکرد.

هرگز فراموش نکنید که کوچکتر آژانس آن روشن مزایای

وجود دارد بسیاری از رقابت سازمان های کوچک در اطراف, اما وجود دارد هیچ نقطه ای اجازه این شما را بترساند و یا به تصور کسانی که بزرگتر باید بهتر شود. ما در یک گروه با بسیاری از مهارت های مکمل به ضربه بزنید به طوری که ما می تواند زیرک و سریع است. مهمتر از آن به ما می دهد و خارجی تجربه به معدن و مهارت های لازم برای ساخت بزرگتر مبارزات با تاثیرگذاران و تجربی.

آیا نمی شود ترس از قبول وجود خواهد داشت سوراخ

شما همیشه باید به یادگیری و توسعه پس من برای شکاف دانش ما تا به حال کردم و مربیان خارجی در به برق وصل کردن آن. تقویت اعتماد به نفس تیم در این راه به ما اجازه فکر می کنم دقیق. من هم استخدام استعداد ما فاقد. من از طرفداران بزرگ از کار مشترک خیلی من را تشویق مردم به جلو و با هم دانستن خود را در موفقیت سازمان موفقیت است.

یاد بگیرید چگونه به یک رئیس خوب از کارفرمایان قبلی

این بسیار مهم است برای ارائه به مردم این فرصت را به مرحله. این که چگونه من. نه در غرق شدن یا شنا کردن حس اما شما می توانید کسی را به عقب و آنها را فرصتی برای افزایش, به یک چالش است که شما می دانید را افزایش می دهد خود را باور به مهارت ها و استعدادهای آنها دارای. این گسترش به لکه بینی که در محل اشتباه و به آنها دامنه به انجام آنچه آنها بهترین هستید و یا عشق.

قرار داده و خود را با اخلاق کار و تجربه و چرخش در همه چیز

خلاقیت همواره بسیار برای من مهم است. من به سرعت به رسمیت شناخته شده وجود دارد یک فرصت برای سطح شیب دار این و ترکیب را هم بزنید تعالی در مدیریت حساب با قاتل خلاق است. من افتخار می کنم از خلاقیت ما نشان داد در فرانک و تجربه من در اونس با کوچکتر رسانه, استخر, به من آموخت که چگونه به زمین پیچیده مبارزات با مرکزی مشروع تماس به عمل است.

به یاد داشته باشید این مهم است که برای باز کردن درب جدید

من می خواهم کار ما را برای خود صحبت می کنند با مشتریان بالقوه اما شما باید فعال باشد. شما باید دریافت کردن و دست کشیدن بر روی درب و می دانم که شما اضافه کردن ارزش به مشتریان جدید شما رویکرد حتی اگر شما بدون پاک کردن اطلاعات کاربری در آن منطقه است. ایده های خوب همیشه درخشش را از طریق. هدف من فعال باشد حتی با صنایع ما نسبتا ناشناخته است. خلاقیت بزرگ کاغذ برداشته توجه است.

به طوری که آن را. 12 ماه و من آن را ترک خورده کاملا فقط رتبهدهی نشده است اما من نمی رود. یکی از چیزهایی که می دانم که درست است که به موفقیت منجر به یک تیم جدید شما باید کاملا با اعتماد به نفس و پاک کردن چشم انداز خود را. شما باید به این باور در این استراتژی شما در حال ایجاد برای به دست آوردن اجماع در میان خود را به تیم مدیریت ارشد و برای که برای فیلتر کردن از طریق آژانس مردم خود و شما و مشتریان شما.

اولویت من این بود که به رسمیت شناخته شده برای خلاقیت است که برانگیخته احساسات. ما در آن متمرکز شده است و در حال حاضر طراحی شده meatier مبارزات با قاتل بینش به ما ساخت و ساز نمونه های موجود کار می کنند.

این هنوز یک کار در حال پیشرفت و من ادامه خواهد داد برای تصحیح ما پیشنهاد آموزش به عنوان ما.

// در این مقاله برجسته

هم بزنید روابط عمومی

هم بزنید ساخته شده است تا معماران و طراحان استراتژیک متفکران و ظالمان مبلغینی نویسندگان و برگزارکنندگان رویداد. ما متحد در ما میل به بلند پروازانه برای مشتریان در هر روز است.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>